Hij ziet er wel bekend uit, die Benito.quote:
Een vrij plausibele verklaring maar aangezien ze kampers zijn sluit ik het niet uitquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat zn ouder bij het bedenken van die naam er opeens aan dachten dat ze vergetn waren om nietjes te kopen.
Ofzo
Omdat Mussoliniquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou je je kind ook Benito noemen?
Er gaat geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij ziet er wel bekend uit, die Benito.
ik lig er al klaar voor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk erg uit naar vanavond, kan echt genot worden
quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik identificeer mij vanaf nu als Duitser.
Wat een smerig wimderonnetje weer dit. Ongekend.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een smerig wimderonnetje weer dit. Ongekend.
Ik sta volledig achter Max Hopp.
quote:Op zondag 13 november 2016 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Die prutser heb ik Hoppgegeven. Ik sta nu volledig achter, Sascha Stein.
Per user, per categorie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij moet wel een dagtaak hebben aan quotes opslaan in een obscuur .txt bestandje.
quote:
quote:
En Jenkins heeft ook al verlorenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic loopt volledig uit de hand. En ik heb nog niet eens alcohol op.
Oh ja alcohol. Goed ideequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic loopt volledig uit de hand. En ik heb nog niet eens alcohol op.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Jenkins heeft ook al verloren.
Het is bij mij ook weer niet dat ik hoop dat Nederlanders verliezen, ik geef gewoon niet zoveel om nationaliteitquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:58 schreef tja77 het volgende:
Godver wat een non-discussie.
Hoop je dat er een willekeurige Nederlander verliest, prima toch? Ik heb bij beginsel een hekel aan alle Belgen. Dat kan soms nog bijdraaien, maar dat gebeurt zelden.
Jenkins heeft een hoog knuffelgehalte en is een zijn laatste aantal toernooien bezig.
Die Rotterdamse amoebe hierboven met een vrij beperkte vocabulaire, heeft overduidelijk een aantal minuten zuurstof tekort gehad bij zijn geboorte. Daar kan het joch niks aan doen, maar hij zou tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Hij hoeft maar 1 keer de verkeerde tegen te komen, die zich niet verrot laat schelden.
Nou nee, google en mycroft zijn afdoende.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij moet wel een dagtaak hebben aan quotes opslaan in een obscuur .txt bestandje.
Ik juich wel voor RayBarquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is bij mij ook weer niet dat ik hoop dat Nederlanders verliezen, ik geef gewoon niet zoveel om nationaliteit
Veel te veel text. Korter graag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:58 schreef tja77 het volgende:
Godver wat een non-discussie.
Hoop je dat er een willekeurige Nederlander verliest, prima toch? Ik heb bij beginsel een hekel aan alle Belgen. Dat kan soms nog bijdraaien, maar dat gebeurt zelden.
Jenkins heeft een hoog knuffelgehalte en is een zijn laatste aantal toernooien bezig.
Die Rotterdamse amoebe hierboven met een vrij beperkte vocabulaire, heeft overduidelijk een aantal minuten zuurstof tekort gehad bij zijn geboorte. Daar kan het joch niks aan doen, maar hij zou tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Hij hoeft maar 1 keer de verkeerde tegen te komen, die zich niet verrot laat schelden.
Ja oke, maar dan juich je omdat hij een cultheld is en niet omdat hij Nederlander isquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik juich wel voor RayBar
Gewoon omdat hij een cultheld is
Wim en ik juichen niet voor MVG. Dan bewijs je pas echt dat je geen Herbert Dijkstra bent.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich niet voor Van der Voort, Van de Pas.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan juich je omdat hij een cultheld is en niet omdat hij Nederlander is
Daar is toch niks mis mee. Omdat je Nederlander bent, zou je dan met elke Nederlander meer affectie moeten voelen, dan met elke niet Nederlander?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is bij mij ook weer niet dat ik hoop dat Nederlanders verliezen, ik geef gewoon niet zoveel om nationaliteit
Dan zitten we uitstekend op een lijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee. Omdat je Nederlander bent, zou je dan met elke Nederlander meer affectie moeten voelen, dan met elke niet Nederlander?
Ik snap die heisa niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |