abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167721989
Bagger. Hulp is een drama, wachten wachten en nog meer wachten :{
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_167722152
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:12 schreef Budabuddumbam het volgende:
.

Ik wilde binnenkort weer gaan fietsen, ik heb een bakfiets en daar kan hij in de maxicosi in mee.
Ik moest alleen de bakfiets maxicosi gaan wassen om dat te kunnen gaan doen en dat heb ik vandaag eindelijk gedaan. *O*
Flo ging met een maand of drie voor het eerst mee. Ze vindt het zo tof. O+
En blij dat ik niet de enige ben met een tweede cosi.
  donderdag 29 december 2016 @ 21:39:34 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167722216
Klote Marjolijntje dat je nog niet de hulp krijgt die je zo had nodig hebt ;( :*

Nouk komt me bekend voor dat ineens niet meer je kunt weg kunnen leggen. Dat is hier de nieuwste feature van de afgelopen week }:| Zodra ik uit beeld ben, begint ze te huilen (ok ergens ook wel O+). Ook het slapen gaat momenteel minder. Overdag gaat het nog wel goed, maar in de avond wordt ze vaak huilend weer wakker. Maar goed, bij Lucas was dit standaard dus ik klaag niet en het waait vast weer over. Past iig precies bij de zes maanden sprong.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167722735
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:36 schreef Quoi het volgende:
Zeg.... fijn sfeertje hier O+ :@ :P
Lekker hè. Hi! :*

quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:01 schreef Mies_poes het volgende:
Mijn popje heeft een nieuwe muts O+
Aaaa, staat prachtig! Knapperd.
:)
pi_167724693
Hier tegenwoordig zoveel mogelijk rapley, anders pakt S. het van de lepel af en dat wordt zo vies. Ook banaan, is juist de lievelings!
Vandaag heb ik zo hard gelachen. S. gaf zijn soepstengel aan mijn zus. Vervolgens at hij het recht van haar platte hand af. Zegt mijn zus: '*instert naam vriend* hij eet al uit mijn hand!' Dus hebben we heel hard gelachen dat ons kind tam is :')

Hoi Q :W

Leuk Ikke, de dierentuin! Wij waren naar de kinderboerderij en S. vond het prachtig O+ mooiste is dat we er vanaf maart om de hoek wonen :D

Mies, wat een poppetje O+

Lemijn, komt ie: Je krijgt er zoveel voor terug, het is het allemaal waard, zodra je je baby vast hebt vergeet je het allemaal, straks krijg je je eerste lachje... ;) (maar echt, het zijn niet voor niets clichés)

2 kleine kleutertjes! Ik vind vooral 'aardappels met chocola' leuk :+ en veeeeel K3. Dan wil S. dansen :D en net was hij bij de kapper en begon hij te dansen van het geluid van de tondeuse :')

Oh Nazil, ik zie zo op tegen dat vuurwerk. Onze hond wordt compleet leip en dan ook nog een kind erbij ;( ik vrees het ergste en ga meeveren en zen blijven enzo O-)

Marjolijntje :* ik hoop echt dat je snel hulp krijgt en dat 2017 een prachtig jaar voor je gaat worden uiteindelijk!

Chanty, sterkte met je sprongetje ;(

S. is vandaag 11 maanden, nog maar 1 maand baby :o we zijn vandaag vast begonnen met 'hoera' oefenen :s)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167725014
Even volledig offtopic maar sommigen hier hebben ook al een kind van 2: wij hebben de traditie om nieuwjaarszakken te maken. Wat voor lekkers geef je een kind van 2?

L heeft de laatste dagen de gewoonte om wakker te worden als ik net twee minuten in bed lig. Dus wij denken hoppa, fles er in want hij kan nog wel wat gebruiken, maar dat wil hij dan niet.
Dus hij is nu net weer wakker, eens zien wat hij wil.
pi_167725244
Lesage, elfmaanderboks! Die van jou en mij schelen dus twee dagen :D. Gek he? Over een maand geen baby meer? Mijnes is nu bezig met kiezen krijgen dus al echt geen baby'tje meer :')
pi_167725507
Nazil; lekkers voor kind van 2: rozijntjes, nijntjebiscuit of iets dergelijks, mandarijntje/banaan? soepstengel en rijstewafel doen het hier bij bijna 3 ook nog steeds goed ^O^ Ligt ook een beetje aan wat de ouders willen natuurlijk: sommigen hebben nog geen toegevoegd suiker gezien, anderen krijgen echt al flink snoep en koek.
pi_167725691
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef Vosje6 het volgende:
Lesage, elfmaanderboks! Die van jou en mij schelen dus twee dagen :D. Gek he? Over een maand geen baby meer? Mijnes is nu bezig met kiezen krijgen dus al echt geen baby'tje meer :')
Haha, dat scheelt wel heel weinig! Hier gelukkig nog geen kiezen. Lijkt me echt ellende, vond zijn 4 tandjes al verschrikkelijk. Sterkte ermee ;)
pi_167725814
Gepijnigde sneuneus in mijn armen as we type :P.
pi_167725849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Vosje6 het volgende:
Nazil; lekkers voor kind van 2: rozijntjes, nijntjebiscuit of iets dergelijks, mandarijntje/banaan? soepstengel en rijstewafel doen het hier bij bijna 3 ook nog steeds goed ^O^ Ligt ook een beetje aan wat de ouders willen natuurlijk: sommigen hebben nog geen toegevoegd suiker gezien, anderen krijgen echt al flink snoep en koek.
Thanks, goede tips. Hij kreeg bij de vorige nieuwjaarsborrel al flink wat chips dus suikervrij vermoed ik niet :')

En meneer wilde nu wel een fles. Ik word met de dag verliefder op dat kind. Die handjes die bij het zien van de fles er naar grijpen om hem zo snel mogelijk in de mond te krijgen. O+
pi_167725900
Marjolijntje, wat vervelend dat de hulp zo op zich laat wachten!

Chanty, goede stats! M is ook een paar weken terug begonnen met huilen als we hem op bed leggen, grappig hoe dat soort gedrag ineens kan omslaan!

Nazil, fijn dat het weer beter gaat!

Ik las hierboven iets over een bakfiets. Wij doen ook M met de maxicosi in de bakfiets, al vanaf een maand of 4. Is echt super fijn als je geen auto hebt! Hij kijkt er altijd heel ernstig bij, maar vindt het verder niet vervelend.

M doet ineens niet meer aan doorslapen. Om een of andere reden heeft hij 's nachts tegenwoordig HONGER. Hij komt ineens weer rond 12 uur en rond 3 uur voor bv/fles, terwijl hij eerder wel kon doorslapen. Ik probeer langzaam overdag wat meer eten te geven (nast groente en fruithap nu ook een broodkorst en 's ochtends rijstepap ipv melk) maar dat lijkt nog niet het gewenste effect te hebben. Ik ben bang dat we een veelvraatje hebben hier... Herkent iemand het plotseling heel veel honger hebben 's nachts? ZOu het een sprongetje kunnen zijn?
pi_167726248
Luna, geef je de laatste fles ook al met pap? Dat was hier de oplossing :)
  donderdag 29 december 2016 @ 23:48:40 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167727946
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Mies_poes het volgende:
Hé Quoi! Hoe gaat het met jou en met Max?
Heel goed! De kleine beer lacht de oren van ons hoofd O+ En sinds kort erg intelligent opkijken met dat hoofdje als hij op zijn buik ligt. Cliché, maar wat gaat het toch hard!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef lunamatic het volgende:
M doet ineens niet meer aan doorslapen. Om een of andere reden heeft hij 's nachts tegenwoordig HONGER. Hij komt ineens weer rond 12 uur en rond 3 uur voor bv/fles, terwijl hij eerder wel kon doorslapen. Ik probeer langzaam overdag wat meer eten te geven (nast groente en fruithap nu ook een broodkorst en 's ochtends rijstepap ipv melk) maar dat lijkt nog niet het gewenste effect te hebben. Ik ben bang dat we een veelvraatje hebben hier... Herkent iemand het plotseling heel veel honger hebben 's nachts? ZOu het een sprongetje kunnen zijn?
Wij hebben exact hetzelfde, maar dan met een viermaander. Soms tot 300cc in die laatste fles :o En dan weer komen om de 3 uur. Terwijl hij lekker doorsliep. Het is me een raadsel. Hier zijn we de flessen overdags aan het ophogen tot 210/7, zodat hij er hopelijk eentje laat vallen en uiteindelijk 's avonds wat minder wil. Maar goed, bij jou gaat het om een elfmaander, niet? Tegenvallertje hè? Gelukkig wordt hier 's nachts ook in veel lachjes terugbetaald.

Exact vorig jaar testte ik positief :P
pi_167731479
Mies :') slaaptraining tsss dat heeft ze echt niet nodig ;)
Sliep ze lekker Door?

Luna misschien een groeispurt/sprong? Hier kwam de oudste ook met periodes snachts en als hij weer door ging slapen zag ik echt dat hij zoveel wijzer en groter was. Misschien idd de pap naar de laatste fles verplaatsen?

Nazil nou weer keelpijn :{ arm manneke. Die van ons is ook weer verkouden. Hij is helemaal hees. Klinkt zo zielig.
Mats is geen 2 meer maar sinds vandaag 3 :D *ikke deelt taart uit*
Maar je kan hem blij maken met rozijntjes of een banaan en een doosje mini smarties gaan er ook goed in ;)

:W quoi. Wat een leukerd heb je daar

Lesage en vosje nog een maandje en dan hebben jullie heuse dreumesjes O+ zo leuk.
Ik moest lachen om S die danst bij de kapper. Wat is het toch een grappig ventje
Fijn dat ie ook tam is, mag ook wel met bijna een jaar :P

Vuurwerk. Peuter vindt het geweldig, baby reageert er niet op maar onze hond wil absoluut niet meer naar buiten. Arm ding
pi_167731832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Heel goed! De kleine beer lacht de oren van ons hoofd O+ En sinds kort erg intelligent opkijken met dat hoofdje als hij op zijn buik ligt. Cliché, maar wat gaat het toch hard!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Wij hebben exact hetzelfde, maar dan met een viermaander. Soms tot 300cc in die laatste fles :o En dan weer komen om de 3 uur. Terwijl hij lekker doorsliep. Het is me een raadsel. Hier zijn we de flessen overdags aan het ophogen tot 210/7, zodat hij er hopelijk eentje laat vallen en uiteindelijk 's avonds wat minder wil. Maar goed, bij jou gaat het om een elfmaander, niet? Tegenvallertje hè? Gelukkig wordt hier 's nachts ook in veel lachjes terugbetaald.

Exact vorig jaar testte ik positief :P
omg is dat niet omdat hij ziek is? Hier de laatste dagen om 22u en 04u..

Voor boven mij (sorry niet gekeken wie :')) sinds dit jaar is er bach rescue voor huisdieren. Mensen gebruiken al jaren de mensen-versie voor honden, werkt goed. Nu dus ook voor huisdieren.

En L gaat weer vooruit :)
pi_167732393
Ikke, gefeliciteerd met Mats! O+
M. werd na een uur weer wakker en daarna nog een keer dus toen konden we het toepassen :P toen werkte het, want ze was nog slaperig. Benieuwd hoe het gaat op het moment dat ze voor de eerste keer gaat slapen.
Hier zijn de nachten sinds twee weken ook ineens anders. Eerst sliep ze van 19-3-7 en nu van 19-0.30-4.30-7, toch een beetje jammer :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Mies_poes op 30-12-2016 09:21:26 ]
pi_167732800
Quoi! O+ ^O^
pi_167733419
Hangt weer in de lucht denk ik, M kwam ook opeens weer om 2 en 5 uur :O
Ik heb helemaal geen zin in oud en nieuw :@ Wil gewoon slapen :') Maar ik schat de kans klein dat M door het vuurwerk heen zal slapen :P

Gefeliciteerd met Mats Ikke! *O*

Welkom terug Quoi :9 Die foto O+ zijn haar O+
pi_167733674
Miezziej, mijn J werd overal wakker van, zelfs als we op onze tenen de trap op liepen, en werd oudjaarsdag wakker van knallen, maar sliep door het vuurwerk om 12u heen...
  vrijdag 30 december 2016 @ 10:24:31 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167733857
Dankje voor de leuke reacties :)

Ikke gefeliciteerd w/

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:33 schreef Nazil het volgende:

[..]

omg is dat niet omdat hij ziek is? Hier de laatste dagen om 22u en 04u..

Voor boven mij (sorry niet gekeken wie :')) sinds dit jaar is er bach rescue voor huisdieren. Mensen gebruiken al jaren de mensen-versie voor honden, werkt goed. Nu dus ook voor huisdieren.

En L gaat weer vooruit :)
Hij is een dikke week snotverkouden geweest. Heeft toen een paar nachten tussen ons in geslapen omdat hij elk uur in paniek wakker werd omdat hij niet meer kon ademen door de pulken in zijn neus :D ;( Hij is weer helemaal genezen nu (en wij hebben een thuisapotheek). Vast de naweeën.

Fijn dat het gekwakkel met jouw mannetje beter gaat :)
  vrijdag 30 december 2016 @ 10:56:53 #272
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167734803
Ohja Dat wilde ik gisteravond nog zeggen: wat een scheetje mies en wat een mooie ogen O+

Quoi erg intelligente blik ja :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167738732
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Quoi het volgende:
Dankje voor de leuke reacties :)

Ikke gefeliciteerd w/

[..]

Hij is een dikke week snotverkouden geweest. Heeft toen een paar nachten tussen ons in geslapen omdat hij elk uur in paniek wakker werd omdat hij niet meer kon ademen door de pulken in zijn neus :D ;( Hij is weer helemaal genezen nu (en wij hebben een thuisapotheek). Vast de naweeën.

Fijn dat het gekwakkel met jouw mannetje beter gaat :)
Wij hebben in de afgelopen weken ook een thuisapotheek opgebouwd. We hebben genoeg in huis om een hele winter vol buikgriep en verkoudheid door te komen.
Kindje kan weer lekker spelen en lachen O+
pi_167739267
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:56 schreef Chanty het volgende:
Ohja Dat wilde ik gisteravond nog zeggen: wat een scheetje mies en wat een mooie ogen O+

Quoi erg intelligente blik ja :D
Lief, dankjewel :)

Quoi, hij is groot! Vervelend van en verkoudheid, arm jochie.

Nazil, fijn dat hij weer lekker kan spelen O+

Slaaptraining werkt voor geen meter :') en dan ben ik nogal van het opgeven, maar heb vriend de opdracht gegeven om door te zetten :+ M. slaapt nu steeds een aantal keer een half uurtje per dag, dat is voor haar echt veel te weinig.
  vrijdag 30 december 2016 @ 14:17:41 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167741251
Geduld Mies. Ik ben ook niet te trainen in één dag :+ ;)

Ik vier mijn verjaardag zoals elk jaar met een borreltje in een kroeg. Dit jaar van 16-18 en in een tentje waar ik vaker met Max ga lunchen. Alles zodat het mannetje ook in zn hum is. Toch vind ik het spannend hoe hij het gaat vinden. Soms kan hij zo uit zijn doen zijn tijdens bijv verjaardagen. Iig doet ie nu een tukje, dat is al een goede basis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')