sssst!! I dont wanna know. ze wilde eigenlijjk morgen gaan maar ik heb het in elk geval me kunnen besparen om de echte hel in te gaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier was het vreselijk. Succes alvast.
ow dat scheelt wij willen toch geen kerstspulquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Succes. Hier waren alle kerstartikelen al op.
en niet te vergeten spike kan inmiddels dirigeren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tim is weg, Spike wil een soort Jett Rebel/ Herman Brood worden.
Welke?quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:42 schreef rubbereend het volgende:
zo, plaatje aangevraagd voor ekkies
VR kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is Domien nou weer aan het doen.
Haha... Net in de stad geweest. Een hel is een fijnere plek op aarde momenteel... 😂quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef Nizno het volgende:
ik moet me geestelijk gaan voorbereiden dat we zo boodschappen gaan doen......
Wir Sind Helden - Wenn es passiertquote:
Ik kom net van mn werk, en het viel meequote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef Nizno het volgende:
ik moet me geestelijk gaan voorbereiden dat we zo boodschappen gaan doen......
Vriendlief is ASM bij de lokale appie, die gaan morgen open om ZES uur open.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
sssst!! I dont wanna know. ze wilde eigenlijjk morgen gaan maar ik heb het in elk geval me kunnen besparen om de echte hel in te gaan
de helquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tim is weg, Spike wil een soort Jett Rebel/ Herman Brood worden.
gelukkig dat jij het geld er voor over hadquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn es passiert
ja my ass zo vroeg ga ik mn bed niet uit morgen. Zijn beiden vrij dus slapen uit!quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vriendlief is ASM bij de lokale appie, die gaan morgen open om ZES uur open.
Ik vind deze nieuwe sound ook niet echt eeeh.. nee.quote:
gewoon rustig je boodschappen doen en je niet gek laten maken door al die malloten om je heen. Ik heb me vanmiddag goed vermaakt in de drukte en gektequote:Op vrijdag 23 december 2016 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
sssst!! I dont wanna know. ze wilde eigenlijjk morgen gaan maar ik heb het in elk geval me kunnen besparen om de echte hel in te gaan
Gewoon naar The Deaf luisteren (bandje van Spike), veel beter, rauwer en steviger!quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind deze nieuwe sound ook niet echt eeeh.. nee.
Wij doen altijd boodschappen op vrijdag, het is niet eerlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon rustig je boodschappen doen en je niet gek laten maken door al die malloten om je heen. Ik heb me vanmiddag goed vermaakt in de drukte en gekte
Leuk live.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon naar The Deaf luisteren (bandje van Spike), veel beter, rauwer en steviger!
ow dat doe ik sowieso niet, erger me hooguit aan degene bij mij die alles en iedereen hardop loopt te vervloeken omdat ze of weer in de weg lopen of gewoon staan te praten in het gangpad of net op de plek gaan staan waar wij moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon rustig je boodschappen doen en je niet gek laten maken door al die malloten om je heen. Ik heb me vanmiddag goed vermaakt in de drukte en gekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |