Dat zou kunnen, maar het is natuurlijk voor ons als buitenstaanders niet/nauwelijks in te schatten in hoeverre dat de waarheid is. Volgens mij zei juist jij pas nog dat je alle informatie moet hebben om zelf een mening te kunnen vormenquote:Op woensdag 21 december 2016 13:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan hebben ze hierin jammerlijk gefaald.
Gezien het gestuntel van de Duitse overheid na deze aanslag (en na de massa-aanrandingen in Keulen) ga ikzelf voor de zekerheid maar van incompetentie uit ipv een doordacht masterplan.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is natuurlijk voor ons als buitenstaanders niet/nauwelijks in te schatten in hoeverre dat de waarheid is. Volgens mij zei juist jij pas nog dat je alle informatie moet hebben om zelf een mening te kunnen vormen(en dat heeft geen enkele 'gewone' burger natuurlijk)
Weet jij veel, misschien moesten ze dit heel ver door laten gaan om een grote aanslag op een vliegveld te vermijden ofzo. Ik noem maar wat. Misschien ook niet natuurlijk, maar ik geloof echt wel dat het lang in de gaten houden van iemand waardevolle informatie op kan leveren waar je veel meer aanslagen mee kunt voorkomen.
Gestuntel na deze aanslag?quote:Op woensdag 21 december 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezien het gestuntel van de Duitse overheid na deze aanslag (en na de massa-aanrandingen in Keulen) ga ikzelf voor de zekerheid maar van incompetentie uit ipv een doordacht masterplan.
Door AfD sympatisanten bij de politie...quote:Op woensdag 21 december 2016 13:34 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Of gewoon geregisseerd en volgens planning ....
Nou ja, een doordacht masterplan zie ik er ook weer niet in natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezien het gestuntel van de Duitse overheid na deze aanslag (en na de massa-aanrandingen in Keulen) ga ikzelf voor de zekerheid maar van incompetentie uit ipv een doordacht masterplan.
Vind jij dat het soepeltjes en voorbeeldig verloopt?quote:
En het volgende netwerk staat al weer klaar, never ending story gaat dit worden, want Allahquote:Op woensdag 21 december 2016 13:51 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt nu gestuntel maar misschien pakken ze straks een heel netwerk op. Ik wacht nog even met een oordeel hierover.
Het gestuntel kan ook verklaard worden door een vage c.q. dubbele agenda in het bovenste echelon. Kan niet anders dan dat er verwarring is in die diensten. Moet je als agent op straat het slachtoffer of de dader beschermen? Het is niet meer logisch en duidelijk. (Keulen)quote:Op woensdag 21 december 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit dus. Misschien weten ze precies waar hij is maar willen ze eerst volgen met wie hij contact opneemt en dergelijke zodat ze een hele cel kunnen oprollen.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Mijn punt is vooral dat het niet zo simpel is als "we hebben persoon A op de radar...ok arresteer hem nu!!1!!1einzz", want dan verlies je enorm veel potentiële informatie.
Het gaat zoals bij bijna alle aanslagen en ik ben absoluut niet bij machten om iets over de politie te veroordelen.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind jij dat het soepeltjes en voorbeeldig verloopt?
Volgens onze leidersquote:Op woensdag 21 december 2016 13:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En het volgende netwerk staat al weer klaar, never ending story gaat dit worden...
Dat doen ze altijd, dat is om de opsporing te vergemakkelijken. Zelfs bij de aanslagen van 911 hadden ze binnen 30 minuten de paspoorten van de daders. Zo'nne vuurbal jongen, maar die paspoorten dwarrelden ongeschonden naar beneden. Idem in Parijs. Het is dus blijkbaar gebruikelijk om je paspoort achter te laten op een plek waar de politie het snel kan vinden...quote:Op woensdag 21 december 2016 11:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aardig van 'm dat hij zijn papieren achterliet.
"Four of the hijackers' passports have survived in whole or in part. Two were recovered from the crash site of United Airlines flight 93 in Pennsylvania. These are the passports of Ziad Jarrah and Saeed al Ghamdi. One belonged to a hijacker on American Airlines flight 11. This is the passport of Satam al Suqami. A passerby picked it up and gave it to a NYPD detective shortly before the World Trade Center towers collapsed. A fourth passport was recovered from luggage that did not make it from a Portland flight to Boston on to the connecting flight which was American Airlines flight 11. This is the passport of Abdul Aziz al Omari."quote:Op woensdag 21 december 2016 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. 11 september is zowat alles verwoest aan de gebouwen. Maar de paspoorten waren puntjegaaf gevonden.²
twitter:MouradTeyeb twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:58:39the Berlin truck attack #Tunisian suspect is called Anis Amri, according to #German report.#BerlinAttack #terror… https://t.co/fc7XsTCFkN reageer retweet
" a passerby"quote:Op woensdag 21 december 2016 13:57 schreef grimselman het volgende:
[..]
"Four of the hijackers' passports have survived in whole or in part. Two were recovered from the crash site of United Airlines flight 93 in Pennsylvania. These are the passports of Ziad Jarrah and Saeed al Ghamdi. One belonged to a hijacker on American Airlines flight 11. This is the passport of Satam al Suqami. A passerby picked it up and gave it to a NYPD detective shortly before the World Trade Center towers collapsed. A fourth passport was recovered from luggage that did not make it from a Portland flight to Boston on to the connecting flight which was American Airlines flight 11. This is the passport of Abdul Aziz al Omari."
"In addition to these four, some digital copies of the hijackers passports were recovered in post-9/11 operations. Two of the passports that have survived, those of Satam al Suqami and Abdul Aziz al Omari, were clearly doctored. To avoid getting into classified detail, we will just state that these were manipulated in a fraudulent manner in ways that have been associated with al Qaeda."
Een paspoort, papier of een plastic kaart, is erg licht en kan bij een explosie weggeblazen worden zonder erg beschadigd te worden.
Poseren in je ondergoed?quote:
hier kan ik mij wel in vindenquote:Op woensdag 21 december 2016 14:01 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop op nieuws straks dat hij gearresteerd is na een korte schietpartij met de politie waarbij per ongeluk 72 kogels zijn genitaliën hebben geraakt maar hij volledig bij bewustzijn is en gezond genoeg voor verhoor.
Als hij zo zwaar gewond was dat hij al stervende was denk ik dat het * overmeesteren * wel mee viel, maar het kan best zijn dat hij zijn laatste adem uitblies in bijzijn van politie en brandweer.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Zou dat kloppen? In de eerste berichten van de politie stond dat de bijzitter door politie en brandweer overmeesterd was, en daarna overleed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |