Frequent?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef possetje het volgende:
[..]
wel sex hebben
maar haar geen babie geven
Hoi wens haar wel veel slechts toe haha maar geen ruwe sex! Das zo onmenslijkquote:Op woensdag 21 december 2016 18:52 schreef TUFKAL het volgende:
ik zou haar snoeihard achterlangs nemen.
klopt en ik schaam me ook nietquote:Op woensdag 21 december 2016 18:53 schreef Durmada het volgende:
Ik dacht dat je 15 jaar niet geneukt had
quote:Op woensdag 21 december 2016 17:01 schreef possetje het volgende:
Hoi ik heb geen relatie dus ik krijg daarom ook nooit pikstraf! Ja ik moet zeggen dat ik ook ( denk ik ) imuun geworden ben voor pikstraf na mijn laatste relatie die vrouw die allemaal dingen ging beloven zoals het geven aan mij van een babie en die dit combineerde met pikstraf!
Antiklacht : Bestaat er ook een mannelijke variant van pikstraf, zoiets als vaginastraf?
Tweede klacht : er is geen wikipepia (v)pagina over pikstraf!
Derde klacht : ik smacht steeds naar een gezellige relatie en dan met een ( in mijn ogen ) knap meisje. maar ik wacht al zolang, ik denk dat ik dalijk nog eeuwig single ben.
Definitie van pikstraf ( zelf even uit mijn mouw geschud ) :Je moeder heeft vannacht nog pikstraf van mij gehad. Met nadruk op pik. Maar ze vond het geen straf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Ja lekker boeien, voel je niks van hoor.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:59 schreef possetje het volgende:
[..]
klopt en ik schaam me ook niet
meeste mannen verlangen zooooo naar sex dat ze dan maar blind worden en een matige vrouw neuken haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |