M'n moeder komt uit de buurt van Milaanquote:
Waarom klopt dat ?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel wat die zegt alleen is zijn bewoording niet zo goed.
Wat heeft dat met jou te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
M'n moeder komt uit de buurt van Milaan
Net zoals ik de reactie van hafcfan edit. Laten we het niet persoonlijk makenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat je m'n reactie edit omdat ik iemand simpel noem.
Je moeder komt gewoon hier hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
M'n moeder komt uit de buurt van Milaan
je zou comedian moeten worden man.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder komt gewoon hier hoor.
Nouja verder dan dat komt hij niet. JE MOET VOOR NEDERLANDERS JUICHEN JAAAAAA JAAA NL BOVEN ALLES. NVU PRESENTquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net zoals ik de reactie van hafcfan edit. Laten we het niet persoonlijk maken
Ja prima, maar dat is nog geen reden om dan maar persoonlijk te worden, imoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja verder dan dat komt hij niet. JE MOET VOOR NEDERLANDERS JUICHEN JAAAAAA JAAA NL BOVEN ALLES. VVU PRESENT
Wijs man.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja prima, maar dat is nog geen reden om dan maar persoonlijk te worden, imo
Ook broekjes?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Benito maakt veel los bij de mensen.
Waarom zou je je kind ook Benito noemen?quote:
Omdat zn ouder bij het bedenken van die naam er opeens aan dachten dat ze vergetn waren om nietjes te kopen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou je je kind ook Benito noemen?
Hij ziet er wel bekend uit, die Benito.quote:
Een vrij plausibele verklaring maar aangezien ze kampers zijn sluit ik het niet uitquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat zn ouder bij het bedenken van die naam er opeens aan dachten dat ze vergetn waren om nietjes te kopen.
Ofzo
Omdat Mussoliniquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou je je kind ook Benito noemen?
Er gaat geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij ziet er wel bekend uit, die Benito.
ik lig er al klaar voor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk erg uit naar vanavond, kan echt genot worden
quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik identificeer mij vanaf nu als Duitser.
Wat een smerig wimderonnetje weer dit. Ongekend.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een smerig wimderonnetje weer dit. Ongekend.
Ik sta volledig achter Max Hopp.
quote:Op zondag 13 november 2016 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Die prutser heb ik Hoppgegeven. Ik sta nu volledig achter, Sascha Stein.
Per user, per categorie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij moet wel een dagtaak hebben aan quotes opslaan in een obscuur .txt bestandje.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |