Flo ging met een maand of drie voor het eerst mee. Ze vindt het zo tof.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:12 schreef Budabuddumbam het volgende:
.
Ik wilde binnenkort weer gaan fietsen, ik heb een bakfiets en daar kan hij in de maxicosi in mee.
Ik moest alleen de bakfiets maxicosi gaan wassen om dat te kunnen gaan doen en dat heb ik vandaag eindelijk gedaan.
Haha, dat scheelt wel heel weinig! Hier gelukkig nog geen kiezen. Lijkt me echt ellende, vond zijn 4 tandjes al verschrikkelijk. Sterkte ermeequote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef Vosje6 het volgende:
Lesage, elfmaanderboks! Die van jou en mij schelen dus twee dagen. Gek he? Over een maand geen baby meer? Mijnes is nu bezig met kiezen krijgen dus al echt geen baby'tje meer
Thanks, goede tips. Hij kreeg bij de vorige nieuwjaarsborrel al flink wat chips dus suikervrij vermoed ik nietquote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Vosje6 het volgende:
Nazil; lekkers voor kind van 2: rozijntjes, nijntjebiscuit of iets dergelijks, mandarijntje/banaan? soepstengel en rijstewafel doen het hier bij bijna 3 ook nog steeds goedLigt ook een beetje aan wat de ouders willen natuurlijk: sommigen hebben nog geen toegevoegd suiker gezien, anderen krijgen echt al flink snoep en koek.
Heel goed! De kleine beer lacht de oren van ons hoofdquote:Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Mies_poes het volgende:
Hé Quoi! Hoe gaat het met jou en met Max?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben exact hetzelfde, maar dan met een viermaander. Soms tot 300cc in die laatste flesquote:Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef lunamatic het volgende:
M doet ineens niet meer aan doorslapen. Om een of andere reden heeft hij 's nachts tegenwoordig HONGER. Hij komt ineens weer rond 12 uur en rond 3 uur voor bv/fles, terwijl hij eerder wel kon doorslapen. Ik probeer langzaam overdag wat meer eten te geven (nast groente en fruithap nu ook een broodkorst en 's ochtends rijstepap ipv melk) maar dat lijkt nog niet het gewenste effect te hebben. Ik ben bang dat we een veelvraatje hebben hier... Herkent iemand het plotseling heel veel honger hebben 's nachts? ZOu het een sprongetje kunnen zijn?En dan weer komen om de 3 uur. Terwijl hij lekker doorsliep. Het is me een raadsel. Hier zijn we de flessen overdags aan het ophogen tot 210/7, zodat hij er hopelijk eentje laat vallen en uiteindelijk 's avonds wat minder wil. Maar goed, bij jou gaat het om een elfmaander, niet? Tegenvallertje hè? Gelukkig wordt hier 's nachts ook in veel lachjes terugbetaald.
Exact vorig jaar testte ik positief![]()
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heel goed! De kleine beer lacht de oren van ons hoofdEn sinds kort erg intelligent opkijken met dat hoofdje als hij op zijn buik ligt. Cliché, maar wat gaat het toch hard!
omg is dat niet omdat hij ziek is? Hier de laatste dagen om 22u en 04u..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wij hebben exact hetzelfde, maar dan met een viermaander. Soms tot 300cc in die laatste flesEn dan weer komen om de 3 uur. Terwijl hij lekker doorsliep. Het is me een raadsel. Hier zijn we de flessen overdags aan het ophogen tot 210/7, zodat hij er hopelijk eentje laat vallen en uiteindelijk 's avonds wat minder wil. Maar goed, bij jou gaat het om een elfmaander, niet? Tegenvallertje hè? Gelukkig wordt hier 's nachts ook in veel lachjes terugbetaald.
Exact vorig jaar testte ik positief
Voor boven mij (sorry niet gekeken wie) sinds dit jaar is er bach rescue voor huisdieren. Mensen gebruiken al jaren de mensen-versie voor honden, werkt goed. Nu dus ook voor huisdieren.
En L gaat weer vooruit![]()
Hij is een dikke week snotverkouden geweest. Heeft toen een paar nachten tussen ons in geslapen omdat hij elk uur in paniek wakker werd omdat hij niet meer kon ademen door de pulken in zijn neusquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:33 schreef Nazil het volgende:
[..]
omg is dat niet omdat hij ziek is? Hier de laatste dagen om 22u en 04u..
Voor boven mij (sorry niet gekeken wie) sinds dit jaar is er bach rescue voor huisdieren. Mensen gebruiken al jaren de mensen-versie voor honden, werkt goed. Nu dus ook voor huisdieren.
En L gaat weer vooruit![]()
Wij hebben in de afgelopen weken ook een thuisapotheek opgebouwd. We hebben genoeg in huis om een hele winter vol buikgriep en verkoudheid door te komen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Quoi het volgende:
Dankje voor de leuke reacties
Ikke gefeliciteerd
[..]
Hij is een dikke week snotverkouden geweest. Heeft toen een paar nachten tussen ons in geslapen omdat hij elk uur in paniek wakker werd omdat hij niet meer kon ademen door de pulken in zijn neus![]()
Hij is weer helemaal genezen nu (en wij hebben een thuisapotheek). Vast de naweeën.
Fijn dat het gekwakkel met jouw mannetje beter gaat
Lief, dankjewelquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:56 schreef Chanty het volgende:
Ohja Dat wilde ik gisteravond nog zeggen: wat een scheetje mies en wat een mooie ogen
Quoi erg intelligente blik ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |