Space Dementia blijft mijn lievelingsnummer van hun denk ik, maar deze is ook heerlijk.quote:
kloptquote:Op woensdag 21 december 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja een, dat riffje is echt pure seks
Butterflies and Hurricanes stem ik elk jaar tevergeefs opquote:Op woensdag 21 december 2016 00:09 schreef richolio het volgende:
Ik heb op Space Dementia gestemd voor de Top 2000, tevergeefs volgens mij
quote:Op woensdag 21 december 2016 00:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Space Dementia blijft mijn lievelingsnummer van hun denk ik, maar deze is ook heerlijk.
Ik tevergeefs op New Born en Hysteriaquote:Op woensdag 21 december 2016 00:09 schreef richolio het volgende:
Ik heb op Space Dementia gestemd voor de Top 2000, tevergeefs volgens mij
Die zou ook wel terecht zijnquote:Op woensdag 21 december 2016 00:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Butterflies and Hurricanes stem ik elk jaar tevergeefs op
Die allebei ook.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:11 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Ik tevergeefs op New Born en Hysteria
Mee eens, er mogen wel wat andere (betere) nummers in.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:11 schreef richolio het volgende:
Er staat al veel Muse in die lijst, een paar niet helemaal terecht. Dus die zouden wel vervangen kunnen worden
Jep, veel Muse in de lijst is prima, maar liever andere nummers voor een deelquote:Op woensdag 21 december 2016 00:11 schreef richolio het volgende:
Er staat al veel Muse in die lijst, een paar niet helemaal terecht. Dus die zouden wel vervangen kunnen worden
heb ik met Jamiroquaiquote:Op woensdag 21 december 2016 00:11 schreef richolio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dagoduck halen we allemaal niet inquote:Op woensdag 21 december 2016 00:13 schreef Nizno het volgende:
netjes
053. 092 Nizno
Ik heb me gedragen vandaag (doordat ik de vooravond visite had
ben ook niet van plan om te gaan winnenquote:Op woensdag 21 december 2016 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dagoduck halen we allemaal niet in
Neuj ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ook niet van plan om te gaan winnen
daaaagquote:Op woensdag 21 december 2016 00:20 schreef Nizno het volgende:
En nu ga ik boven lekker nog even luisteren naar de radio. Later
quote:Op woensdag 21 december 2016 00:20 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2016 00:20 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |