Voor een Feyenoorder vind ik 84 aardig watquote:Op donderdag 22 december 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is nog best lastig, al die miskopen wist ik wel maar al die jeugdspelers die een paar potjes mee hadden gedaan wist ik niet meer.
ja dat is ook irritantquote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken de meeste wel bij naam.
Maar zou er nooit op komen
Van Feyenoord zou ik er echt heel weinig weten denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een Feyenoorder vind ik 84 aardig wat
Nu de Feyenoordspelers
Vind het eigenlijk wel prima dat zulke kennis niet in mijn actieve geheugen zitquote:
Actief geheugen zou ik niet noemen, ik moet er nog wel naar graven.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel prima dat zulke kennis niet in mijn actieve geheugen zit
Die wist ikquote:Op donderdag 22 december 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Fabian Sporkslede
wat een slechte voetbalnaam
als je babovic maar niet vergeten bentquote:Op donderdag 22 december 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet er ong evenveel als van Ajax, slecht slecht slecht
2008/09 Norichio Nieveldquote:Op donderdag 22 december 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je babovic maar niet vergeten bent
wattamaleo, schet en pedro had ik wel gewetenquote:Op donderdag 22 december 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2008/09 Norichio Nieveld
2008/09 Jordao Pattinama
2008/09 Luis Pedro
2008/09 Mitchell Schet
2008/09 Kevin Wattamaleo
WIe zijn dit
waar is die quiz?quote:Op donderdag 22 december 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet er ong evenveel als van Ajax, slecht slecht slecht
Moet je op Feyenoord gewoon zoekenquote:
Denk dat ik van PSV er meer weetquote:Op donderdag 22 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je op Feyenoord gewoon zoeken
rot op met je voetbal joh gekquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)d-players-since-2000
Ik kwam tot 51, ben wel wat obvious vergeten als Kramer en KazimWat een middelmaat allemaal
Ware het niet dat Stijn sinds 2010 voetbal kijkt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sorry.
Dat is wel iets voor Stijn, die weet ze vast allemaal.
ik zit op 54 momenteelquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sorry.
Dat is wel iets voor Stijn, die weet ze vast allemaal.
Kwam tot 110 sommige herkende hij niet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam tot 51, ben wel wat obvious vergeten als Kramer en KazimWat een middelmaat allemaal
Ajax is middelmaat wij staan bovenaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ie Ekramy niet paktequote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwam tot 110 sommige herkende hij niet.
Kreeg Paauwe en Thomasson niet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ie Ekramy niet pakte
Die had ik wel. Ook dingen als De VISSER Jochemsen Pardo etc kwamen weer boven.quote:
Alleen Vidmar had ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Thomas Buffel
Rasza
Ono
Vidmar
Charisteas
Salomon Kalou
Beukering
Gyan
De Clerquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die had ik wel. Ook dingen als De VISSER Jochemsen Pardo etc kwamen weer boven.
Ik kreeg Fer bij Dani Fernandezquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had er 80.
Chun-Soo Lee kreeg ik gratis bij Leerdam
Samen met Timmer en Lucius in de skyhut.quote:
De zilveren bal wedstrijd met Simon niet op je netvlies hebben staanquote:
Die had ik wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Marcel meeuwis
die was ik echt vergeten
Kssst.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De zilveren bal wedstrijd met Simon niet op je netvlies hebben staan
Ghali had ik omdat ik ekramy wilde intikkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken je Ghali nog
Speelde nog bij Spurs ff
Die deed ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ie Ekramy niet pakte
Wat een redenatie weer.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax is middelmaat wij staan bovenaan
en dan in april verliezen daar in amsterdam en alsnog in paniek rakenquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie is dat jullie nog kutter zijn
In dat spel gaat het over het Feyenoord van de laatste 16 jaar, dan zie ik daar toch wel nog meer middelmaat als bij Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie is dat jullie nog kutter zijn
"In Engeland halen ze allemaal negers van twee meter, en dan haalt Feyenoord er eentje van 1,30. Die kan wel in het circus"quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
kermit erasmusgod
had met die naam echt een koning kunnen worden
Uit onze nimmer aflatende Ghanese talentenpoolquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
kermit erasmusgod
had met die naam echt een koning kunnen worden
tussen 2002, kuyt en nu weer kuyt zitten bijna alleen maar kut selecties van feyenoordquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat spel gaat het over het Feyenoord van de laatste 16 jaar, dan zie ik daar toch wel nog meer middelmaat als bij Ajax.
En dat is best knap want bij Ajax is ook meer dan de helft allemaal rare miskopen
Pleurt toch op man. Dan is het allang beslist.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan in april verliezen daar in amsterdam en alsnog in paniek raken
Ik wist alleen de basis van de laatste paar seizoenen en spelers als van Hooijdonk en Tomasson.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
tussen 2002, kuyt en nu weer kuyt zitten bijna alleen maar kut selecties van feyenoord
en zelfs toen en nu houdt het bij kuyt niet echt over qua selectie
Geloof jij echt in de titel of is het een act?quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Pleurt toch op man. Dan is het allang beslist.
Nee joh Feyenoord gaat keihard choken na de winterstopquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof jij echt in de titel of is het een act?
Ik denk namelijk wel dat jullie kampioen worden
Speler als Charisteas en Van Beukering waren tot net na de test even uit mijn geheugen gewist.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist alleen de basis van de laatste paar seizoenen en spelers als van Hooijdonk en Tomasson.
En Charisteas en Henk Timmer
Ajax moet de tweede wedstrijd uit naar Utrecht, dat is een standaard nederlaag. Dus denk dat het gat dan 8 punten is en dan kan Feyenoord freewheelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh Feyenoord gaat keihard choken na de winterstop
Gewoon 5 wedstrijden 4 punten. Ajax wint 5.
Ik geloof er ook nog geen reet van.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh Feyenoord gaat keihard choken na de winterstop
Gewoon 5 wedstrijden 4 punten. Ajax wint 5.
Feyenoord heeft sinds de terugkeer van El Ahmadi geen pot gewonnen als hij er niet bij was.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet de tweede wedstrijd uit naar Utrecht, dat is een standaard nederlaag. Dus denk dat het gat dan 8 punten is en dan kan Feyenoord freewheelen.
Charisteas wist ik omdat ik hem ook bij de Ajaxlijst had ingevuld vandaag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speler als Charisteas en Van Beukering waren tot net na de test even uit mijn geheugen gewist.
Nu dus niet meer.
Die speelt nu geloof ik geregeld CL in Griekenland.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charisteas wist ik omdat ik hem ook bij de Ajaxlijst had ingevuld vandaag.
Van Beukering ben ik ook niet opgekomenen ben in mijn hoofd nog wel alle miskopen van Feyenoord proberen na te gaan. Ook die Singh en die gozer van Man City (El Abdelloui ofzo)
Uit tegen Roda en thuis tegen Willem II en NEC. Nou dat wint het G-team van Feyenoord ook nog wel. Pas in maart krijgen jullie het zware programma zie ik en dan 2 april in de ArenA tegen Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sinds de terugkeer van El Ahmadi geen pot gewonnen als hij er niet bij was.
Heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit tegen Roda en thuis tegen Willem II en NEC. Nou dat wint het G-team van Feyenoord ook nog wel. Pas in maart krijgen jullie het zware programma zie ik en dan 2 april in de ArenA tegen Ajax.
http://www.transfermarkt.(...)rofil/spieler/121404quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die speelt nu geloof ik geregeld CL in Griekenland.Omar Elabdellaoui
Dit is het jaar waarin jullie het wel moeten pakken met PSV die hopeloos bezig is en Ajax die ook genoeg morst omdat ze nog in opbouw zijn (en begin van het seizoen dure punten hebben laten liggen)quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in.
Maar zwembroekje is al besteld.
Dat weet ik en de rest van Feyenoord ook wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is het jaar waarin jullie het wel moeten pakken met PSV die hopeloos bezig is en Ajax die ook genoeg morst omdat ze nog in opbouw zijn (en begin van het seizoen dure punten hebben laten liggen)
Het zou niet overdiend zijn gezien de statistieken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in.
Maar zwembroekje is al besteld.
Als je aan het eind bovenaan staat is het verdiend.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou niet overdiend zijn gezien de statistieken.
Er staat echt wel wat nu.
Roepen ze zo om het jaar wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is het jaar waarin jullie het wel moeten pakken met PSV die hopeloos bezig is en Ajax die ook genoeg morst omdat ze nog in opbouw zijn (en begin van het seizoen dure punten hebben laten liggen)
Muah die durft best wat uit te geven hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Roepen ze zo om het jaar wel.
Laatste jaar onder Koeman had het toen ook moeten gebeuren.
Ben wel enorm blij dat jullie zo'n aasgier als Marc Netto hebben zitten
Met het geld dat jullie op de bank hebben had er een veel beter elftal kunnen staan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die durft best wat uit te geven hoorBailey had hij bijna gehaald voor 15 miljoen en Ziyech is gekomen voor 11 miljoen. Het probleem is meer dat hij maar wat doet lijkt het wel, en niet een gebalanceerde selectie samenstelt. In de winter wil hij een linksbuiten halen, zal wel Larsson worden.
Eens met je eerste zin.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Met het geld dat jullie op de bank hebben had er een veel beter elftal kunnen staan.
Idd Larsson had er al moeten zijn en een vervanger voor Veltman.
Categorie hoger, noem eens iemandquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens met je eerste zin.
Met je tweede niet eens dat perse Larsson er had moeten staan, mik liever een categorie hoger. En ze zijn wel bezig met een Paraguayaanse rechtsback, dus die vervanger komt wel. Veltman speelde de laatste wedstrijden trouwens prima.
Ik hoop dat de scouting een Zuid-Amerikaans pareltje heeft ontdekt, een soort Sanchez maar dan voorin. Een Hirving Lozano ken ik alleen van FM, maar schijnt ook wel een goede te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Categorie hoger, noem eens iemand
Larsson zal ook wel rond de 10 kosten, kan zomaar de nieuwe Suljemani worden
verstandig wat een drukte. Allemaal tokkies ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wacht altijd voor de deur.
Yep. Ik vind de binnenstad wel echt veel leuker geworden nu.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verstandig wat een drukte. Allemaal tokkies ook
zo ie so die kerstsfeer nu met alle lampjes. Hoe zeggen ze dat ook al weer. Iets met most wonderful?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Ik vind de binnenstad wel echt veel leuker geworden nu.
Fijn kerstfeest Mortaxx.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo ie so die kerstsfeer nu met alle lampjes. Hoe zeggen ze dat ook al weer. Iets met most wonderful?
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo ie so die kerstsfeer nu met alle lampjes. Hoe zeggen ze dat ook al weer. Iets met most wonderful?
Beetje aftrekken achter de computer #Kaneelquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT EEN FEEST FOKKIE.
WAT GA JE MET AL DEZE VRIJHEID DOEN
Lekker lekker. Ik laat de komende weken wel voor bijna 2 weken aan salaris extra uitbetalen.quote:
Ik hoor het al. Je bent een echte familieman.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje aftrekken achter de computer #Kaneel
Nee, ik heb morgen gelukkig nog voor mezelf. Zondag en maandag ga ik met familie vieren en maandagavond dan terug naar Arnhem, moet alleen op 3de kerstdag (![]()
) savonds met m`n oma en familie gaan wokken
Mja, dat heb ik vorig jaar ook al geskipt en m`n oma 2 jaar niet zien is ook beetje lullig
Jij nog leuke plannen?
Rijke tattaquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lekker. Ik laat de komende weken wel voor bijna 2 weken aan salaris extra uitbetalen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lekker. Ik laat de komende weken wel voor bijna 2 weken aan salaris extra uitbetalen.
Ja, dat heb ik altidj wel gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Je bent een echte familieman.
Maar klinkt best oke toch?![]()
Niet echt. Beetje eten en misschien beetje sporten als het weer zacht is.
quote:
Ach, beter dan niks toch.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee, ik verdien echt geen klote
maargoed.
Ben wel blij dat ik er ff vanaf ben. Kutweek op werk. VF had zware storing hele weekDan heb je echt geen seconde rust
Ja, gaat nergens over. Je kent het vast wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, beter dan niks toch.
Meh, dat is wel heel kut ja. Dan wordt iedereen helemaal gek.
Ja uiteraard. Ik voel je pijn. Ach, nu even lekker vrij toch. Ga je nog op vakantie oid?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over. Je kent het vast wel.
Nah. Alles helemaal volgeboektquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Ik voel je pijn. Ach, nu even lekker vrij toch. Ga je nog op vakantie oid?
Ah minder.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Alles helemaal volgeboektJe kan deze dagen nog geen snipperdag opnemen
Denk dat ik in Februari misschien weekje vrij neem ofzo
Dat ben ik ook wel met je eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altidj wel gehad eigenlijk![]()
Vind dat sowieso wel een van de belangrijkere dingen om bij te houden.
Calorieën eraf rennen is geen slecht plan nee
Wat doe je bij je pa dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah minder.
Ik heb nu even een weekje vrij en dan 2 januari t/m 6 januari weer mee naar m'n pa z'n werk (afgelopen weken ook gedaan, toch 300 per week netto) en dan die week erop op vakantie
Hardlopen is doodlopenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens.
Hardlopen is (naar wat ik gehoord heb) niet de beste manier om daadwerkelijk af te vallen, maar je zal vast iets verliezen
Ging jij niet naar Praag?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah minder.
Ik heb nu even een weekje vrij en dan 2 januari t/m 6 januari weer mee naar m'n pa z'n werk (afgelopen weken ook gedaan, toch 300 per week netto) en dan die week erop op vakantie
Van alles, opruimwerk etc. niet al te zwaar voor m'n wond etc. maar het levert wel geld op ook al is het heel saai.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je bij je pa dan?
En ga je nog weg als je op vakantie gaat?
[..]
Hardlopen is doodlopen
Netjesquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van alles, opruimwerk etc. niet al te zwaar voor m'n wond etc. maar het levert wel geld op ook al is het heel saai.
Ja ik heb een uur geleden geboekt, kerstcadeautje voor mezelf. Heb m'n ouders de helft meebetaald voor hun hondje dus dan kan ik mezelf ook wel wat gunnen. Even een weekje weg
Vetquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou niet schrikken, want dat doe ik zelf al genoeg, New York City
chillquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja echt amazingquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vet![]()
EnjoyGa je zeker heel tof vinden
wanneerquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omg dat is snel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaheb er echt heel veel zin in, en hoef maar 2.5 weekjes te wachten
Ja zeker. En New York is overigens ideaal om je culinaire ervaringen wat te vergrotenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja echt amazingik ben nog nooit uit Europa geweest, heb wel wat gereisd natuurlijk maar dit is wel even next-level voor me dus vind het wel behoorlijk spannend. Dank je
Jij was er al geweest toch?
Uitstekend idee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. En New York is overigens ideaal om je culinaire ervaringen wat te vergrotenLekker eten daar koekoek
Dat is best dure wijk voor vakantie hoor. Goed betaalbaar?quote:
Ja lijkt me ook best duur. Maar ik ben content met hostels, voor die paar nachtjes iig wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
vond nyc schrikbarend duur
Ik betaal 217 euro voor 6 nachten. En nog $18 voor city tax geloof ik, totaal 244 dollar zo uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best dure wijk voor vakantie hoor. Goed betaalbaar?
Zit in april in brooklyn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook best duur. Maar ik ben content met hostels, voor die paar nachtjes iig wel.
Hm, kan slechter. 5 min lopen van Central Park is wel echt ideaal. .quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betaal 217 euro voor 6 nachten. En nog $18 voor city tax geloof ik, totaal 244 dollar zo uit m'n hoofd.
Snap ik best hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit in april in brooklyn.
En ik dus niet.
493.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel kost zo'n economy ticket naar NYC 2,5 week van te voren
Nou idd, lekker centraal.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, kan slechter. 5 min lopen van Central Park is wel echt ideaal. .
493 is wel een lekkere prijs.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik best hoor.
[..]
493.
[..]
Nou idd, lekker centraal.
LA is echt geen kanker aan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
Heb wel getwijfeld, ik kon ook naar LA, maar dan moest ik overstappen in Londen en al met al 16 uur onderweg. Qua prijs wel 50 uero goedkoper dan NY.
ja en het is met KLM, ik wilde sowieso wel met een goede maatschappij en geen WOW air of zoquote:
hoeveel betaal jij?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Al mocht ik zelf ook niet klagen vanuit warsaw
Had dan San Diego etc. ook mee willen pakken en Tijuana eventueel zelfs.quote:
2k voor business r/tquote:
Wtf is een M&M storequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan je alvast 2 dingen adviseren.
Mijdt de M&M-store op Times Square
En ga eten in Chinatown
Oh heerlijk man.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2k voor business r/t
dikke prima.
Vlucht was geloof ik jouw prijs in eco.
Echt heel erg aids is dat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wtf is een M&M store
Chinatown noteer ik
Ik kreeg al oorkanker van die muziek daarquote:
Zal niet veel zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ook wat miles gespaard, even checken hoeveel.
Belfast - Ams kreeg ik 188 miles.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal niet veel zijn.
Die flights pak je vaak maar 25% op
Goed is wel relatief.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
ja en het is met KLM, ik wilde sowieso wel met een goede maatschappij en geen WOW air of zo
Ik krijg een shitload aan miles bij oneworld door mn vluchten komende wekenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Belfast - Ams kreeg ik 188 miles.
\:')
Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed is wel relatief.
Wel uitgevoerd door KLM en niet door Delta neem ik aan?
Een winkelquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wtf is een M&M store
Chinatown noteer ik
Redelijke maatschappij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
En weet ik. Maar KLM is op zich gewoo n oke.
Ik merk in London dat je als je er woont je niet seens in de buurt van die tourist traps begeeftquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een winkel
met m&ms. En dan de hele dag op volume 100 die afgrijselijke catchy kindermuziek die je hoort galmen daar. Het is niet eens bijzonder. En al die 200 smaken, niemand neemt kauwgom pindakaas 'smaak m&msDus die hele aidszaak is zo overrated als wat
Daar ben je op een gegeven moment wel klaar mee denk ik ja. Denk niet dat mensen die daar al 10 jaar wonen nog elke maand naar de Changing of the Guard gaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik merk in London dat je als je er woont je niet seens in de buurt van die tourist traps begeeft
Nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je op een gegeven moment wel klaar mee denk ik ja. Denk niet dat mensen die daar al 10 jaar wonen nog elke maand naar de Changing of the Guard gaan
oh ik lus tda ttoch allemaal niet joh.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een winkel
met m&ms. En dan de hele dag op volume 100 die afgrijselijke catchy kindermuziek die je hoort galmen daar. Het is niet eens bijzonder. En al die 200 smaken, niemand neemt kauwgom pindakaas 'smaak m&msDus die hele aidszaak is zo overrated als wat
Eco is voor mij 't belangrijkstequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijke maatschappij.
Vloog ermee naar Thailand.
Hun eco is prima, hun business doet onder.
Gelukkig maar, Amerikaanse maatschappijen
Ik vind het bij KLM fijn dat je wat oudere stewardesses krijgt van 40-50, in plaats van die deernes van onze leeftijd die je niet met rust kunnen laten.quote:
Heb je zelf ook al dingen wat je nu al sowieso wil gaan doen? Veel mensen hebben bv al tickets besteld voor ze naar NY gaan voor Broadway , of Madison Square Garden, of zo`n talkshow bijwonen, dat lijkt me ook wel lachen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ik lus tda ttoch allemaal niet joh.
[..]
Eco is voor mij 't belangrijkste
Broadway voorstellingen zijn echt lachwekkend duur.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zelf ook al dingen wat je nu al sowieso wil gaan doen? Veel mensen hebben bv al tickets besteld voor ze naar NY gaan voor Broadway , of Madison Square Garden, of zo`n talkshow bijwonen, dat lijkt me ook wel lachen hoor
Kan wel kloppen in die boekingsklasse.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom m'n FB account niet in.
Maar ik meende 1800ish.
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Broadway voorstellingen zijn echt lachwekkend duur.
Beter ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het bij KLM fijn dat je wat oudere stewardesses krijgt van 40-50, in plaats van die deernes van onze leeftijd die je niet met rust kunnen laten.
Nog njiks geboekt in die zien, kijk nog ff rond. Maar wil wel veel zien. En zou me niet verbazen als ik een daftripje Washington/Philadelphia oid doe.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zelf ook al dingen wat je nu al sowieso wil gaan doen? Veel mensen hebben bv al tickets besteld voor ze naar NY gaan voor Broadway , of Madison Square Garden, of zo`n talkshow bijwonen, dat lijkt me ook wel lachen hoor
Vroeg gister of mn moeder het echt graag wilde.quote:
En het vervalt ook nog op termijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Ach ja, 2k miles dan. Als dat ooit nog x5 of zo gaat kan ik er wat mee.
2018 ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het vervalt ook nog op termijn.
Ik keek net ff voor grap, nieuwe musical van Amelie is tussen de 90 en 150 dollar. Aardig wat jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeg gister of mn moeder het echt graag wilde.
Want dan had ik geboekt.
Maar voor mij hoeft het niet zo.
Ja, waar wij heen wilde was 2x 160 ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik keek net ff voor grap, nieuwe musical van Amelie is tussen de 90 en 150 dollar. Aardig wat ja
Dat zou ik zo`n aids vinden. Dan zou ik liever naar hockey of basketbal gaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, waar wij heen wilde was 2x 160 ofzo.
Maarja, vind ik wat onnodig.
We gaan wel naar de baseball #viesdik eten
Baseball is echt een godensportquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik zo`n aids vinden. Dan zou ik liever naar hockey of basketbal gaan
ik was daar best goed in op school vroegahquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baseball is echt een godensport
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was daar best goed in op school vroegah
home run makenquote:
is niks aan met al die lange mannenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Basketbal vind ik echt zo'n apensport
wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Basketbal vind ik echt zo'n apensport
Behalve fieldhockeyquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind de meeste balsporten wel leuk
Dat je dat de hele week elke avond urenlang kan kijken kan ik met m`n hoofd echt niet bij neequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darten is ook niks. Maar dat is dan ook geen sport.
hoe was het gala ks?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darten is ook niks. Maar dat is dan ook geen sport.
Was leuk.quote:
Ahhh wat schattigquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was leuk.
Vond wel schattig om te zien dat mijn kindjes opgroeien. Beetje zoenen en handjes vasthouden en alles.
Mijn vader kijkt al de hele week trouw hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat de hele week elke avond urenlang kan kijken kan ik met m`n hoofd echt niet bij nee
Een aantal nu bijna 2 jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh wat schattigHoelang ken je ze al?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een aantal nu bijna 2 jaar.
Even de vlerk die stond te zoenen met een van mijn kindjes het boze oog gegeven. Ik heb hem in de gaten. O wee als hij haar hartje breekt.
lekkerquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was wel erg naar nieuws over/van 2 leerlingen. Vind ik toch altijd enorm moeilijk om een plekje te geven. Worstel daar al wel paar dagen mee.
Hierdoor zou ik totaal ongeschikt zijn om leraar te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was wel erg naar nieuws over/van 2 leerlingen. Vind ik toch altijd enorm moeilijk om een plekje te geven. Worstel daar al wel paar dagen mee.
Kan er echt zo boos om worden dat ik een deur in twee wil slaan, maar dat lost ook niks op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Hierdoor zou ik totaal ongeschikt zijn om leraar te zijn.
wat voor nieuws? Zijn ze overleden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is echt fantastisch man. Heerlijke spanning, genieten van hoge scores en hoge finishesquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat de hele week elke avond urenlang kan kijken kan ik met m`n hoofd echt niet bij nee
Ik zou mijn meeste leerlingen niet mogen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Hierdoor zou ik totaal ongeschikt zijn om leraar te zijn.
Vind het niet echt gepast om hier te bespreken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wat voor nieuws? Zijn ze overleden?
Heeft de ene leerling de ander verkracht?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het niet echt gepast om hier te bespreken.
Ik zou niets om ze gevenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou mijn meeste leerlingen niet mogen.
En lachen om viesdikkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch man. Heerlijke spanning, genieten van hoge scores en hoge finishes
wat ben je grappig zegquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de ene leerling de ander verkracht?
Nog feestje?quote:
Zaterdag al gedaan. Vandaag familie. Maar mijn oma ligt op de IC. Niet echt feest dusquote:
Ga gewoon morgenmiddag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Een dag voor kerst nog inkopen doen word je echt suīcidaal van
Bedoelde meer cadeautjesquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga gewoon morgenmiddag.
Appie is toch open
Snap die mensen ook niet echt. De mega kortingen zitten eind november - begin december. Maar we gaan massaal de dag voor kerst op pad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Een dag voor kerst nog inkopen doen word je echt suīcidaal van
hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet volgende week nog een cadeau kopen voor mijn neefje, maar weet niks.
gekkenwerk Haagsquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap die mensen ook niet echt. De mega kortingen zitten eind november - begin december. Maar we gaan massaal de dag voor kerst op pad.
Ik zag het ja, wanneer heb je tijd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten dat Pub Darts tegen elkaar doen.
Ik zit nu ondertussen een schoolboek samen te vatten dus nu lijkt me wat onhandig. Vanavond ergens.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wanneer heb je tijd?
We hebben 72 uur dus we vinden vast wel een moment.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu ondertussen een schoolboek samen te vatten dus nu lijkt me wat onhandig. Vanavond ergens.
Ai dat is wel een goede tip, thanksquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toet toet diertjes of iets van vrolijke vriendjes.
een netflix abo van een maandquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ai dat is wel een goede tip, thanks
Mijn dochter was in 1 keer helemaal klaar met Nijntje. ik ook trouwens. Godvertering, viel er van in slaap.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al :S
Zit zo vaak naar Nijntje te kijken op Netflix
Nijntje is ook echt teringsaai.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter was in 1 keer helemaal klaar met Nijntje. ik ook trouwens. Godvertering, viel er van in slaap.
Snap ik. Hier zitten we nu in de troetelbeertjes fase.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nijntje is ook echt teringsaai.
Ik kan niet wachten tot ik The Lion King kan kijken met mijn neefje.
Dat heb ik nooit echt gekeken, maar klinkt heel zoetsappigquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik. Hier zitten we nu in de troetelbeertjes fase.
Is ook niet echt een stoer jongens iets ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit echt gekeken, maar klinkt heel zoetsappig
Kijk gewoon American Horror Story danquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter was in 1 keer helemaal klaar met Nijntje. ik ook trouwens. Godvertering, viel er van in slaap.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk gewoon American Horror Story dan
Ik blijf Westworld een vage serie vindenquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit echt gekeken, maar klinkt heel zoetsappig
Dat ben ik ook niet persequote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook niet echt een stoer jongens iets ofzo.
Hoeveel episodes heb je gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik blijf Westworld een vage serie vinden
2 nog maar. Maar twijfel of ik verder ga kijken. Want zijn nu ook weer wat series op Netflix bij gekomen die best tof lijken. En ik moet Mr Robot nog zienquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel episodes heb je gezien?
Je kan het tegenwoordig ook downloadenquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist bijna GoT dvd boxset gekocht voor 100 euro.
Vond het toch net te veel geld.
Ik doe dat soort dingen niet uit principe.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan het tegenwoordig ook downloaden
Als je een mooie tv hebt is het veel leuker dat soort dingen te kopenquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan het tegenwoordig ook downloaden
Gewoon verder kijken joh, Westworld is echt heel bruut. Sowieso beter dan de series die nu op Netflix staanquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 nog maar. Maar twijfel of ik verder ga kijken. Want zijn nu ook weer wat series op Netflix bij gekomen die best tof lijken. En ik moet Mr Robot nog zien
Dvd kwaliteit is maar matigquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist bijna GoT dvd boxset gekocht voor 100 euro.
Vond het toch net te veel geld.
Ik kijk gedownloade series sowieso wel op mijn tv, dus ik snap dit argument niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een mooie tv hebt is het veel leuker dat soort dingen te kopen
Ik heb een hdmi kabelquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een mooie tv hebt is het veel leuker dat soort dingen te kopen
Dat lijkt me al helemaal irritant. De hele avond je laptop aan laten om hem dan te connecten met je tv.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk gedownloade series sowieso wel op mijn tv, dus ik snap dit argument niet.
Beter dan streamkwaliteit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dvd kwaliteit is maar matig
Zo'n boxset is alleen leuk om in de kast te hebben staan en als er allemaal extra's bij zitten.
The OA en Travelers lijken me leuke series.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken joh, Westworld is echt heel bruut. Sowieso beter dan de series die nu op Netflix staan
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zaterdag al gedaan. Vandaag familie. Maar mijn oma ligt op de IC. Niet echt feest dus
Ik gebruik mijn tv standaard als computerscherm, gewoon HDMI genot.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me al helemaal irritant. De hele avond je laptop aan laten om hem dan te connecten met je tv.
En naast die reden is het verzamelen van films/series en boeken ook leuk ipv het op je computer of je e-book te hebben
Dat is ook kut, daarom gewoon in HD downloaden.quote:
Westworld is beter dan The OA (heb die ook gezien van de week). Dus gewoon verder kijken dat Westworld.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The OA en Travelers lijken me leuke series.
En kerstspecial van Sense8 he, heb je die al gezien?
Ik keek gisteren De Boskampi's op Netflix, daar was Danny Vera een maffia hulpje van Cees Geel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Netflix heb ik nooit gehad, ik heb nog wel steeds mijn film abonnementOok al ben ik niet geweest in December.
Dan heb je nog een hoop te zien. Draaien goeie films nuquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Netflix heb ik nooit gehad, ik heb nog wel steeds mijn film abonnementOok al ben ik niet geweest in December.
Welke dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je nog een hoop te zien. Draaien goeie films nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |