SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 12% gewijzigd door Tagliano op 23-12-2016 00:05:33 ]
top. Ik doe meequote:Op donderdag 22 december 2016 22:59 schreef luckass het volgende:
als Rowby dit wint neem ik de rest van het WK een UI van hem
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om Paxcon zijn weddenschap te laten slagen mogen Huybrechts en Wilson geen enkele 180'er gooien
Rip paxconquote:Op donderdag 22 december 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om Paxcon zijn weddenschap te laten slagen mogen Huybrechts en Wilson geen enkele 180'er gooien
Die 117 redt hem. Toch knap gedaan idd.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Wat een laatste set van Chizzy zeg
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komen wel meer leuke gozertjes uit Oostenrijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chizzygod
Jammer van het Oostenrijkertje, leuk gozertje
Nou iddquote:Op donderdag 22 december 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Wat een laatste set van Chizzy zeg
Ritzmaier?quote:Op donderdag 22 december 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komen wel meer leuke gozertjes uit Oostenrijk.
Ik kan alleen Fritzl bedenkenquote:Op donderdag 22 december 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komen wel meer leuke gozertjes uit Oostenrijk.
Broer van Alexander?quote:
HALVE NEDERLANDERgenotquote:
Wat een domme voorspellingquote:Op donderdag 22 december 2016 23:07 schreef Slobeend het volgende:
Wilson moet winnen om mijn voorspelling uit te laten komen.
Heeft-ie vast zo een poffert op zn neus te pakkenquote:Op donderdag 22 december 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Laat die achterbakse hond Marcel dat even aan Jelle vragen als die er weer zit.
Is wel eerlijk toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Robin kijkt al 30 jaar, maar volgt de BDO niet en kent James Wilson niet. OK.
Juich ik toequote:Op donderdag 22 december 2016 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft-ie vast zo een poffert op zn neus te pakken
Gewoon dom gelul dus aan het begin dus.quote:
Echt ben die stront belg wel effe zatquote:
#AntiHamsterquote:Op donderdag 22 december 2016 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Echt ben die stront belg wel effe zat
Dat is Kim zijn vader toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
Hee daar was Ronny, heeft ff wat vakantiedagen opgenomen
#Barneyarmyquote:
De palletfabriek zal vast in de fik staan.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
Hee daar was Ronny, heeft ff wat vakantiedagen opgenomen
Mja je kan het gelijk volgen. Maar als je BDO helemaal links hebt laten liggen. En niet alle evenementen meepakt. Dan kan er toch wel eens speler door glippen. Zelf volg ik het ook flink. Maar duurde lang voor ik wist hoe goed en belangrijk Durrant was. Tja kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon dom gelul dus aan het begin dus.
Nee dat vind ik dus echt niet kunnen!quote:Op donderdag 22 december 2016 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mja je kan het gelijk volgen. Maar als je BDO helemaal links hebt laten liggen. En niet alle evenementen meepakt. Dan kan er toch wel eens speler door glippen. Zelf volg ik het ook flink. Maar duurde lang voor ik wist hoe goed en belangrijk Durrant was. Tja kan gebeuren toch?
Ken wel spelers als James Richardson en wat obscuurdere namen dus dat vind ik elkaar weer mooi opheffen.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dus echt niet kunnen!
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Wilson heeft een hoofd als een volleybal.
MvG is vies snel kaal gewordenquote:
Is dit Ronny?quote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Huybrechts haalt de 70 gemiddeld niet
Wilson is niet zo goed op zijn dubbels.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Stijn liep mij nog uit te lachen toen ik 3-0 zei. Wat een dommerd
We zullen voortaan aan jou vragen wat we mogen voorspellen.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Stijn liep mij nog uit te lachen toen ik 3-0 zei. Wat een dommerd
Hopp Hopp Hopp, Hamster in galop.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Hamster Hopp wordt een lekker potje.
Dinsdagavondquote:Op donderdag 22 december 2016 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is Barney + Taylor + MvG?
Dinsdag.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is Barney + Taylor + MvG?
Dan is de top 2000 bezig... keuzes keuzesquote:
Jij mag mij niks vragen. Lulquote:Op donderdag 22 december 2016 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We zullen voortaan aan jou vragen wat we mogen voorspellen.
Op papier spannende wedstrijden in de middag en veegpartijen in de avondquote:Op donderdag 22 december 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag 23 december
Afternoon Session
Ian White v Johnny Clayton
Michael Smith v Mervyn King
Benito van de Pas v Terry Jenkins
Evening Session
Darren Webster v Simon Whitlock
Gary Anderson v Andrew Gilding
Adrian Lewis v Joe Cullen
Tuesday 27 december
Afternoon Session
Mensur Suljovic v Mark Webster
Robert Thornton v Daryl Gurney
Dave Chisnall v Chris Dobey
Evening Session
Raymond van Barneveld v Alan Norris
Phil Taylor v Kevin Painter
Michael van Gerwen v Cristo Reyes
Wednesday 28 december
Afternoon Session
Kim Huybrechts v Max Hopp
James Wade v Steve Beaton
Jelle Klaasen v Brendan Dolan
Evening Session
Peter Wright v Jamie Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gemiddeld 90,81 R1, 242x 180 tot nu toe.
De spannende avondpotjes zijn morgen al, flopperdeflop.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op papier spannende wedstrijden in de middag en veegpartijen in de avond
28 december maar 1 avondpot w0tquote:Op donderdag 22 december 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag 23 december
Afternoon Session
Ian White v Johnny Clayton
Michael Smith v Mervyn King
Benito van de Pas v Terry Jenkins
Evening Session
Darren Webster v Simon Whitlock
Gary Anderson v Andrew Gilding
Adrian Lewis v Joe Cullen
Tuesday 27 december
Afternoon Session
Mensur Suljovic v Mark Webster
Robert Thornton v Daryl Gurney
Dave Chisnall v Chris Dobey
Evening Session
Raymond van Barneveld v Alan Norris
Phil Taylor v Kevin Painter
Michael van Gerwen v Cristo Reyes
Wednesday 28 december
Afternoon Session
Kim Huybrechts v Max Hopp
James Wade v Steve Beaton
Jelle Klaasen v Brendan Dolan
Evening Session
Peter Wright v Jamie Lewis
ook twee derde rondepotjes`quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
28 december maar 1 avondpot w0t
+ 2x 3rd roundquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
28 december maar 1 avondpot w0t
Ronde twee - First to 4 setsquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het deze 2e ronde al met een langer format, of pas in de derde ronde?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemiddeldes R1Gewoon ff 16 man die in ronde één boven de 95 staan te gooien, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gemiddeld 90,81 R1, 242x 180 tot nu toe.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dan is drie potjes op een avond prima ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronde twee - First to 4 sets
Ronde drie - First to 4 sets
Dat klinkt als Marcel in de avond morgen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:05 schreef Zipportal het volgende:
Dat wordt RolandGod en KoertGenot in de middag.
Met Co.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt als Marcel in de avond morgen?
Tjongejonge. Wat een pech.quote:
Nee hoor, Nederland's Ruigste en dan Teleshop.quote:
Zie het.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland's Ruigste en dan Teleshop.
Valt me tegen dat ze geen Crocodile Dundee erin gooienquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland's Ruigste en dan Teleshop.
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag 's middags en 's avonds darten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat er in het weekend geen dartsen is.
Kutkerst
Ik heb het niet echt meegekregen want druk enzo, maar werd hij hier zo afgebrand dan? Dat is wel matig jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach als die man er toch last van heeft, dan is dat gewoon zo. Hij windt er ook geen doekjes om verder. Om hem dan zo af te gaan lopen branden slaat niet echt ergens op, vind ik.
Feit is gewoon dat hij voor de wedstrijd aangaf nergens last van te hebben. Ik denk ook dat hij voor dit toernooi -tig uurtjes heeft gedart (lijkt me althans). Vervolgens na 5 legs komt hij op achterstand tegen iemand waarvan hij simpelweg hoort te winnen, en weer een paar legs later doet hij het laten lijken dat hij last heeft van zijn rug. Dat doorzakken, oogde gewoon heel erg gemaakt, ik snap best dat er zo op gereageert wordt hier. Maar ik denk ook dat je niet alles te letterlijk moet nemen wat hier gezegd wordt. En dit verlies van VdV zag je mijlenver vantevoren aankomen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach als die man er toch last van heeft, dan is dat gewoon zo. Hij windt er ook geen doekjes om verder. Om hem dan zo af te gaan lopen branden slaat niet echt ergens op, vind ik.
Maar je gaat vooraf natuurlijk niet zeggen dat je blessure nog altijd kut is. Dan sta je gelijk al 2-0 achter ook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij voor de wedstrijd al gezegd zou hebben dat hij twijfelde over überhaupt te gaan starten vanwege zijn rug, dan zou het een stuk geloofwaardiger zijn.
Het is niet zo dat zijn tegenstander ervan zou kunnen profiteren als hij het had geweten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je gaat vooraf natuurlijk niet zeggen dat je blessure nog altijd kut is. Dan sta je gelijk al 2-0 achter ook.
Vinden de bookies ook niet zo leuk denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je gaat vooraf natuurlijk niet zeggen dat je blessure nog altijd kut is. Dan sta je gelijk al 2-0 achter ook.
Alsof Van der Voort niet met 2-0 achterstaat als hij zijn bek dichthoudt over zijn blessure.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is altijd als hij verliest dat hij zegt: ik wil geen excuses gaan lopen zoeken, maar ik had echt last van mijn rug. Eerste set had hij nergens last van, in een geslagen positie gaatie ineens doen alsof hij niet meer kan lopen. Wat een gelul.quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Die is ook viesdik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:11 schreef tja77 het volgende:
En ja, tuurlijk komt die hernia niet door die dikke kop van hem, maar het helpt ook niet echt mee hè. Als je ECHT voor je sport leeft, doe je er ALLES aan om zo fit mogelijk te zijn. Ze willen wel allemaal dat darts als sport serieus genomen wordt, maar het lijkt op deze manier wel de lusten en niet de lasten te zijn.
Barney wekt in ieder geval nog de indruk ervoor te willen sporten en te diëten.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:11 schreef tja77 het volgende:
En ja, tuurlijk komt die hernia niet door die dikke kop van hem, maar het helpt ook niet echt mee hè. Als je ECHT voor je sport leeft, doe je er ALLES aan om zo fit mogelijk te zijn. Ze willen wel allemaal dat darts als sport serieus genomen wordt, maar het lijkt op deze manier wel de lusten en niet de lasten te zijn.
Wat wil je dan horen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is altijd als hij verliest dat hij zegt: ik wil geen excuses gaan lopen zoeken, maar ik had echt last van mijn rug. Eerste set had hij nergens last van, in een geslagen positie gaatie ineens doen alsof hij niet meer kan lopen. Wat een gelul.
Nou nou, die pakt nog elke dag milkshake bij McDonalds en een Big Mac Menu, weliswaar slechts eentje ipv 'gangbare' tweequote:Op vrijdag 23 december 2016 09:11 schreef tja77 het volgende:
Dat hij gewoon kut heeft gespeeld, niet zijn niveau heeft gehaald en ondanks zijn training gewoon heeft gefaald. Niks last van zijn rug, gewoon kansloos en terecht verloren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen?"Jezus wat ben ik een kutdarter, hoe is het mogelijk dat ik hier sta?"?
Ik snap het gewoon niet
Ja dat het niet veel was, daar zijn we het wel over eens jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat hij gewoon kut heeft gespeeld, niet zijn niveau heeft gehaald en ondanks zijn training gewoon heeft gefaald. Niks last van zijn rug, gewoon kansloos en terecht verloren.
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 23-12-2016 om 13:00:01Straks vanaf 14.00 uur de start van de tweede ronde met oa @BigBen180! Live bij @RTL7 en via... https://t.co/5En1O1ihU1 reageer retweet
Terry is ook nog eens een pitbull hè. Laat niet los die vent.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kapsalon wint dit wel, ja goed niet als hij net zo bagger speelt als in 1e ronde
Dat is zo, maar als kampsjaak zijn gewone niveau haalt zou hij hier moeten winnen. Anders wordt hij afgeslacht door Terry 'D20' Jenkinsquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Terry is ook nog eens een pitbull hè. Laat niet los die vent.
Ik zet het wel op de achtergrond aan. Kijk nu wat betersquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch gaan we het gewoon kijken natuurlijk
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zet het wel op de achtergrond aan. Kijk nu wat beters
Je kijkt naar RTL7, wat verwacht jequote:Op vrijdag 23 december 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat er nu een of andere B-serie op?
Politie op je hielenquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
fecking aids RTL. NOOIT meer op tijd de TV aan zetten, want dan krijg je steevast de laatste 5 minuten van iets kuts er gratis bij
Dat is bij de avondsessies ja. Nu eoa jaren '90 sitcom of zoquote:
Goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:00 schreef Tagliano het volgende:
Clayton heeft het bullen gewonnen, nu de wedstrijd nog
Een tegen eenquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk
Mentale voorsprong
Eerste slag geslagen
Lol.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zaal en je zieligheiddie is goed
Zullen daar mensen echt naar kijken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is bij de avondsessies ja. Nu eoa jaren '90 sitcom of zo
Dat is toch alleen op zondagochtend?quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kijkt naar RTL7, wat verwacht je
Harry Mens zal wel weer uitgelopen zijn ofzo
Gister 45.000 man zie ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen daar mensen echt naar kijken?
Dat zijn zekerheden jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een tegen een
Bord is rond
Gras is groen
Immers gooit geen 180
Ik zou het bij god niet wetenquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen op zondagochtend?
Of herhalen ze dat 40-45x per week
Ik ben verbaasd dat je weet dat het zondagochtend komt, zo vroeg ben je toch nooit wakker?quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen op zondagochtend?
Of herhalen ze dat 40-45x per week
Wel van die lulletjes lampekatoen, zoals ik, die hun TV op tijd == te vroeg aan zetten dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen daar mensen echt naar kijken?
In de kerstvakantiequote:Op vrijdag 23 december 2016 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huismoeders die wachten tot de kinderen uit school komen.
Ik heb al jaren geen zondagochtend meegemaakt inderdaad, maar heb het wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat je weet dat het zondagochtend komt, zo vroeg ben je toch nooit wakker?
Ik heb hem al een week, maar het verschilt een beetje geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die begint vanmiddag toch pas?
Ik val er ook wel eens in voor de Europa League, maar daar speelt nog een lekker wijf in.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel van die lulletjes lampekatoen, zoals ik, die hun TV op tijd == te vroeg aan zetten dus
Ik heb al een halfjaar kerstvakantie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb hem al een week, maar het verschilt een beetje geloof ik
Toch wel beetje jellyquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een halfjaar kerstvakantie.
Gewoon een mbo pretstudie volgen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er moet ook nog gestudeerd worden
Vrijetijdsmanagement bij voorkeurquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een mbo pretstudie volgen.
Daar is niks mis mee, ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijetijdsmanagement bij voorkeur
Gewoon nooit komen en toch 10 krijgen onder mom van goed je eigen tijd ingedeeldquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, ouwe reus.
Bull is rood.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een tegen een
Bord is rond
Gras is groen
Immers gooit geen 180
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |