Helaas is het niet verboden omdat de reden zo onzinnig is, maar omdat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Op 6 januari mag wel gestaakt worden:quote:
http://nos.nl/artikel/214(...)-dienstregeling.htmlquote:De staking van morgen zou door een gebrek aan politie voor een veiligheidsprobleem zorgen. Op 6 januari mag het personeel wel staken.
Grappig, zit potentieel in. Alleen de graphics een beetje polijstenquote:Op donderdag 22 december 2016 14:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voor iedereen die even niks te doen heeft: er is nu een nord-zuidlijnsimulator http://wijnemenjemee.nl/n(...)e-game-online-versie
Ben je bekend met het verschijnsel"wilde acties"?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mail van NS gekregen over eventuele staking morgen. Lekker onrust zaaien terwijl het al afgeblazen is
Afdeling communicatie is alvast begonnen met het versturen van de mailing. Als je zoveel klanten hebt als NS gaat daar wel wat tijd overheen, dus kun je maar beter op tijd beginnen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mail van NS gekregen over eventuele staking morgen. Lekker onrust zaaien terwijl het al afgeblazen is
Die krijgen jullie ook laat, ik had om 1450 het NS alert al en om 1545 de reisplanner meldingquote:Op donderdag 22 december 2016 17:19 schreef Zelfscanner het volgende:
NS app geeft nu net een melding over staking morgen
ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2016 17:41 schreef James1988 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen alert gehad.
Ik kreeg 3 minuten geleden. Dat er een staking was. Elders in de App eerder vammiddag al gelezen dat het niet door gingquote:Op donderdag 22 december 2016 17:41 schreef James1988 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen alert gehad.
Nu komen de alerts en smsjes dat staking niet door gaat..quote:Op donderdag 22 december 2016 17:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Die krijgen jullie ook laat, ik had om 1450 het NS alert al en om 1545 de reisplanner melding
Berichten komen met vertraging aan.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:55 schreef desbarts het volgende:
Nu wou ik de grap niet maken...
https://twitter.com/NS_online/status/811977164966993920?s=09
quote:Op donderdag 22 december 2016 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch op zich wel grappig hoe zwart-wit mensen kunnen denken. Veel mensen die ik erop zie reageren beschouwen het stakingsverbod voor morgen als een GARANTIE dat de treinen zullen rijden.
Nadat ik gisteren deze presentatie gezien heb verbaas ik me eigenlijk nergens meer over bij de Engelse spoorwegen...quote:Op donderdag 22 december 2016 18:33 schreef James1988 het volgende:
Gekke Britten, ze gaan dieselmotoren toevoegen aan een treinstel van 30 jaar oud
Mooi hè?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren deze presentatie gezien heb verbaas ik me eigenlijk nergens meer over bij de Engelse spoorwegen...
Als de rechter een staking al verboden heeft, zou dat in een ideale wereld niet zonder consequenties moeten zijn.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je bekend met het verschijnsel"wilde acties"?
Vast wel. En wat heeft de reiziger daaraan als hij op weg is naar zijn sollicitatiegesprek?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:12 schreef Litpho het volgende:
Als de rechter een staking al verboden heeft, zou dat in een ideale wereld niet zonder consequenties moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |