Ik krijg toch altijd een beetje een naar gevoel als een Duitser op een plein door een megafoon staat te schreeuwen.quote:
Apart, ik krijg er juist een warm gevoel vanquote:Op woensdag 21 december 2016 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd een beetje een naar gevoel als een Duitser op een plein door een megafoon staat te schreeuwen.
durf jij morgen een referendum te organiseren over het NL lidmaatschap van de eu dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wel gek dat we binnen een democratie leven met kiezers dan die blijkbaar maar twee hersencellen hebben en politici kiezen die dat dan ook hebben?
Een oorlog beginnen om terroristen te verslaan definitief en dat multitasking dan ook gelijk van de politie man te verwachten is denk ik wel wat te ver gezocht daar hebben we mensen als Rutte en Merkel voor gekozen.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Want de autoritetiten kunnen niet multitasken? wat een jandoedels dan!
Hier in België valt het goed mee in vergelijking met 30 jaar geleden. Toen stond er rijkswachters met mitrailleurs aan elke Delhaize.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:22 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal geweldig.
Een random volwassen persoon uit zeg 1990 zou eens een weekje in deze tijd mogen meelopen.
Die zou zich afvragen waar het fout is gegaan, fuckin' roadblocks bij elke happening. De eerste 5 items van het nieuws gaan over moslims, islam, vluchtelingen of aanvallen.
Waarom niet? Maar ben niet in de positie omdat te regelen. Ook omdat de kiezer blijft stemmen op politici die dat tegen houden.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:14 schreef riazop het volgende:
[..]
durf jij morgen een referendum te organiseren over het NL lidmaatschap van de eu dan?
dus dat
Welk beest?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:14 schreef Nintex het volgende:
De radicale moslims maken een slapend beest wakker.
Een geest die niet zomaar weer terug in de fles te stoppen is als hij er eenmaal uit is.
Wat fijn! Hoezee!quote:Op woensdag 21 december 2016 19:00 schreef asco het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in want ik heb een top leven en ben ook een vrolijk persoon.
Als de echte Nazi's terugkeren en voet aan de grond krijgen dan wensen de SWJ's op hun blote knietjes dat Wilders terugkomt.quote:
Volgens mij durven alleen de Engelsen dat aan en houden we het voor nu op een Brexit. Rutte is een soort van politieke hoer die zelfs tegen de Russen blijft likken als die een vliegtuig vol Nederlandse burgers neerschieten. Sorry dames kan geen andere term bedenken.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:18 schreef riazop het volgende:
[..]
omdat dat een nexit zou betekenen
De NVU?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als de echte Nazi's terugkeren en voet aan de grond krijgen dan wensen de SWJ's op hun blote knietjes dat Wilders terugkomt.
Frankrijk en NL stemden jaren geleden al tegen de eu grondwetquote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Volgens mij durven alleen de Engelsen dat aan ...
''Als de echte Nazi's terugkeren''quote:Op woensdag 21 december 2016 19:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De NVU?
Mwoah... Ik vind die eigenlijk niet enger dan de PVV of zo. Beetje hetzelfde, maar dan met minder obese aanhang.
Constant Kusters is bepaald geen vriendje van Israelquote:Op woensdag 21 december 2016 19:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De NVU?
Mwoah... Ik vind die eigenlijk niet enger dan de PVV of zo. Beetje hetzelfde, maar dan met minder obese aanhang.
Dat hoef toch ook niet?!quote:Op woensdag 21 december 2016 19:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Constant Kusters is bepaald geen vriendje van Israel
Dat is geen zin. Er ontbreekt een persoonsvorm.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Als de echte Nazi's terugkeren''
Wat begrijp je niet aan die zin?
Denk je echt dat dat waarheid kan worden?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als de echte Nazi's terugkeren en voet aan de grond krijgen dan wensen de SWJ's op hun blote knietjes dat Wilders terugkomt.
Sterkquote:Op woensdag 21 december 2016 19:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is geen zin. Er ontbreekt een persoonsvorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |