Multi-interpretabele TT, maar in dit geval bedoelde ik of Arjen vanavond wint, of Naby.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Arjen Robben als antwoord op de TT
Dan nog steeds Arjen Robben.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Multi-interpretabele TT, maar in dit geval bedoelde ik of Arjen vanavond wint, of Naby.
Ja want Bayern moet niks weten van commerciequote:Op woensdag 21 december 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog steeds Arjen Robben.
Traditie > Commercie
Ik denk ook dat Bayern "gewoon" de drie punten pakt vanavond. 2-1 of zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog steeds Arjen Robben.
Traditie > Commercie
Bayern heeft een rijke historie, Leipzig alleen een rijke eigenaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want Bayern moet niks weten van commercie
Maar ze voeren wel een beleid waar je respect voor kan hebben, het is niet zoals een Chelsea of Manchester City alleen maar de duurste spelers oppikken. Nee ze doen het met jeugdige voetballers die in een bepaalde spelwijze kunnen spelen.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern heeft een rijke historie, Leipzig alleen een rijke eigenaar.
Ik zou echt maar 2 spelers herkennen van Leipzig.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:08 schreef Toto69 het volgende:
Bayern München
Neuer, Alaba, Hummels, Martinez, Lahm, Alonso, Vidal, Costa, Thiago Alcantara, Robben, Lewandowski
RB Leipzig
Gulacsi, Ilsanker, Bernardo, Orban, Halstenberg, Forsberg, Demme, Keita, Sabitzer, Poulsen, Werner
Müller zit bij beide clubs op de bankquote:Op woensdag 21 december 2016 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Bayern subs
Bernat
Rafinha
Kimmich
Müller
Ribery
Sanches
Ulreich
Leipzig subs
Burke
Kaiser
Kalmar
Khedira
Müller
Schmitz
Selke
Is dat de Khedira van Real?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Bayern subs
Bernat
Rafinha
Kimmich
Müller
Ribery
Sanches
Ulreich
Leipzig subs
Burke
Kaiser
Kalmar
Khedira
Müller
Schmitz
Selke
Nee, betreft Rani Khedira, z'n broertje van 22. Komt bij Stuttgart weg.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is dat de Khedira van Real?
Ik mis wel eens een wedstrijd van Leipzig zoals je merkt.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, betreft Rani Khedira, z'n broertje van 22. Komt bij Stuttgart weg.
Ik heb ze ook niet heel erg veel gezien tot nu toe, dus ik laat me verrassen.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mis wel eens een wedstrijd van Leipzig zoals je merkt.
Ik heb ze alleen gezien tegen Schalke een paar weken terug, was best een leuk potje. Goed tempoquote:Op woensdag 21 december 2016 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet heel erg veel gezien tot nu toe, dus ik laat me verrassen.
Tegen Köln heb ik een stuk gezien, dat was niet zo slecht nee.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen gezien tegen Schalke een paar weken terug, was best een leuk potje. Goed tempo
quote:Op woensdag 21 december 2016 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is dat de Khedira van Real?
Dat is toch gewoon slim beleid?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:04 schreef XL het volgende:
Als het over traditie bij bayern gaat, zoals hierboven. Bedoelen we dan altijd de beste spelers bij de concurrentie wegkopen? Of iets anders?
Dit inderdaad. Wat is daar fout aan in de zin van traditie?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon slim beleid?
Valt ook wel weer mee. Thiago en Vidal samen heeft ze nog geen zestig miljoen gekost.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
Als Bayern gevestigde namen uit Spanje of Engeland gaat halen zijn ze meer kwijt. Dan maar beter spelers uit Duitsland halen.
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:08 schreef Wicky15 het volgende:
Was dat Hummels met dat blonde haar?
Vidal kwam uit Italië en Thiago was nog geen grote naam.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Thiago en Vidal samen heeft ze nog geen zestig miljoen gekost.
Italië staat qua competitie gewoon opdezelfde hoogte, zo niet hoger, als Engeland en als Thiago geen gevestigde naam is, dan weet ik niet wie dat wel is. Basisspeler bij Barcelona en international van Spanje.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vidal kwam uit Italië en Thiago was nog geen grote naam.
Toen speelde hij toch nog niet zo lang in het eerste?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Italië staat qua competitie gewoon opdezelfde hoogte, zo niet hoger, als Engeland en als Thiago geen gevestigde naam is, dan weet ik niet wie dat wel is. Basisspeler bij Barcelona en international van Spanje.
Alleen vandaagquote:Op woensdag 21 december 2016 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben het vanavond met je eens.
In zijn laatste twee seizoenen bij Barcelona kwam hij tot 81 wedstrijden, ondanks ferme knieblessure.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen speelde hij toch nog niet zo lang in het eerste?
Dat wist ik niet. Topquote:Op woensdag 21 december 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is het blonde bij Messi er wel af.
Dan zat ik er flink naast.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In zijn laatste twee seizoenen bij Barcelona kwam hij tot 81 wedstrijden.
@2.14 gepakt, tot nu toe op ramkoers.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:57 schreef Toto69 het volgende:
Over 4.5 corners 1st half @1.89 al voor we beginnen. Nice. Even wachten en op laten lopen naar 2.
Moet ook wel lukken. Hoeveel hebben ze er al gehad? 1?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
@2.14 gepakt, tot nu toe op ramkoers.
3quote:Op woensdag 21 december 2016 20:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Moet ook wel lukken. Hoeveel hebben ze er al gehad? 1?
Jep. Kan beter opgedoekt worden.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk RasenBallsport Leipzig?
Die komt pas midden in de winterstopquote:Op woensdag 21 december 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk RasenBallsport Leipzig?
Doei Stijn, ga jij maar lkkr darten kijken.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Leipzig wordt wel redelijk zoekgespeeld.
Het is een traditie in de zin dat het vaak gebeurd. Het is fout in de zin van dat ze naast de meeste fans ook de meeste haters hebben. Een lelijke commerciele koopclub is het, in tegenstelling tot Rasenballsport dat met een kleine begroting en beperkt spelersmateriaal bovenmaats presteert.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat is daar fout aan in de zin van traditie?
Maar om er op terug te komen: Hummels (¤35.000.000), Götze (¤37.000.000), Neuer (¤30.000.000), Gomez (¤30.000.000)... Het is dus niet zo dat de Duitse spelers voor een fooi op te halen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zat ik er flink naast.
Als je zo goed en dominant bent als Bayern is het logisch dat niet iedereen dit kan waarderen. Bayern is veel meer dan een koopclub, goed beleid met een basis die vaak al jaren bij de club speelt of zelfs zelf opgeleid is.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Het is een traditie in de zin dat het vaak gebeurd. Het is fout in de zin van dat naast de meeste fans ook de meeste haters hebben. Een lelijke commerciele koopclub is het, in tegenstelling tot Rasenballsport dat met een kleine begroting en beperkt spelersmateriaal bovenmaats presteert.
Iemand met de klasse van Hummels of Neuer zou ergens anders meer kosten. Daarnaast snapt Dortmund of Schalke nu ook wel dat ze vrij ver kunnen gaan.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar om er op terug te komen: Hummels (¤35.000.000), Götze (¤37.000.000), Neuer (¤30.000.000), Gomez (¤30.000.000)... Het is dus niet zo dat de Duitse spelers voor een fooi op te halen zijn.
Die haat gaat veel langer terug en ook in periodes dat ze niet domineren is de haat er. Het lied bayern van die Toten Hosen wel eens gehoord? Het beleid is echt matig gezien de jarenlange financiele voorsprong die ze hebben. Her enige goede wat ze ooit qua beleid deden is Dortmund redden. De directie is een rattennest met de grootste corrupte koppen uit het duitse voetbak bij elkaar. Ja knikken of oprotten, vraag maar aan Louis.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je zo goed en dominant bent als Bayern is het logisch dat niet iedereen dit kan waarderen. Bayern is veel meer dan een koopclub, goed beleid met een basis die vaak al jaren bij de club speelt of zelfs zelf opgeleid is.
Je moet die bedragen nog met een behoorlijke kanttekening zien. Zowel het contract van Neuer als dat van Hummels zou toentertijd het volgende jaar zijn verlopen.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iemand met de klasse van Hummels of Neuer zou ergens anders meer kosten. Daarnaast snapt Dortmund of Schalke nu ook wel dat ze vrij ver kunnen gaan.
quote:Op woensdag 21 december 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 Bayern, maar volgens Syntix doe ik niet meer mee.
Sinds 1980 is Bayern minimaal 1x per 4 jaar kampioen geworden. Vind ik best dominant. Ze hebben een voorsprong vanwege goed beleid en goede prestaties.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:26 schreef XL het volgende:
[..]
Die haat gaat veel langer terug en ook in periodes dat ze niet domineren is de haat er. Het lied bayern van die Toten Hosen wel eens gehoord? Het beleid is echt matig gezien de jarenlange financiele voorsprong die ze hebben. Her enige goede wat ze ooit qua beleid deden is Dortmund redden. De directie is een rattennest met de grootste corrupte koppen uit het duitse voetbak bij elkaar. Ja knikken of oprotten, vraag maar aan Louis.
Jammer dat niemand meespeeldequote:Op woensdag 21 december 2016 19:57 schreef Toto69 het volgende:
Over 4.5 corners 1st half @1.89 al voor we beginnen. Nice. Even wachten en op laten lopen naar 2.
Al 3 voor Leipzig.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:00 schreef Toto69 het volgende:
Leipzig over 3.5 corners (totaal) te pakken op 2.70 voor de echte waaghals. Niet ondenkbaar.
We hopen er allemaal op. De voetbalmachine van Bayern aan het werk.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
Dit kan een absolute walkover worden.
Ik heb geen geld op m'n Unibet staan, anders volg ik je tips met genoegen op.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
Dit kan een absolute walkover worden.
Jammer, maar misschien ook wel beter. Ik voel me altijd schuldig als ik een verkeerde tip geef (niet ondenkbaar)quote:Op woensdag 21 december 2016 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb geen geld op m'n Unibet staan, anders volg ik je tips met genoegen op.
Hoffenheim staat ook al voor, zie ik.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:33 schreef TvhN het volgende:
Ik zet Hoffenheim - Werder Bremen er maar op.
Speelt die Hoedt daar nog wel eens?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kijken of de vrij het een beetje goed doet
geil centrum hoor De vrij - Van Dijk.
dacht dat ie laatst gewoon basis stond jaquote:Op woensdag 21 december 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt die Hoedt daar nog wel eens?
Benieuwd wanneer hij opgeroepen wordt.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dacht dat ie laatst gewoon basis stond ja
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met goed beleid was dat veel vaker geweest. Ze werken grofweg met de dubbele begroting van de nummer twee.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sinds 1980 is Bayern minimaal 1x per 4 jaar kampioen geworden. Vind ik best dominant. Ze hebben een voorsprong vanwege goed beleid en goede prestaties.
quote:Op woensdag 21 december 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Miss haalde ik toen de vrij en hoedt door elkaar :pquote:
twitter:voetbalcentraal twitterde op woensdag 14-12-2016 om 04:39:07'De Vrij en Kishna horen dat landgenoot Hoedt mag vertrekken' https://t.co/M5tJWph05K #lazio reageer retweet
Dan heb jij wel een vrij aparte definitie van koopclub. Ik zie eerder een koopclub in ploegen die spelers halen om het spelers halen en bakken met flops bijschrijven om de twee jaar. Dat vind ik van Bayern absoluut niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:41 schreef XL het volgende:
Koopclub is voor mij een club met een jarenlange negatieve transferbalans. Zoals Chelsea en Bayern
Marchetti; Basta, de Vrij, Wallace, Radu; Parolo, Biglia, Milinkovic; Felipe Anderson, Immobile, Lulicquote:Op woensdag 21 december 2016 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Miss haalde ik toen de vrij en hoedt door elkaar :p
Weet je toevallig de opstelling van vanavond Koffieplanter?twitter:voetbalcentraal twitterde op woensdag 14-12-2016 om 04:39:07'De Vrij en Kishna horen dat landgenoot Hoedt mag vertrekken' https://t.co/M5tJWph05K #lazio reageer retweet
Bayern heeft toch ook wel eens miskopen, vooral die van de kleinere Duitse clubs.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een vrij aparte definitie van koopclub. Ik zie eerder een koopclub in ploegen die spelers halen om het spelers halen en bakken met flops bijschrijven om de twee jaar. Dat vind ik van Bayern absoluut niet.
Kijk je de wedstrijden ook, zoja speelt de Vrij na zijn blessure gewoon weer goed?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marchetti; Basta, de Vrij, Wallace, Radu; Parolo, Biglia, Milinkovic; Felipe Anderson, Immobile, Lulic
De Vrij en Wallace spelen altijd. De enige keren dat Hoedt gespeeld heeft was in het begin van het seizoen, toen Wallace net gekocht was, en toen De Vrij een gebroken middenvoetsbeentje had. Zelfs Radu, een linksback, krijgt nog wel eens de voorkeur centraal achterin.
Welke dan in de afgelopen drie jaar? Rode en...?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern heeft toch ook wel eens miskopen, vooral die van de kleinere Duitse clubs.
http://www.transfermarkt.(...)etransfers/verein/27quote:Op woensdag 21 december 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke dan in de afgelopen drie jaar? Rode en...?
Niet alles, wel redelijk vaak. Hij is pas net twee wedstrijd terug en daarvan heb ik er geen een gezien. Maar op basis van eerder dit seizoen is hij gewoon uitstekend. Voornamelijk vorig jaar was hij écht heel goed, terwijl hij heel twijfelachtig begon.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijden ook, zoja speelt de Vrij na zijn blessure gewoon weer goed?
Inter-Lazio is toch ook niet zo heel boeiend.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:48 schreef Wicky15 het volgende:
We gaan maar Hoffenheim kijken de tweede helft. Eurosport rukt liever op PSG dan Inter-Lazio
Ulreich is een keeper. Niet zo gek dat die nooit speelt.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)etransfers/verein/27
Als ik hier tussen al die lijstjes kijk zie ik ook spelers die ik nooit bij Bayern zie spelen
Klinkt positiefquote:Op woensdag 21 december 2016 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet alles, wel redelijk vaak. Hij is pas net twee wedstrijd terug en daarvan heb ik er geen een gezien. Maar op basis van eerder dit seizoen is hij gewoon uitstekend. Voornamelijk vorig jaar was hij écht heel goed, terwijl hij heel twijfelachtig begon.
Waar kijk je dat uberhaubt, niet op fox of ziggoquote:Op woensdag 21 december 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inter-Lazio is toch ook niet zo heel boeiend.
Illegale streamquote:Op woensdag 21 december 2016 20:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar kijk je dat uberhaubt, niet op fox of ziggo
Zitten nog wel meer tussen, maar dan nog.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ulreich is een keeper. Niet zo gek dat die nooit speelt.
Prachtige vergelijking met Bayern. Matige prestaties bij hoge budgetten. Worden wel vaak kampioen, maar dat is meer een gevolg van de financiele voorsprong dan van beleid. Bij Ajax zitten wel meer miskopen, de tijd dat Bayern de toppers van andere clubs niet eens opstelde is voorbij.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten nog wel meer tussen, maar dan nog.
Die koopclub discussie gaat ook over niks, elke club koopt wel. Ajax is ook een koopclub als je ziet wat ze elk jaar binnenhalen.
Kan nog alle kanten op, als Leipzig er in de laatste 20 minuten nog 3 inschiet dan kan het zomaar een gelijkspel worden. Bij 4 goals (en geen goal van Bayern) winnen ze zelfs in Munchen en delen dan een gevoelige tik uit aan de concurrentie.quote:
Steekproef gehouden op de stachusplatz voor een CL wedstrijd.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:48 schreef TvhN het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)n-49782212.bild.html
Wist niet dat Bayern zo populair was.
Coolquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:16 schreef wimderon het volgende:
Vanaf volgend seizoen videoscheidsrechters in de Bundesliga.
Dit is de laatste ronde van de heenduelsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:32 schreef Bolasie het volgende:
Neuer - Hummels, Martínez, Lewandowski, Robben, Costa, Alonso, Lahm, Vidal, Müller, Alaba.
Natuurlijk is de eerste wedstrijd van de rückrunde op TV te zien, via ARD welteverstaan.
Ah, klopt. My bad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de laatste ronde van de heenduels.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie dit niet meer goed komen.
Eindbaas idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewandowski is van ongekende klasse. Nogmaals.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie dit niet meer goed komen.
Prestatie van formaat hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
Zakelijke overwinning, weer een stap dichter bij de titel.
True, daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:50 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bijna elke uitwedstrijd is dit seizoen lastig voor Dortmund, dus wat dat betreft wel.
Gemist. Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:26 schreef Bolasie het volgende:
Hakan 4 maanden geschorst dus nu al einde seizoen.
Maar voor hoeveel wedstrijden is hij nou geschorst?quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
In 2011 ondertekende Calhanoglu op zeventienjarige leeftijd een contract bij het Turkse Trabzonspor. Daarna besloot hij echter alsnog bij te tekenen bij Karlsruher SC. Daarvoor is hij nu alsnog geschorst. Calhanoglu moet aan Trabzonspor tevens een schadevergoeding van 100.000 euro betalen.
In 2013 verhuisde Calhanoglu naar Hamburger SV. Sinds 2014 speelt hij voor Leverkusen, dat hem met onmiddellijke ingang niet meer mag opstellen. Hij mist daardoor onder meer de wedstrijden tegen Atlético Madrid in de achtste finales van de Champions League.
Vier maanden, vierrrr. Dus zijn seizoen is al ten einde.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar voor hoeveel wedstrijden is hij nou geschorst?
Ik heb Duits commentaarquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator is een Red Bull-pr mannetje ?
Waar kan je dat krijgen ?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Duits commentaar
Wel tof dat ze zo die linies laten zien
Ik ben veroordeeld tot een stream, die ik je wel even kan DM'enquote:
Vuile pacehoerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Aubameyang is niet eerlijk voor de rest met zijn snelheid
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan er stiekem wel van genieten
Tuchel geeft hem maar 1 opdracht volgens mij : Veel plezier (niet echt een opdracht)quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar die Dembele wat een baas
Moet je ook doen met creatieve spelers natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tuchel geeft hem maar 1 opdracht volgens mij : Veel plezier (niet echt een opdracht)
Ook mooi z'on speler die alles op gevoel doet.
Is helaas een zeldzaamheid tegenwoordig .quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook doen met creatieve spelers natuurlijk
Hopelijk laat Bosz die Neres bij Ajax wel gewoon creatief voetballenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is helaas een zeldzaamheid tegenwoordig .
Nu worden ze volgegooid met opdrachten en is balverlies een doodzonde
Traoré mag ook alle fouten van de wereld maken dus Neres waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk laat Bosz die Neres bij Ajax wel gewoon creatief voetballen
Bosz is nog een van de weinige trainers die creatieve spelers hun gang laat gaan ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Traoré mag ook alle fouten van de wereld maken dus Neres waarschijnlijk ook
Een verademing jaquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz is nog een van de weinige trainers die creatieve spelers hun gang laat gaan ja.
#AgainstModernFootballquote:Op zondag 5 februari 2017 12:40 schreef tong80 het volgende:
Hoewel Dortmund de topper in de Bundesliga tegen Leipzig met 1-0 won, misdroeg een deel van hun fans zich. Eerst zouden er al tijdens de wedstrijd vreemde spandoeken zijn ontrold, en na de partij zou het buiten het stadion tot hevige rellen hebben geleid, waarbij zelfs vrouwen en kinderen onder de Leipzig-fans werden aangevallen. Dat meldt de Duitse sportkrant Bild.
Bij de zware incidenten gooiden de relschoppers van Dortmund met stenen en flessen. Vier agenten en een politiehond raakten daarbij gewond. Zelfs in hun eigen vak werden de Leipzig-fans aangevallen. ,,Er werd extreem geweld vastgesteld. Die richtte zich tegen iedereen die herkend kon worden als Leipzigfan'', meldde de politie. ,,Zelfs kleine kinderen, vrouwen en gezinnen werden aangevallen.''
Zware straf
Omdat sommige Dortmund-fans zich al eerder misdroegen, hield de DFB hen nauwlettend in het oog. Daardoor dreigt een tijdelijke sluiting van het stadion voor thuiswedstrijden. In dat geval zou het wangedrag van enkele hooligans natuurlijk ook de echte Dortmund-fans zwaar treffen. Dortmund heeft al officiële excuses overgemaakt voor het wangedrag van een deel van zijn aanhang.
http://www.ad.nl/buitenla(...)g-fans-aan~aaba51d7/
Jammer dat HSV wint, walgelijke club. 0-3 zelfsquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
0-1 Vidal, 89:27
Bayern gaat een wereldzaak doen.
Matchfixing.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:27 schreef Idisrom het volgende:
Ik ben even bezig met de toto voor komende weekeinde.
Nu zie ik dat alle zes ploegen, de nummers 2 t/m 7 het vorige weekeinde hebben verloren. Hoe graag wil men Bayern weer kampioen laten worden?
Blessure.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:33 schreef Bolasie het volgende:
Even de Dembele show bekijken. Geen Bazoer, zit niet in de squad.
Wordt vast nog wel herhaald.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah de goal gemist omdat ik drinken ging pakken
Ben maar naar Hertha BSC - Bayern gegaan, ziet er echt niet uit. Alsof er nu een oefenwedstrijd wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder gelben wand is het allemaal kut.
Ziet er ook zo treurig uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:56 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ben maar naar Hertha BSC - Bayern gegaan, ziet er echt niet uit. Alsof er nu een oefenwedstrijd wordt gespeeld.
Even wachten tot de rust aangezien Wolfsburg toch geen kans krijgt, dan zullen we het veel minder zien in beeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:56 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ben maar naar Hertha BSC - Bayern gegaan, ziet er echt niet uit. Alsof er nu een oefenwedstrijd wordt gespeeld.
Spookwedstrijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:56 schreef TvhN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |