Uit onze nimmer aflatende Ghanese talentenpoolquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
kermit erasmusgod
had met die naam echt een koning kunnen worden
tussen 2002, kuyt en nu weer kuyt zitten bijna alleen maar kut selecties van feyenoordquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat spel gaat het over het Feyenoord van de laatste 16 jaar, dan zie ik daar toch wel nog meer middelmaat als bij Ajax.
En dat is best knap want bij Ajax is ook meer dan de helft allemaal rare miskopen
Pleurt toch op man. Dan is het allang beslist.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan in april verliezen daar in amsterdam en alsnog in paniek raken
Ik wist alleen de basis van de laatste paar seizoenen en spelers als van Hooijdonk en Tomasson.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
tussen 2002, kuyt en nu weer kuyt zitten bijna alleen maar kut selecties van feyenoord
en zelfs toen en nu houdt het bij kuyt niet echt over qua selectie
Geloof jij echt in de titel of is het een act?quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Pleurt toch op man. Dan is het allang beslist.
Nee joh Feyenoord gaat keihard choken na de winterstopquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof jij echt in de titel of is het een act?
Ik denk namelijk wel dat jullie kampioen worden
Speler als Charisteas en Van Beukering waren tot net na de test even uit mijn geheugen gewist.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist alleen de basis van de laatste paar seizoenen en spelers als van Hooijdonk en Tomasson.
En Charisteas en Henk Timmer
Ajax moet de tweede wedstrijd uit naar Utrecht, dat is een standaard nederlaag. Dus denk dat het gat dan 8 punten is en dan kan Feyenoord freewheelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh Feyenoord gaat keihard choken na de winterstop
Gewoon 5 wedstrijden 4 punten. Ajax wint 5.
Ik geloof er ook nog geen reet van.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh Feyenoord gaat keihard choken na de winterstop
Gewoon 5 wedstrijden 4 punten. Ajax wint 5.
Feyenoord heeft sinds de terugkeer van El Ahmadi geen pot gewonnen als hij er niet bij was.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet de tweede wedstrijd uit naar Utrecht, dat is een standaard nederlaag. Dus denk dat het gat dan 8 punten is en dan kan Feyenoord freewheelen.
Charisteas wist ik omdat ik hem ook bij de Ajaxlijst had ingevuld vandaag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speler als Charisteas en Van Beukering waren tot net na de test even uit mijn geheugen gewist.
Nu dus niet meer.
Die speelt nu geloof ik geregeld CL in Griekenland.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charisteas wist ik omdat ik hem ook bij de Ajaxlijst had ingevuld vandaag.
Van Beukering ben ik ook niet opgekomenen ben in mijn hoofd nog wel alle miskopen van Feyenoord proberen na te gaan. Ook die Singh en die gozer van Man City (El Abdelloui ofzo)
Uit tegen Roda en thuis tegen Willem II en NEC. Nou dat wint het G-team van Feyenoord ook nog wel. Pas in maart krijgen jullie het zware programma zie ik en dan 2 april in de ArenA tegen Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sinds de terugkeer van El Ahmadi geen pot gewonnen als hij er niet bij was.
Heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit tegen Roda en thuis tegen Willem II en NEC. Nou dat wint het G-team van Feyenoord ook nog wel. Pas in maart krijgen jullie het zware programma zie ik en dan 2 april in de ArenA tegen Ajax.
http://www.transfermarkt.(...)rofil/spieler/121404quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die speelt nu geloof ik geregeld CL in Griekenland.Omar Elabdellaoui
Dit is het jaar waarin jullie het wel moeten pakken met PSV die hopeloos bezig is en Ajax die ook genoeg morst omdat ze nog in opbouw zijn (en begin van het seizoen dure punten hebben laten liggen)quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in.
Maar zwembroekje is al besteld.
Dat weet ik en de rest van Feyenoord ook wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is het jaar waarin jullie het wel moeten pakken met PSV die hopeloos bezig is en Ajax die ook genoeg morst omdat ze nog in opbouw zijn (en begin van het seizoen dure punten hebben laten liggen)
Het zou niet overdiend zijn gezien de statistieken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in.
Maar zwembroekje is al besteld.
Als je aan het eind bovenaan staat is het verdiend.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou niet overdiend zijn gezien de statistieken.
Er staat echt wel wat nu.
Roepen ze zo om het jaar wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is het jaar waarin jullie het wel moeten pakken met PSV die hopeloos bezig is en Ajax die ook genoeg morst omdat ze nog in opbouw zijn (en begin van het seizoen dure punten hebben laten liggen)
Muah die durft best wat uit te geven hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Roepen ze zo om het jaar wel.
Laatste jaar onder Koeman had het toen ook moeten gebeuren.
Ben wel enorm blij dat jullie zo'n aasgier als Marc Netto hebben zitten
Met het geld dat jullie op de bank hebben had er een veel beter elftal kunnen staan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die durft best wat uit te geven hoorBailey had hij bijna gehaald voor 15 miljoen en Ziyech is gekomen voor 11 miljoen. Het probleem is meer dat hij maar wat doet lijkt het wel, en niet een gebalanceerde selectie samenstelt. In de winter wil hij een linksbuiten halen, zal wel Larsson worden.
Eens met je eerste zin.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Met het geld dat jullie op de bank hebben had er een veel beter elftal kunnen staan.
Idd Larsson had er al moeten zijn en een vervanger voor Veltman.
Categorie hoger, noem eens iemandquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens met je eerste zin.
Met je tweede niet eens dat perse Larsson er had moeten staan, mik liever een categorie hoger. En ze zijn wel bezig met een Paraguayaanse rechtsback, dus die vervanger komt wel. Veltman speelde de laatste wedstrijden trouwens prima.
Ik hoop dat de scouting een Zuid-Amerikaans pareltje heeft ontdekt, een soort Sanchez maar dan voorin. Een Hirving Lozano ken ik alleen van FM, maar schijnt ook wel een goede te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Categorie hoger, noem eens iemand
Larsson zal ook wel rond de 10 kosten, kan zomaar de nieuwe Suljemani worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |