SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
RED ONS HENNIEGOD
maar hij is Nederlands!!!quote:Op donderdag 22 december 2016 21:41 schreef luckass het volgende:
Kunnen jullie oprecht juichen voor Vincent? Wat een sneu figuur zeg.
King kan er ook wat van.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit de loting tussen de twee grootste chokers van het deelnemersveld?
Misschien heeft ie dat wel gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:42 schreef danos het volgende:
Vincent loopt er weer bij alsof die vandaag weer 300m2 laminaat heeft gelegd en vanavond nog 1200m2 moet gladstuccen
Zo gewoon gebleven.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat wel gedaan.
Hopp doet niks foutquote:Op donderdag 22 december 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
En kroketje happen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Vinnie zit liever bij Marcel aan tafel
Ja, wie niet?quote:
Norrisquote:Op donderdag 22 december 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopp chokede zwaar een jaae of 2 geleden toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog maar zien of Huybrechts doorgaat, eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Voort zal dit nog wel winnen, maar de winnaar gaat echt gigantisch hard af tegen Huybrechts.
Tegen Wilsonquote:Op donderdag 22 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Voort zal dit nog wel winnen, maar de winnaar gaat echt gigantisch hard af tegen Huybrechts.
Dan straks nog even 3km oprijlaan bestratenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat wel gedaan.
Jawel joh, Huybrechts gaat 100+ gooienquote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of Huybrechts doorgaat, eigenlijk
Als Huybrechts gewoon opdaagt, wint ie.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
M geen idee welke je bedoelt?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopp chokede zwaar een jaae of 2 geleden toch?
Ik hoop het maar, anders is mijn BREKKET naar de klotequote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel joh, Huybrechts gaat 100+ gooien
Dit heb ik hem al een tijdje niet meer zien doen. Als beide spelers in normale doen zijn wint Huybrechts, dat ben ik wel met jullie eens jaquote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Huybrechts gewoon opdaagt, wint ie.
Heb je de PC Finals overgeslagen?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Dit heb ik hem al een tijdje niet meer zien doen. Als beide spelers in normale doen zijn wint Huybrechts, dat ben ik wel met jullie eens ja
Ja, leuk..quote:Op donderdag 22 december 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
Stijn denkt dus dat Vincent dit wint uhhh
Mwa vrij Close. Die Wilson kan viesgoed dartsenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Dit heb ik hem al een tijdje niet meer zien doen. Als beide spelers in normale doen zijn wint Huybrechts, dat ben ik wel met jullie eens ja
In 2013 en tegen benito destijds of?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
M geen idee welke je bedoelt?
quote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Dat was vorig jaar.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 2013 en tegen benito destijds of?
Ah ja, die ontschoot me even. Toch vind ik hem nou niet een enorme indruk maken over het algemeenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de PC Finals overgeslagen?
Hahahahquote:Op donderdag 22 december 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 22 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Voort zal dit nog wel winnen,
Ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 22 december 2016 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
Het is niet kwart voort 12, maar wel kwart voor 10.
Op zn minst
Duitsersquote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef franklop het volgende:
Zal je zien dat Hopp met zijn laatste pijl wint
Stomme Duitsers
Wat heeft van Gerwen hier mee te maken?quote:
Westmalle?quote:
Steenbrugge.quote:
Wietboerke mag het afmakenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:48 schreef Zipportal het volgende:
VdV moet gewoon een schot hagel door de pens.
-RijdendeRechterGenot
Dadelijk nog Van Galen die het gaat toppenquote:
Ik weet zo snel even geen scherp antwoord terug, rip.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft van Gerwen hier mee te maken?
Van Gerwen had wel gelijk trouwensquote:Op donderdag 22 december 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft van Gerwen hier mee te maken?
van Galen maakt de HOLLANDSE AVOND kapot.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dadelijk nog Van Galen die het gaat toppen
Hij scheurt zijn enkelbanden, zijn kruisbanden en hij heb een hernia hahahaquote:Op donderdag 22 december 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarreh, ik hoorde dat Van der Voort totaal geen rust had genomen bij z'n hernia?
Met dat soort types moet je sowieso geen medelijden hebbenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarreh, ik hoorde dat Van der Voort totaal geen rust had genomen bij z'n hernia?
VIquote:Op donderdag 22 december 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij scheurt zijn enkelbanden, zijn kruisbanden en hij heb een hernia hahaha
Onder MVG.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Waar staat Vincent nu virtuel op de ranglijst?
Daarom tapete ik me altijd in JRquote:Op donderdag 22 december 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij scheurt zijn enkelbanden, zijn kruisbanden en hij heb een hernia hahaha
Oke daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI rond die tijd was puur genot
Nu is het erg matig ja
Maandag nog met oliebolletjes gegooid. Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI rond die tijd was puur genot
Nu is het erg matig ja
Als hij voor had gestaan had die ook last. Zie interview voorafgaand aan deze partij.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef tja77 het volgende:
Voor de wedstrijd nergens last van.
Hij staat achter tegen een Duitser, en daar komt de pijn.
ACTquote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Maandag nog met oliebolletjes gegooid. Is toch heerlijk man.
Bij BDO hebben ze gehandicaptendarts, daar kan Vincent vast wel terechtquote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij voor had gestaan had die ook last. Zie interview voorafgaand aan deze partij.
Dat kwam op mij wat geforceerd overquote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Maandag nog met oliebolletjes gegooid. Is toch heerlijk man.
dit is toch droevig man. Nja vorige pot was wel aardig eigenlijk, alleen de verkeerde winnaarquote:
Veel te hoog.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar staat vincent nu op de ranglijst?
In 2018 al.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
VdV mag over 2 jaar lekker Q-school doen
Frans Bauer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk, die krijgen we niet meer vol dit toernooi danquote:Op donderdag 22 december 2016 21:54 schreef Szura het volgende:
Hebben we geen Zjak-bingo? Daar moet DE RUG van VDV ook op.
quote:Op donderdag 22 december 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
DE RUGDat was echt een kutdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
DE RUGWat een drama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
DE RUGte pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Dit dus.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:55 schreef danos het volgende:
En overmorgen weer een hele dag op de stoel bij Marcel.
Had ie na Dobromyslova al moeten doenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:56 schreef tja77 het volgende:
Verliezen van een Duitser, ga maar met pensioen.
Volgend jaar chute op de OOM genotquote:Op donderdag 22 december 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Voort verdient dit ook gewoon niet met z'n zwakke prutsjaar.
Meest overschatte speler in de top 32 imoquote:Op donderdag 22 december 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Voort verdient dit ook gewoon niet met z'n zwakke prutsjaar.
In oktober gaat hij harde klappen krijgen met z'n QF WGP.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Volgend jaar chute op de OOM genot
Daar zakt die wel uit na dit jaarquote:Op donderdag 22 december 2016 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meest overschatte speler in de top 32 imo
En alom gehate Benito 'Ik gluur door sleutelgat van je zusje slaapkamer' van de Pas?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:57 schreef BB-King het volgende:
We moeten het enkel van MVG, Barney en Jelle hebben. Vinny is middelmatig.
Zijn dat de enige nederlanders nog in het toernooi?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:57 schreef BB-King het volgende:
Neejquote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn dat de enige nederlanders nog in het toernooi?
Jij kijkt toch naar darten?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee dat is dolanquote:Op donderdag 22 december 2016 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meest overschatte speler in de top 32 imo
Van de Pas.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
PasGod gaat morgen ook schroeienquote:Op donderdag 22 december 2016 21:57 schreef BB-King het volgende:
Die ook al? Jesse had toch ook een verleden met minderjarigen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En alom gehate Benito 'Ik gluur door sleutelgat van je zusje slaapkamer' van de Pas?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar zakt die wel uit na dit jaar
Naar de grote toernooien kijk ik wel ja, maar ik heb er verder echt 0 kennis van. Vind het wel mooi om te zien soms, die partij vorig jaar op het wk tussen barney en mvg was miss wel 1 van de "sport"hoogtepunten.quote:
Nog 4 ijzers in het vuur dus! 4 musketiers, komt goedquote:
Ik juich niet voor Van de Pas met z'n walgelijke kutworp en persoonlijkheid.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Naar de grote toernooien kijk ik wel ja, maar ik heb er verder echt 0 kennis van. Vind het wel mooi om te zien soms, die partij vorig jaar op het wk tussen barney en mvg was miss wel 1 van de "sport"hoogtepunten.
[..]
Nog 4 ijzers in het vuur dus! 4 musketiers, komt goed
Nu al sportman van het jaar andersquote:Op donderdag 22 december 2016 21:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
Stelling: Max wordt nooit een grote jongen.
Niks mis met z'n persoonlijkheid hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich niet voor Van de Pas met z'n walgelijke kutworp en persoonlijkheid.
Raffie kan frikadellen aanradenquote:Op donderdag 22 december 2016 22:00 schreef luckass het volgende:
Operatievreet gewoon minder kroketten gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |