Ralph vind ik ook verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou de laatste twee kan ik ook niets mee. Maar Ralph en Abel was wel
Hij is klaar.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Gelukkig heb ik Prodigy op Spotify... ff Firestarter knallen
Dat waas wel echt een BAZENplaat.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan ze K-Liber - Viben ook nog draaien?
quote:
that's bettahquote:Op donderdag 22 december 2016 22:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Gelukkig heb ik Prodigy op Spotify... ff Firestarter knallen
Dan ga ik op tafel staan.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Dan zullen ze die wel niet draaien.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat waas wel echt een BAZENplaat.
Dat zou wel heel tof zijn!quote:Op donderdag 22 december 2016 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ze een paar jaar terug nog een live gezien op een festivalletje hier. Ze hebben/hadden hier ook een kapsalonquote:Op donderdag 22 december 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat waas wel echt een BAZENplaat.
ralph is mijn jeugdheldquote:Op donderdag 22 december 2016 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ralph vind ik ook verschrikkelijk
Zo speciaal is ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kut uurtje tot nu toe.
Gwen vergoedt veel.
Ja, wel oke... ofzo.quote:
Gisteren was duidelijk beter.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen echte beukplaten, ik vind het een pover uur.
ik vind het verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen echte beukplaten, ik vind het een pover uur.
Die vette artiesten hebben dit soort aandacht niet nodig.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom komt er nooit eens een vette artiest in het huis. Alleen maar vergane glorie en gehypete singer songwriter meuk. Voegt 0,0 toe.
Brace heeft best wel wat vet aan zich hangen.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom komt er nooit eens een vette artiest in het huis.
Ik dacht even dat die gast rechtsonder zijn lul uit zijn broek hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |