Een persoon die dood is zal zich daar vermoedelijk niet meer druk om maken denk ik zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het zou wel heel vernederend zijn als ie door de politie blijkt te zijn doodgeschoten, vanuit de gedachte dat het een terrorist was.
Maar niet te voorkomen in zo'n actie denk ik.
Deze man verdient minimaal een staatsbegrafenis.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat die Pool eerst is gestoken bij overmeesteren en daarna nog levend en gewond en al de rest van de rit uit heeft moeten zitten (omdat er kennelijk zo veel bloed was) waarna hij alsnog afgemaakt werd. Arme arme kerel, hoe het ook ging.
Dat wordt nergens beweerd en dat lijkt me ook sterk.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het zou wel heel vernederend zijn als ie door de politie blijkt te zijn doodgeschoten, vanuit de gedachte dat het een terrorist was.
Maar niet te voorkomen in zo'n actie denk ik.
Hopelijk houden vrachtwagenchauffeurs vanaf nu hun deuren gesloten.
Maar de nabestaanden wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een persoon die dood is zal zich daar vermoedelijk niet meer druk om maken denk ik zo.
Dat kennen ze wel. Maar ze hebben een andere definitie van wat een medemens is.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:12 schreef Loekie1 het volgende:
Waaruit weer blijkt hoe meedogenloos deze gasten zijn. Het begrip 'medemens' kennen ze niet.
Wat dan volgens jou?quote:Op woensdag 21 december 2016 10:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat kennen ze wel. Maar ze hebben een andere definitie van wat een medemens is.
De paniek en het amateurisme stralen er vanafquote:Op woensdag 21 december 2016 10:04 schreef Greys het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het allemaal wat vreemd en ongeloofwaardig klinken.
- "We hebben hem hoor"
- Merkel: "het zou extra ziek zijn als het een vluchteling was geweest"
- "Woopsie, we hebben de verkeerde"
- *krekels*
- "Geen zorgen mensen we komen óm in de aanwijzingen en verwachten hem toch zeker wel woensdag te hebben, de echte dan, de goeie!
De dader was geen amateur, dat is duidelijk. Misschien is ie al vaker op de plek geweest om te observeren. Hoe lang was die kerstmarkt daar al?quote:Op woensdag 21 december 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
De paniek en het amateurisme stralen er vanaf
Google eens op bijvoorbeeld vijandsbeeld en dergelijke. Of bijvoorbeeld SS opleidings methodes. Verhoringstechnieken van krijgsgevangen. Psychologie van een martelaar.quote:
Dat zou dan ook wel een hele knullige poging zijn, als het waar is dat die Pool een schotwond had en er geen wapen gevonden is. Je hoeft niet bepaald Sherlock Holmes te heten om dan te kunnen concluderen dat dat niet kan.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:16 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan ook zijn dat het de bedoeling was van de dader om die Pool de schuld te geven.
Dat is dus mislukt.
De Pool had ook steekwonden, dus ik ben serieus bang dat hij gedurende de rest van de gekaapte rit nog leefde. En na de klap door dader of politie nog beschoten. Wat een horror idee voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat wordt nergens beweerd en dat lijkt me ook sterk.
Men heeft het er nu over dat de Pool nog leefde en tijdens de dollemansrit aan het stuur heeft getrokken, waarna de aanslagpleger hem na stilstand doodgeschoten heeft.
http://nos.nl/artikel/214(...)aanslag-berlijn.html
Maar ik vind dat een vreemd verhaal.
Jij kunt het toch zo uit je mouw schudden?quote:Op woensdag 21 december 2016 10:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Google eens op bijvoorbeeld vijandsbeeld en dergelijke. Of bijvoorbeeld SS opleidings methodes. Verhoringstechnieken van krijgsgevangen. Psychologie van een martelaar.
Nee, dit was duidelijk een professionele aanslagplegerd. Veel ervaring; lang CV.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De dader was geen amateur, dat is duidelijk.
Voorlopig is dat natuurlijk gissen. Zolang de dader nog niet gepakt is.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De dader was geen amateur, dat is duidelijk. Misschien is ie al vaker op de plek geweest om te observeren. Hoe lang was die kerstmarkt daar al?
quote:Op woensdag 21 december 2016 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dit was duidelijk een professionele aanslagplegerd. Veel ervaring; lang CV.
Dat ie speciaal dat paadje van de hulpverleners nam wijst er wel op. Ook apart dat ie de auto uit kan springen en in het niets kan verdwijnen.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dit was duidelijk een professionele aanslagplegerd. Veel ervaring; lang CV.
In hoeverre geloof je hierin als hij de chauffeur meerdere keren gestoken heeft met een mes?quote:Op woensdag 21 december 2016 10:16 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan ook zijn dat het de bedoeling was van de dader om die Pool de schuld te geven.
Dat is dus mislukt.
Chauffeur werkte niet mee blijkbaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In hoeverre geloof je hierin als hij de chauffeur meerdere keren gestoken heeft met een mes?
Wat een momenten heeft die man gehad als hij nog leefde dan. Wetende dat je vrachtwagen gekaapt is om een hoop slachtoffers te maken en tijdens de rit ze horen schreeuwen, de angst horen van de mensen buiten de vrachtwagen en zelf zo gewond wetende dat je het niet overleefd. Als het klopt dat die man aan het stuur heeft zitten trekken of zich verzet heeft heb ik er veel respect voor, wie weet heeft hij met zijn actie nog het leven gered van een hoop mensen doordat de vrachtwagen gecrasht is.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De Pool had ook steekwonden, dus ik ben serieus bang dat hij gedurende de rest van de gekaapte rit nog leefde. En na de klap door dader of politie nog beschoten. Wat een horror idee voor de nabestaanden.
Dit is niet het SES forum.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jij kunt het toch zo uit je mouw schudden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |