Geen idee, artiesten opgetrommeld door Bakermat geloof ik.quote:
Dat is SR-eigen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
Hadden ze niet wat meer filmpjes kunnen schieten? deze ken ik inmiddels wel, kan hem zelfs zonder ondertiteling al verstaan.
Ik gun die mensen best een vakantie maar ik vind longontsteking toch echt een stuk urgenter dan een fucking uitje.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:13 schreef RipCity het volgende:
Dat ze hier eens geld voor ophalen eigenlijk: http://www.ad.nl/nieuws/d(...)-geschrapt~a90caf06/
Denk dat dat veel mensen zal motiveren.
dat vind ik nu allebei 3x niks. Back in Black is alleen maar hetzelfde met dat geschreeuw van die vent en Brothers in Arms vind ik echt zaaddodend.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:16 schreef richolio het volgende:
Laatst nog Back In Black LP op de berging van mijn ouders gevonden. Samen met Brothers In Arms van Dire Straits. Genot
Ik ben zelf niet zo'n Dire Straits fan, ACDC vind ik dan weer wel tof, maar hoe dan ook gewoon nice dat je die platen vindtquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat vind ik nu allebei 3x niks. Back in Black is alleen maar hetzelfde met dat geschreeuw van die vent en Brothers in Arms vind ik echt zaaddodend.
Dat wel, ik heb ooit een plaat van Spandau Ballet voor 20 cent gevondenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n Dire Straits fan, ACDC vind ik dan weer wel tof, maar hoe dan ook gewoon nice dat je die platen vindt
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, ik heb ooit een plaat van Spandau Ballet voor 20 cent gevonden
Echt waar, ik had op dat moment goud in handen.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt waar, ik had op dat moment goud in handen.
ik zag bij de buren ook al wat leuke Spandau Ballet-grapjes
Staat ook wel lekker in contrast met het vorige nummer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:54 schreef Sked het volgende:
Bij American Idiot moet ik altijd aan Bad Reputation denken
Dionne ging vanochtend naakt voor 10 euro, verder niks.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:57 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ha, heb ik nog wat gemist, hele dag nog niet kunnen kijken :s
je neus groeitquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dionne ging vanochtend naakt voor 10 euro, verder niks.
Maar dat vslt bij jou niemand opquote:
Het is stervenskoud. Houd maar dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, de gordijnen zaten nog dicht.
Ik merkte het vanochtend, kwam te laat op mijn werk, omdat ik mijn ruiterkrabber niet kon vinden, de ruitersproeier op was, en ik dus met een bonuskaart mijn ramen moest krabbenquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is stervenskoud. Houd maar dicht.
leve voorruitverwarming en stoelverwarmingquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik merkte het vanochtend, kwam te laat op mijn werk, omdat ik mijn ruiterkrabber niet kon vinden, de ruitersproeier op was, en ik dus met een bonuskaart mijn ramen moest krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |