abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2016 @ 15:30:59 #51
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167526822
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom.

Hoewel, een leuke kerststal inrichten op het schoolplein is wel een kek idee.
racist!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 22 december 2016 @ 15:31:06 #52
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167526826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Mwoah...

Heb het vermoeden dat types die lopen te ginnengappen wanneer een bootje vluchtelingen kopje onder is gegaan ook behoorlijk geestesziek zijn en niet religieus... Dat zijn juist vaak de rechtse realisten die durven te zeggen waar het op staat en zo.
Whut?
pi_167526827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:30 schreef frietenstamp het volgende:
Interessante uitspraak wel. Dit betekent dat religieus bloed in atheïstische kinderen gespoeld kan worden en kafirbloed in moslims. En wat met bloed afgedwongen kan worden, kan op termijn wellicht ook met gedachtengoed.
Precies, men moet durven te vragen... ook wanneer het gedurfd en gewaagd is. En gedurfd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167526837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:31 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Whut?
Tuur eens op Nederland Mijn Vaderland en andere 'rationele' sites.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167526863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')

Doelbewust websites gaan opzoeken zodat je je er aan kan ergeren. Dan ben je ook wel een kneus van de bovenste plank hoor.
pi_167526876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

:')

Doelbewust websites gaan opzoeken zodat je je er aan kan ergeren. Dan ben je ook wel een kneus van de bovenste plank hoor.
Oh nee hoor, dat spul wordt geciteerd hier. Laatst nog een hele gedurfde en gewaagde, over Marokkanen en kerstlampjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 15:35:19 #57
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_167526880
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zijn die ook goed voor je algemene ontwikkeling?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_167526887
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:35 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Zijn die ook goed voor je algemene ontwikkeling?
Meer voor de lachspieren, vooral wanneer het weer in tergend slecht Nederlands is geschreven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167526900
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh nee hoor, dat spul wordt geciteerd hier. Laatst nog een hele gedurfde en gewaagde, over Marokkanen en kerstlampjes.
Ik lees liever dat dan dat ik weer moet lezen dat een rif aap een Kerst markt is ingereden met een vrachtwagen, iemand hebben onthoofd of dat ze weer een vrouw met zijn 36'en hebben verkracht.

Perspectief...
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 15:38:02 #60
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_167526925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Meer voor de lachspieren, vooral wanneer het weer in tergend slecht Nederlands is geschreven.
Daarvoor kun je ook gewoon hier blijven.
Open maar eens een gemiddeld pareltje van psvcl
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_167526934
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:53 schreef corehype het volgende:

[..]

We hebben gezien dat communisme op de hele wereld niet heeft gewerkt (een ideologie/religie zonder God?)
Stalinisme is wat anders dan communisme.
pi_167526941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:37 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik lees liever dat dan dat ik weer moet lezen dat een rif aap een Kerst markt is ingereden met een vrachtwagen, iemand hebben onthoofd of dat ze weer een vrouw met zijn 36'en hebben verkracht.

Perspectief...
Precies, men moet stelling durven nemen. Rifapen zijn het. Dat is geen racisme, dat is realisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167526968
Heb een goed leven als gelovigen
Alhamdullilah
pi_167526969
Durf de taboes van de linkse kerk te breken, mensen... denk rationeel na.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167527001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad heerlijk, een nihilistische hedonistische egoïstische 'rationalist' worden. Zou het leven een stuk makkelijker maken ja. Daarbij kun je leuk mee borrelpraten met andere 'realisten'.
Dit toont een leuk inkijkje in de verwrongen ratio van de gelovige. Gelovigen zijn goed, en niet gelovigen zijn nihilistische egoïstische hedonisten.

Dergelijke onnavolgbare gedachtenkronkels kunnen alleen ontspruiten aan een met religie vergiftigd brein. Immers, als niet gelovige mensen nihilistische egoïstische hedonisten zijn en dat hangt samen met hun gebrek aan religie, dan is het gegeven dat jij geen nihilistische egoistische hedonist bent ook te verklaren vanuit religie. Kennelijk heb jij dus een stok achter de deur nodig om je fatsoenlijk te gedragen: de angst om in de hel te komen. En dat is zwakte.

Ik geloof niet in god, ik geloof ook niet in de hel. Als ik dood ben ben ik dood en is het klaar. Ik leef hoe ik leef omdat ik denk dat dat een goede manier van leven is. Ik roof niet, ik moord niet, ik verkracht niet, ik steel niet, ik denk aan mijn medemens. Niet omdat ik bang ben dat ik anders in de hel kom maar omdat ik mensen behandel zoals ikzelf behandeld wil worden, daar heb ik geen donderpreek van de dominee voor nodig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167527019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Precies, men moet stelling durven nemen. Rifapen zijn het. Dat is geen racisme, dat is realisme.
Sterker nog, als ik ze rif apen noem dan is het niets minder dan een compliment. Het ergste wat een 'echte' rif aap ooit heeft gedaan is de banaan uit de handen grijpen van zijn/haar verzorgster in de dierentuin.
pi_167527020
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dit toont een leuk inkijkje in de verwrongen ratio van de gelovige. Gelovigen zijn goed, en niet gelovigen zijn nihilistische egoïstische hedonisten.

Dergelijke onnavolgbare gedachtenkronkels kunnen alleen ontspruiten aan een met religie vergiftigd brein. Immers, als niet gelovige mensen nihilistische egoïstische hedonisten zijn en dat hangt samen met hun gebrek aan religie, dan is het gegeven dat jij geen nihilistische egoistische hedonist bent ook te verklaren vanuit religie. Kennelijk heb jij dus een stok achter de deur nodig om je fatsoenlijk te gedragen: de angst om in de hel te komen. En dat is zwakte.

Ik geloof niet in god, ik geloof ook niet in de hel. Als ik dood ben ben ik dood en is het klaar. Ik leef hoe ik leef omdat ik denk dat dat een goede manier van leven is. Ik roof niet, ik moord niet, ik verkracht niet, ik steel niet, ik denk aan mijn medemens. Niet omdat ik bang ben dat ik anders in de hel kom maar omdat ik mensen behandel zoals ikzelf behandeld wil worden, daar heb ik geen donderpreek van de dominee voor nodig.
Typisch, je hebt het niet eens door.

Kennelijk mag je niet generaliseren over atheïsten, want dat is niet rationeel en gedurfd, maar wel over gelovigen. Dat is wel rationeel en gedurfd.

Punt bewezen, bedankt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167527032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:43 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Sterker nog, als ik ze rif apen noem dan is het niets minder dan een compliment. Het ergste wat een 'echte' rif aap ooit heeft gedaan is de banaan uit de handen grijpen van zijn/haar verzorgster in de dierentuin.
Precies. Zeg het. Doorbreek de politieke correctheid. Je zult een held voor toekomstige generaties zijn die ons heeft bevrijd uit de fatsoensketenen des doods.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167527041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:43 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

knorknorknor
pi_167527068
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Typisch, je hebt het niet eens door.

Kennelijk mag je niet generaliseren over atheïsten, want dat is niet rationeel en gedurfd, maar wel over gelovigen. Dat is wel rationeel en gedurfd.

Punt bewezen, bedankt.
Wat is er generaliserend aan een post waarin ik jouw gedachtes die je een minuut eerder met ons deelt analyseer? Niet alle gelovigen zullen zo verwrongen denken, dergelijke verwrongen denkprocessen zijn wel uniek voor gelovigen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167527085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is er generaliserend aan een post waarin ik jouw gedachtes die je een minuut eerder met ons deelt analyseer? Niet alle gelovigen zullen zo verwrongen denken, dergelijke verwrongen denkprocessen zijn wel uniek voor gelovigen.
Ferreal? :{

Heb je het nog steeds niet door?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167527112
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Precies. Zeg het. Doorbreek de politieke correctheid. Je zult een held voor toekomstige generaties zijn die ons heeft bevrijd uit de fatsoensketenen des doods.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het land is al te ver heen, Etto. Wij blanken worden er op den duur eruit geneukt aangezien de geboortecijfers scheef lopen. Volbloed Nederlandse vrouwen ontvangen creampie's van de rif apen waarmee ze de bloedlijn verdoezelen. Over 1.000 jaar zijn wij blanken de minderheid en is Nederland niet meer wat het ooit geweest is. Niet alleen Nederland, maar heel de wereld zal dit lot ondergaan. We gaan een wereld tegemoet waarin iedereen van elkaar steelt, aanslagen pleegt en 'hoe gaat het' definitief is vervangen met 'faka'.
pi_167527126
quote:
Jezus was blank :')
pi_167527131
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:48 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

[..]

Het land is al te ver heen, Etto. Wij blanken worden er op den duur eruit geneukt aangezien de geboortecijfers scheef lopen. Volbloed Nederlandse vrouwen ontvangen creampie's van de rif apen waarmee ze de bloedlijn verdoezelen. Over 1.000 jaar zijn wij blanken de minderheid en is Nederland niet meer wat het ooit geweest is. Niet alleen Nederland, maar heel de wereld zal dit lot ondergaan. We gaan een wereld tegemoet waarin iedereen van elkaar steelt, aanslagen pleegt en 'hoe gaat het' definitief is vervangen met 'faka'.
Nou, zeker... predik, Az...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167527160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

knorknorknor
Nou raak je mij hoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: