Volgens mij alleen als je er een screenshot van maakt? En anders hoor ik het heel graag want ik kom nooit verder dan alleen een rechtstreekse link naar de instapostquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die directe linkjes niet idd, maar je kan als het goed is wel een afbeelding-link pakken en een insta foto hier neerzetten.
Hm, ik meende me het toch te herinneren.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je er een screenshot van maakt? En anders hoor ik het heel graag want ik kom nooit verder dan alleen een rechtstreekse link naar de instapost
Het lijkt wel of-ie steeds knapper wordt...die ogenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Douwe Bob.
Nu ik hem elke week bij Voice Kids zie, merk ik hoe verdomd charismatisch hij is. Beter kun je het eigenlijk niet hebben.
Nu nog een winnend liedje schrijven. Dan kan hij over een jaar of 4, oké 3, weer naar ESF gaan.
Oh en eh, goeie foto
Of tweequote:Op zaterdag 7 april 2018 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Douwe Bob.
Nu ik hem elke week bij Voice Kids zie, merk ik hoe verdomd charismatisch hij is. Beter kun je het eigenlijk niet hebben.
Nu nog een winnend liedje schrijven. Dan kan hij over een jaar of 4, oké 3, weer naar ESF gaan.
Oh en eh, goeie foto
Ahquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
In chrome is het eigenlijk makkelijker.
Rechts klikken - kies: inspecteren. Dan krijg je rechts een scherm met ingewikkeld uitziende troep, daartussen zit een, vaak redelijk lange, link die eindigt op .jpg (in het geval van jouw hond), die link kopiëren en hier neerplempen.
Hm, ja. Daar weet ik dan weer niks van. Zal vast wel een manier zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
AhMaar ik zit zo goed als altijd mobiel dus dan wordt dat lastig denk ik haha. Maar bedankt, weer wat geleerd!
Doewie heeft z'n haren afgeschoren..zie het net bij the Voice Kidsquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ja. Daar weet ik dan weer niks van. Zal vast wel een manier zijn.
Nee zonde van dat goeie haar.quote:Op vrijdag 20 april 2018 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Douwe moet niet meer de tondeuse pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |