Zo dit is wel een goede, helemaal nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:20 schreef agter het volgende:
Ze moeten hun ID achterlaten zodat IS/medestrijders de achtergebleven familie kunnen ondersteunen.
Ik denk niet dat zijn achtergebleven familie gesteund zal worden, als hij zelf niet dood is. Abdeslam zijn ze bij IS ook liever kwijt dan rijk omdat hij een lafaard is die niet een martelaarsdood heeft gehad.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:20 schreef agter het volgende:
Ze moeten hun ID achterlaten zodat IS/medestrijders de achtergebleven familie kunnen ondersteunen.
Het klinkt idd best logisch ja. Als dit zo is kunnen al die complottheorieën ook van tafel.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zo dit is wel een goede, helemaal nog niet aan gedacht.
Ah het aloude waar laat ik mijn id achter na het plegen van een aanslagquote:Op woensdag 21 december 2016 12:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
’Papieren Tunesiër in truck’
Maar waarom zou je dan vluchten? Als je wordt gearresteerd/ gedood dan wordt je identiteit ook bekend. Als je wilt vluchten, waarom laat je dan je ID achter om het de politie makkelijker te maken? Ik vind het niet logisch.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:20 schreef agter het volgende:
Misschien opdat moment twijfel of paniek?quote:Op woensdag 21 december 2016 12:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan vluchten? Als je wordt gearresteerd/ gedood dan wordt je identiteit ook bekend. Als je wilt vluchten, waarom laat je dan je ID achter om het de politie makkelijker te maken?
omdat je een aanslag pleegt om je boodschap duidelijk te maken. Andere heeft een aanslag plegen ook geen zin, als niemand het opeistquote:Op woensdag 21 december 2016 12:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan vluchten? Als je wordt gearresteerd/ gedood dan wordt je identiteit ook bekend. Als je wilt vluchten, waarom laat je dan je ID achter om het de politie makkelijker te maken? Ik vind het niet logisch.
FOK!kers hier uit Nijmegen?quote:In de zoektocht naar de mogelijke dader zou een spoor naar Kleef voeren, net over de grens bij Nijmegen
Dat zou toch mooi zijn, beter dan met z'n allen in de grote blonde angst trein te springen.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als iedereen zo'n rationele en emotieloze afweging maakt als hij de straat op stapt, zoals riazop denkt of hoopt, dan had terreur überhaupt nooit het gewenste effect natuurlijk.
Waarom heeft de Duitse politie 2 dagen nodig om een document, opzichtig achtergelaten om gevonden te worden, te vinden?quote:Op woensdag 21 december 2016 12:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Martelaarschap. Ze willen als held gekend worden.
Geen idee Bassie.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Waarom heeft de Duitse politie 2 dagen nodig om een document, opzichtig achtergelaten om gevonden te worden, te vinden?
Ik denk dat je er niet vanuit moet gaan dat zodra de politie iets vindt of ontdekt, er direct een persbericht naar buiten wordt gebracht.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Waarom heeft de Duitse politie 2 dagen nodig om een document, opzichtig achtergelaten om gevonden te worden, te vinden?
Ik denk sinds Keulen dat je er wel vanuit mag gaan dat de policor-aids diep ingerot zit in stasi-Duitsland.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet vanuit moet gaan dat zodra de politie iets vindt of ontdekt, er direct een persbericht naar buiten wordt gebracht.
En het kan in kader van het onderzoek, onverstandig zijn om meteen al je kaarten op tafel te leggen (jaja ik heb Flikken Maastricht en Baantjer gekeken)
Yes.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
WDR: spoor naar Kleef, net over grens bij Nijmegen
[..]
FOK!kers hier uit Nijmegen?
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we open grenzen en kunnen de 1,5 miljoen + 300.000 jaarlijkse aanwas (x32) + illegalen ongestoord doorkachelen.quote:
Reed net een vrachtwagen voorbij, lucky mequote:Op woensdag 21 december 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we open grenzen en kunnen de 1,5 miljoen + 300.000 jaarlijkse aanwas (x32) + illegalen ongestoord doorkachelen.
Ja, wat is dat voor een raar fenomeen ? Voer voor de aluhoedjes?quote:Op woensdag 21 december 2016 13:09 schreef habitue het volgende:
Gelukkig laten alle terroristen wel overal hun idkaarten en paspoorten slingeren. Maakt het opsporen een stukje makkelijker.
Scherp. Snap ik ook niet, nee.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:04:54#Berlin attack suspects telecommunication was already monitored by police earlier, asked an undercover agent for weapons reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:07:18@MarQs__ he was considered as a so called "Gefährder", a person who is suspected to perform islamist attacks any time reageer retweet
Wat zeg je judith?twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:07:56@MarQs__ He is dangerous and could be part of a large islamist network - police sources. All information here: https://t.co/S1vuAcWguc reageer retweet
Woon in Kranenburg, 10 km van Kleef.....quote:Op woensdag 21 december 2016 12:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
WDR: spoor naar Kleef, net over grens bij Nijmegen
[..]
FOK!kers hier uit Nijmegen?
[ afbeelding ]
Judith moeten ze ook opsluitenquote:Op woensdag 21 december 2016 13:14 schreef Nintex het volgende:
twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:04:54#Berlin attack suspects telecommunication was already monitored by police earlier, asked an undercover agent for weapons reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:07:18@MarQs__ he was considered as a so called "Gefährder", a person who is suspected to perform islamist attacks any time reageer retweet
Wat zeg je judith?twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:07:56@MarQs__ He is dangerous and could be part of a large islamist network - police sources. All information here: https://t.co/S1vuAcWguc reageer retweet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |