Hahaha mooi man.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]![]()
Al die tere zieltjes in Nederland moeten eens een eind opflikkeren
quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zelfs het A4tje gaat de deur uit dus
Hij krijgt door dit gezeik allemaal nog meer stemmen straks...quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:13 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Geeft hij ook nog ergens aan hoe hij dit voor elkaar wil krijgen?
Kostte de doelgroep teveel moeite om doorheen te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zelfs het A4tje gaat de deur uit dus
Het zeiken op zijn gebrek aan inhoud?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Hij krijgt door dit gezeik allemaal nog meer stemmen straks...
Het Christendom is inderdaad een stuk minder dodelijk, tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In haar kern het Christendom ook, gelukkig is die een stuk progressiever zeker in Europa wat betreft de meeste normen en waarden.
Nee het gezeik wat wereldproblematiek heet..quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zeiken op zijn gebrek aan inhoud?
Hahaha dit soort trieste opmerkingen levert hem alleen maar meer stemmen op.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kostte de doelgroep teveel moeite om doorheen te komen.
Nog meer politie?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:42 schreef Igen het volgende:
Hier in de stad nu blijkbaar ook betonblokken en politie met machinegeweren, staat in de lokale krant.
Het A4tje blijft natuurlijk gewoon onzin, dat moet zelfs jij vinden lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hahaha dit soort trieste opmerkingen levert hem alleen maar meer stemmen op.
O, tof. Weer iemand die dat denkt. Hoe werkt dat? Mensen horen de PVV een partij voor domme tokkies genoemd worden en denken dan: "Ja, da's mijn partij, daar ga ik op stemmen"?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hahaha dit soort trieste opmerkingen levert hem alleen maar meer stemmen op.
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:53:47JUST IN: Germany can expect further significant attacks shortly after such an incident - head of federal police. https://t.co/aioW3vaRqm reageer retweet
Daarom doet hij ook zo zijn best de moslims nog radicaler te maken, polarisatie is goed voor de extremisten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Dat A4tje vind ik juist prachtig. Het zegt iets over de andere partijen dat Greet zelfs met zo'n A4tje nog volop stemmen van hen afsnoept.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het A4tje blijft natuurlijk gewoon onzin, dat moet zelfs jij vinden lijkt me.
Maargoed, laten we dit voor de desbetreffende topics houden aub.
Nou ik denk niet dat Wilders dat doet maar de moslims zelfquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daarom doet hij ook zo zijn best de moslims nog radicaler te maken, polarisatie is goed voor de extremisten.
Fijne Kerstdagen!quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:20 schreef Nintex het volgende:
Dit was volgens de veiligheidsdiensten 'het begin'twitter:Reuters twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:53:47JUST IN: Germany can expect further significant attacks shortly after such an incident - head of federal police. https://t.co/aioW3vaRqm reageer retweet
Je hebt natuurlijk ook mensen die zich gewillig laten voorliegen door partijen met 200 A4'tjes, dat vind ik een beetje onzin.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het A4tje blijft natuurlijk gewoon onzin, dat moet zelfs jij vinden lijkt me.
Maargoed, laten we dit voor de desbetreffende topics houden aub.
Met de CCTV systemen is die kans in de hoofdstad van Duitsland vrij klein inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:04 schreef Jane het volgende:
Het kan ook bijna niet anders of er zijn ergens camerabeelden waar de chauffeur op te zien is. Denk ik dan.
Dat was de vraag niet. Gaat ie al die stemmers arm in arm langs de grenzen zetten om ze te dichten? Of hoe?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
ze zouden het nog doen ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Gaat ie al die stemmers arm in arm langs de grenzen zetten om ze te dichten? Of hoe?
Maar dat hoort in een ander topic. Sorry. Nu ga ik zelf ook off topic.
Dit snap ik niet. Wat willen ze hiermee bereiken? Bevolking wordt alleen maar meer bang.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:20 schreef Nintex het volgende:
Dit was volgens de veiligheidsdiensten 'het begin'twitter:Reuters twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:53:47JUST IN: Germany can expect further significant attacks shortly after such an incident - head of federal police. https://t.co/aioW3vaRqm reageer retweet
Danke Merkelquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:20 schreef Nintex het volgende:
Zal binnenkort wel een wet tegen terrorisme komen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Wat willen ze hiermee bereiken? Bevolking wordt alleen maar meer bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |