Vandaar dat je geen UI hebt, jammer hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:44 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Heb nog ergens een laptop liggen. Verwacht dat die daar nog heel lang ongebruikt ligt...
Ja dat wel maar tekst selecteren alles selecteren knippen en voor je dan kan plakken zijn ze al 5 topics verder en weet niemand meer dat ze dat hebben gepost.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
oh, ik denk dan kun je nog posten, bij mij slaat ie er maar 1 op en de 2e quote is dan weg.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:44 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Heb nog ergens een laptop liggen. Verwacht dat die daar nog heel lang ongebruikt ligt...
Die sleutelmuts heb een rotste.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dat mokkel bij die bel lijn is echt fking irritant.
Jaaaa! Hebbes!!quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:46 schreef jeffrey83 het volgende:
Wacht... Desktop versie op mobiel...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei je?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat wel maar tekst selecteren alles selecteren knippen en voor je dan kan plakken zijn ze al 5 topics verder en weet niemand meer dat ze dat hebben gepost.
Meer omdat ik morgen moet werken en anders geen vervoer naar huis..quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga je nu al naar huis? Ze gaan nog even door hoor!
Weeknie. Moet slapequote:
Denk om je sleutels!quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Meer omdat ik morgen moet werken en anders geen vervoer naar huis..
Misschien morgenavond nig even langslopen. Dan is het ver klaar voor mij.
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:46 schreef jeffrey83 het volgende:
Gelukt... Nu weer door met mobiele versie
Truste ik denk 02.00quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:48 schreef jeffrey83 het volgende:
Ik ga ook slapen. Wekker staat op 4:02 dan haalt Tijn het miljoen!
Trustequote:Op vrijdag 23 december 2016 00:48 schreef jeffrey83 het volgende:
Ik ga ook slapen. Wekker staat op 4:02 dan haalt Tijn het miljoen!
Pff doesniezovies!quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders kan ie nog even sleutels zoeken.
[ afbeelding ]
Ik duik zo mijn nest in denk ik.quote:
Ikligalnuurbijnaquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik duik zo mijn nest in denk ik.
De invalzanger want die andere knuppel kwam niet voor 1 nr nog een nachtje.quote:
Lol is niet eens zijn nummer?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
De invalzanger want die andere knuppel kwam niet voor 1 nr nog een nachtje.
Ze zingt makkelijker dan in spraak.quote:
nee, dit is van die ene zanger die vorig jaar al door dat kleine jongetje eruit gezongen werdquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:53 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Lol is niet eens zijn nummer?
Nee is Sanne en Nelson. Deze vent doet ff Nelson omdat die er niet is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:53 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Lol is niet eens zijn nummer?
Nielson autocorectquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee is Sanne en Nelson. Deze vent doet ff Nelson omdat die er niet is.
Ja ik moest ook ff denken.quote:
Willie Nelsonquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Android kent Nielson niet. Nelson kende hij wel blijkbaarquote:
Nielson was eergisteren toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |