Eindelijk na 3 jaar?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:04 schreef richolio het volgende:
Bitcoin gaat naar de maan jongens, allemaal kopen
Het gaat blijkbaar weer lekker, dus binnenkort gewoon weer instappenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:07 schreef noodgang het volgende:
[..]Was ik maar niet zo lui een paar jaar geleden
Moest ooit ergens met bitcoins betalen en kon ze toen voor een euro per stuk ofzo kopen. Ik vond het teveel gedoequote:Op vrijdag 23 december 2016 11:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar weer lekker, dus binnenkort gewoon weer instappen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Die zijn hier allebei nietWeet niet of ze allebei nog meedoen
[ afbeelding ]
Fien is het meisje tweede van links, Anouk de rechterAnouk heeft wel een partij een kortpittig kapsel, koekoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er ook wel erg mannelijk uit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Een euro per stukquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moest ooit ergens met bitcoins betalen en kon ze toen voor een euro per stuk ofzo kopen. Ik vond het teveel gedoe
Ze is wel de leukste van Brugklasquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anouk heeft wel een partij een kortpittig kapsel, koekoek.
ziet er ook wel erg mannelijk uit
quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
joepie, Amigo. Nog NOOIT gehoord.
Specialiteit van de Chefquote:
quote:
Die kun je ook in je oren stoppenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:27 schreef Nizno het volgende:
Maar wel lekker een baguette tonijnsalade!
T ging om radio luisteren jonge, Sjap!quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die kun je ook in je oren stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |