ja dat is vaak zo in deze periodequote:Op vrijdag 23 december 2016 14:54 schreef houdjemond het volgende:
Werken werd een kerstborrel, heel vervelend![]()
Heb ik wat gemist?
dat hjm wat mist?quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja dat is vaak zo in deze periode
Ik werk op een middelbare school, alle leraren om half 1 aan de drank, was een mooi uurtje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja dat is vaak zo in deze periode
quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik werk op een middelbare school, alle leraren om half 1 aan de drank, was een mooi uurtje.
doe je haar met een gitaar avond heb ik gisteren al beslotenquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:02 schreef jeffrey83 het volgende:
Even voor vanavond... Wat voor thema avond gaan we organiseren?
altijd leukquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik werk op een middelbare school, alle leraren om half 1 aan de drank, was een mooi uurtje.
Prop een sjaal in je kanaal dacht ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:02 schreef jeffrey83 het volgende:
Even voor vanavond... Wat voor thema avond gaan we organiseren?
jij propt toch elke dag een sjaal in je kanaal?quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prop een sjaal in je kanaal dacht ik
Even lekker gek doen
Gisteren al (deels)quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Is die mooie cover van Driving Home for Christmas van Heleen de Geest & Biem Buijs al langsgekomen, eigenlijk?
Die heeft al gekleurde nagelsquote:
plaatje is ook stukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |