Ja, dat wel. Maar als ik die foto zie gaat dat bij Emmy niet lang meer duren. Zo'n newbornset is maar heel even handig (was dan ook blij dat ik hem mocht lenen).quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Moeten ze dan zelfstandig een poos rechtop kunnen zitten zonder newbornset?
Lucas begon ook pas rond een jaar echt een beetje interesse in eten te krijgen en te eten. Voeren was van begin af aan een no go dus dat hebben we snel losgelaten. Wil het nu wel langer proberen te combineren. Maar net als bij Lucas toen, lijkt ze weinig oog te hebben voor ons eten. Dat eten uit de mond kijken ken ik dus totaal niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Vosje6 het volgende:
Chanty: heb wel ooit gehoord van kindjes die echt pas na het eerste jaar echt begonnen te eten. Hopelijk duurt het niet zo lang voor jullie want het is zo gezellig zo'n ontdekkingsreis naar eten zelfs met al het extra gepoets
Boekje van het cb, wat een goeie!quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:10 schreef Arja het volgende:
Bedankt voor de tips. Dan koop ik geen newbornset meer maar wacht tot ze goed genoeg zit voor de babyset. Heb ik dan nog een tuigje nodig? Of zit dat bij de babyset?
Mies in het boekje van het cb staat ook veel info over bijvoeding en hoe en wat
Hij stottert erg en heeft slijm vast zitten. Verder niet veel poepluiers ofzo, dus ik denk gewoon verkouden.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:49 schreef snoenk het volgende:
Oh nazil wat naar. Zouden het al tandjes kunnen zijn? Omdat een zetpil werkt.
Oefengroentequote:Op woensdag 28 december 2016 19:17 schreef Madivi het volgende:
Tot nu toe eten ze vers gepureerd (steeds grover, met wat oefengroente erbij in de hand). Ze eten écht alles, smulpaapjes
Hier ook Rapley gedaan en waren er ook relaxed in maar hij eet nog steeds minder dan een babyquote:Op donderdag 29 december 2016 09:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Hier ook komkommer, een groot stuk (10 cm ofzo). Lekker raspen met die kleine tandjes![]()
Die doen we over 4 maanden hier ook weer sls eerst. We zijn heel blij met O haar eetgedrag, en ik ben er van overtuigd dat het mede komt door de introductie en onze relaxede houding, dus we gaan het deze keer precies hetzelfde doen. Starten met 6 mnd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik wacht ook tot de babysetquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:10 schreef Arja het volgende:
Bedankt voor de tips. Dan koop ik geen newbornset meer maar wacht tot ze goed genoeg zit voor de babyset. Heb ik dan nog een tuigje nodig? Of zit dat bij de babyset?
Mies in het boekje van het cb staat ook veel info over bijvoeding en hoe en wat
Oef, pittig Mies.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:07 schreef Mies_poes het volgende:
Mooie stats Chanty!
Wij gaan vanavond beginnen met slaaptraining, want we zijn nu soms drie uur verder voordat M. slaapt. We kiezen voor de methode van dichtbij blijven. Hopelijk werkt het, want dit begint aardig sneu te worden.
Ja, zo: https://www.mamaenzo.nl/b(...)ing-dichtbij-blijvenquote:Op donderdag 29 december 2016 16:26 schreef ikke_84 het volgende:
Rapley doen jullie dan echt pas vanaf 6 maanden?
Rapley met banaan lijkt me best eng trouwensmaar sws vind ik rapley eng. Ik ben gewoon een schijterd wat dat betreft.
Pompoen is ook een goed idee Arja. Dat is ook zacht van smaak. Ik heb dat alleen nog nooit gemaaktkan nooit moeilijk zijn toch?
Mies succesvervelend dat het in slaap komen zo lastig gaat. Heb je al wel een plannetje hoe je het wil gaan doen behalve in de buurt blijven?
Ik ben vanmiddag met peuter en baby naar de dierentuin geweest. Vond t best spannend om alleen te gaan maar ik dacht dat het ergste wat kan gebeuren is dat S blijft huilen en dan ga ik gewoon weer richting huis. Meneertje was de hele tijd om zich heen aan het kijken en vrolijken peuter heeft genoten
Goede stats chantyfijn dat je even mocht wegen en meten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik deed en soms nog doe is met hem mee naar zijn kamertje, hem op bed leggen, het vaste ritueel (boekje voorlezen, muziekje en mobiel een jetser geven) en dan op de commode nog even de was opvouwen ook nog eens nuttigquote:Op donderdag 29 december 2016 16:41 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ja, zo: https://www.mamaenzo.nl/b(...)ing-dichtbij-blijven
Wauw stoer, in je 'eentje' naar de dierentuin! Fijn dat het zo geslaagd is
Nou.... * Lemijn duikt wegquote:Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Mies_poes het volgende:
Als je ergens niet tegen kan: vooral blijven zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |