Ja, dat wel. Maar als ik die foto zie gaat dat bij Emmy niet lang meer duren. Zo'n newbornset is maar heel even handig (was dan ook blij dat ik hem mocht lenen).quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Moeten ze dan zelfstandig een poos rechtop kunnen zitten zonder newbornset?
Lucas begon ook pas rond een jaar echt een beetje interesse in eten te krijgen en te eten. Voeren was van begin af aan een no go dus dat hebben we snel losgelaten. Wil het nu wel langer proberen te combineren. Maar net als bij Lucas toen, lijkt ze weinig oog te hebben voor ons eten. Dat eten uit de mond kijken ken ik dus totaal niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Vosje6 het volgende:
Chanty: heb wel ooit gehoord van kindjes die echt pas na het eerste jaar echt begonnen te eten. Hopelijk duurt het niet zo lang voor jullie want het is zo gezellig zo'n ontdekkingsreis naar eten zelfs met al het extra gepoets
Boekje van het cb, wat een goeie!quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:10 schreef Arja het volgende:
Bedankt voor de tips. Dan koop ik geen newbornset meer maar wacht tot ze goed genoeg zit voor de babyset. Heb ik dan nog een tuigje nodig? Of zit dat bij de babyset?
Mies in het boekje van het cb staat ook veel info over bijvoeding en hoe en wat
Hij stottert erg en heeft slijm vast zitten. Verder niet veel poepluiers ofzo, dus ik denk gewoon verkouden.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:49 schreef snoenk het volgende:
Oh nazil wat naar. Zouden het al tandjes kunnen zijn? Omdat een zetpil werkt.
Oefengroentequote:Op woensdag 28 december 2016 19:17 schreef Madivi het volgende:
Tot nu toe eten ze vers gepureerd (steeds grover, met wat oefengroente erbij in de hand). Ze eten écht alles, smulpaapjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |