SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Want? Waarom? Niet omdat je hem zelf hebt zien voetballen.. Cruijff was een egoïst die er zelf in was gaan geloven.. Na zijn carrière als actief speler, dan..quote:Op donderdag 22 december 2016 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fuck dat. Tijdens afscheid van cruijff heb ik wel tranen gelaten.
Die beertjesactie van die Ado-gasten was inderdaad oprecht hartverwarmendquote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Noem mij een emotionele jongen.. Toen ik zojuist las over Tijn en Serious Request kreeg ik de tranen in mijn ogen.. Dat had ik een paar maanden terug eveneens toen ik de beelden uit De Kuip zag van die ADO-actie voor de kinderen die in het Sophia liggen.. Misschien moet ik mijn beslissing betreffende sterilisatie terugdraaien, of een carrièremove overwegen..
Egoïst vind ik geen goed woord; betweter.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Want? Waarom? Niet omdat je hem zelf hebt zien voetballen.. Cruijff was een egoïst die er zelf in was gaan geloven.. Na zijn carrière als actief speler, dan..
dat zeker maar hij wist ook wel veel over voetbalquote:Op donderdag 22 december 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Egoïst vind ik geen goed woord; betweter.
Klopt zeker.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeker maar hij wist ook wel veel over voetbal
Een échte betweter kan zijn ego terzijde schuiven voor het algemeen belang.. Dat kon Cruijff niet, dus egoïst..quote:Op donderdag 22 december 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Egoïst vind ik geen goed woord; betweter.
opleiden wordt overschatquote:Op donderdag 22 december 2016 15:50 schreef Elan het volgende:
Nu lopen er bij Ajax ook debielen die denken dat die aardige talentjes het gevolg zijn van wat Johan 3 jaar geleden geroepen heeft:X
Ik vind niet dat een betweter zijn ego terzijde kan schuiven.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een échte betweter kan zijn ego terzijde schuiven voor het algemeen belang.. Dat kon Cruijff niet, dus egoïst..
hij was een aardige leider dus dat klopt nietquote:Op donderdag 22 december 2016 15:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een échte betweter kan zijn ego terzijde schuiven voor het algemeen belang.. Dat kon Cruijff niet, dus egoïst..
Maar dat maakt desbetreffende betweter nog altijd zelf wel uit, dus jouw mening is hieromtrent van ondergeschikt belang, doch bedankt..quote:Op donderdag 22 december 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een betweter zijn ego terzijde kan schuiven.
We noteren het even.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar dat maakt desbetreffende betweter nog altijd zelf wel uit, dus jouw mening is hieromtrent van ondergeschikt belang, doch bedankt..
Weet niet, denk wel eens dat we te pussy zijn geworden in Nederland met onze talenten.quote:
Hans van Breukelen gaat het NL voetbal reddenquote:Op donderdag 22 december 2016 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet, denk wel eens dat we te pussy zijn geworden in Nederland met onze talenten.
Keertje boekje van ik meen Sneijder gelezen, concurrentie en selectie was gewoon keihard bij Ajax.
''Ziener Hans van Breukelen''quote:Op donderdag 22 december 2016 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hans van Breukelen gaat het NL voetbal redden
Zet een nieuwe blocnote dan meteen even op je lijstje voor aanstaande dagen, dan kom je in 2017 niet voor verrassingen te staan, mocht het papier plots op blijken..quote:
Hij heeft al een paar charlatans in dienst genomen om dit te bewerkstelligen, wat een mongoolquote:Op donderdag 22 december 2016 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hans van Breukelen gaat het NL voetbal redden
Ik lees iedere dag een wijsheid van je voor het slapen gaan. Je wilt niet weten hoe groot mijn waardering voor je is. Het reikt van metselaar tot kok in een vijfsterrenrestaurant. Zoveel mensen hebben al hun waardering voor je uitgesproken.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zet een nieuwe blocnote dan meteen even op je lijstje voor aanstaande dagen, dan kom je in 2017 niet voor onverwachte verrassingen te staan, mocht het papier plots op blijken..
Was m'n heldquote:Op donderdag 22 december 2016 15:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Want? Waarom? Niet omdat je hem zelf hebt zien voetballen.. Cruijff was een egoïst die er zelf in was gaan geloven.. Na zijn carrière als actief speler, dan..
Klinsmann echtquote:Op donderdag 22 december 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Die mensen die ook bezocht zijn om ons voetbal erbovenop te helpen. Klinsmann, Sacchi en Wenger. Over jaren 90-ideeën gesproken.
Foppe is aandachtsgeil.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:56 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/sport/foppe-de-haan-lijstduwer-pvda~abd3cb1a/
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |