SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt 'm voor de verandering eens achteruit inparkeren. Voor sommige vrouwen ook een soort straf.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:01 schreef possetje het volgende:
Bestaat er ook een mannelijke variant van pikstraf, zoiets als vaginastraf?
Hoi ik zie het geven van pikstraf een beetje als een soort psychologisch schaken met een ander persoon ( in dit geval een man ), en heb de overtuiging dat niet alle vrouwen een man schaken maar dat er ook gewoon aardige meisjes zijn die spontaan zijn en ook eerlijkquote:Op woensdag 21 december 2016 17:07 schreef spijkerbroek het volgende:
TS snapt niet dat hij altijd pikstraf heeft, van alle vrouwen.
ow haha was een nadenkertjequote:Op woensdag 21 december 2016 17:19 schreef Pharkus het volgende:
Wel knullig als je door je rug gaat tijdens het 'laminaat leggen' met haar beste vriendin.
mijn maatje gaf steeds zijn vriendin vaginastraf , door geen babie te willen terwijl zij daar juist heel erg behoefte aan hadquote:
Dus werd die chick nou wel of niet geneukt?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:08 schreef possetje het volgende:
[..]
mijn maatje gaf steeds zijn vriendin vaginastraf , door geen babie te willen terwijl zij daar juist heel erg behoefte aan had
wel sex hebbenquote:Op woensdag 21 december 2016 18:11 schreef hoechst het volgende:
Dus werd die chick nou wel of niet geneukt?
moet ze maar een ander zoekenquote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef possetje het volgende:
[..]
wel sex hebben
maar haar geen babie geven
ik ben niet schizophreen, ik heb alleen antennes om te praten met geestenquote:Op woensdag 21 december 2016 18:42 schreef Najieto het volgende:
Is je schizofrenie weer opgelaaid de afgelopen dagen?
hou me op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2016 18:46 schreef possetje het volgende:
[..]
ik ben niet schizophreen, ik heb alleen antennes om te praten met geesten
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:46 schreef possetje het volgende:
[..]
ik ben niet schizophreen, ik heb alleen antennes om te praten met geesten
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:00 schreef possetje het volgende:
Ja liefde kan ( en zeker in mijn geval in het verleden ) van die ziekelijke vormen aanmenem, heb je zo een koe in huis maar je bent helemaal door haar geobsedeerd, en helemaal in de veronderstelling dat er maar 1 knappe vrouw op deze planeet is en dat is dan die koe,
Tsja zo een vrouw kan daar dan flink misbruik van maken hey...
ik zou haar snoeihard achterlangs nemen.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:00 schreef possetje het volgende:
Ja liefde kan ( en zeker in mijn geval in het verleden ) van die ziekelijke vormen aanmenem, heb je zo een koe in huis maar je bent helemaal door haar geobsedeerd, en helemaal in de veronderstelling dat er maar 1 knappe vrouw op deze planeet is en dat is dan die koe,
Tsja zo een vrouw kan daar dan flink misbruik van maken hey...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |