ook dat!quote:
dan doe je het dus tochquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat doe ik sowieso niet, erger me hooguit aan degene bij mij die alles en iedereen hardop loopt te vervloeken omdat ze of weer in de weg lopen of gewoon staan te praten in het gangpad of net op de plek gaan staan waar wij moeten zijn.
Maar die moet je ook vervloeken... Ik rij daar ook altijd met een gangetje van 20km/h tegen aan.. Heerlijk zo een winkelwagen tegen je enkelsquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat doe ik sowieso niet, erger me hooguit aan degene bij mij die alles en iedereen hardop loopt te vervloeken omdat ze of weer in de weg lopen of gewoon staan te praten in het gangpad of net op de plek gaan staan waar wij moeten zijn.
genoeg die eerste kerstdag ook al open zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach 2e kerstdag zijn ze gewoon weer open
nou meer plaatselijke schaamte omdat ze gewoon echt in staat is om te roepen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou vooral die bejaarden idd, die kunnen de hele dag winkelen en precies op t moment dat wij willen shoppen moeten zij in de weg staanquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:52 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Maar die moet je ook vervloeken... Ik rij daar ook altijd met een gangetje van 20km/h tegen aan.. Heerlijk zo een winkelwagen tegen je enkels![]()
Echt dat ouwehoeren doe je maar in de kroeg, niet in de supermarkt. Kut huismoeders en bejaarden.
God.. Wordt nu al weeer agressief.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik las net hier 1 die vertelde 6u.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen gaat de super om 7 uur openkoekoek
En 2e kerstdag kun je weer vanaf 10 uur 's ochtends terecht.
Tijn rockt SR16quote:
Hier niet, hier zijn ze altijd tot 22 uur open.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En je kunt vandaag een uurtje langer terecht bij de ah.
Straks haalt hij meer op dan de rest.quote:
?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:04 schreef Nizno het volgende:
heren en dames, gedraag u aankomend uur. Ik wil geen moppers horen
Mocht ik er over een uur nog niet weer zijn stuur bel dan ff 112
Sterkte!quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:04 schreef Nizno het volgende:
heren en dames, gedraag u aankomend uur. Ik wil geen moppers horen
Mocht ik er over een uur nog niet weer zijn stuur bel dan ff 112
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |