twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Nee hoor. Is vanzelf opgehoogd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:47 schreef starla het volgende:
Oh, moet deeltje 11 zijn...
MOD! MOD! HELP!
Het probleem is wel een beetje de media, hm, of toch niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:40 schreef SpaceOddity het volgende:
Dus wederom een aanslag, islam gerelateerd. Ik kijk er bijna niet meer van op, hoe verschrikkelijk ook. Alsof het ook echt het nieuwe normaal is, want dat is het eigenlijk ook. Vrij deprimerend.
[..]
Jij bent echt moslima?
[..]
Is openlijk homo zijn verboden in islamitische landen?
Worden homo's bestraft in islamitische landen?
Als Nederland grotendeels islamitisch word, word dat dan ook strafbaar hier?
Duitsers zijn een volk dat een leider volgt. Zolang Merkel zich herverkiesbaar stelt zolang zal ze herkozen worden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:47 schreef Physsic het volgende:
Merkel (haar partij) staat toch nog steeds ruim voor in de peilingen?
Volgens mij zijn de Duitsers wat betreft hun stemgedrag niet zo gevoelig voor dit soort gebeurtenissen.
Omdat die andere voorsteden 'normaal' zijn, of in ieder geval wat 'normaal' was. Daar is niets verandert, dus hoor je er niet over. Islamisering is een verandering, dus daar horen we over.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het probleem is wel een beetje de media, hm, of toch niet helemaal.
Eigenlijk is het probleem de lezer of de kijker.
Voorbeeld: gisteren was voor het nieuws een onderwerp over een voorstadje van Parijs, waar vrouwen de toegang wordt verboden in horeca-gelegenheden. Geen woord van gelogen, dat geloof ik direct. Als kijker krijg je een soort woede over je. Maar er wordt maar een voorstadje genoemd. Op de een of andere manier krijg je het idee: en nu ga ik PVV stemmen. Onterecht.
In de media krijg je alleen te maken met extremen. En daar is het ook voor bedoeld. Je ziet ongelukken en dit soort extreme bizarheden in Parijse voorsteden. Maar Parijs telt honderden voorsteden, waarin dit soort dingen misschien wel niet gebeuren. Daar hoor je niets van, omdat het simpelweg geen nieuws.
Het was niet een voorstadje maar het waren er meerdere, in meerdere steden in Frankrijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het probleem is wel een beetje de media, hm, of toch niet helemaal.
Eigenlijk is het probleem de lezer of de kijker.
Voorbeeld: gisteren was voor het nieuws een onderwerp over een voorstadje van Parijs, waar vrouwen de toegang wordt verboden in horeca-gelegenheden. Geen woord van gelogen, dat geloof ik direct. Als kijker krijg je een soort woede over je. Maar er wordt maar een voorstadje genoemd. Op de een of andere manier krijg je het idee: en nu ga ik PVV stemmen. Onterecht.
In de media krijg je alleen te maken met extremen. En daar is het ook voor bedoeld. Je ziet ongelukken en dit soort extreme bizarheden in Parijse voorsteden. Maar Parijs telt honderden voorsteden, waarin dit soort dingen misschien wel niet gebeuren. Daar hoor je niets van, omdat het simpelweg geen nieuws.
En niet alleen in Frankrijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het was niet een voorstadje maar het waren er meerdere, in meerdere steden in Frankrijk.
Oke. En nu?quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het was niet een voorstadje maar het waren er meerdere, in meerdere steden in Frankrijk.
Ze is eerder dit jaar afgestraft in mecklenburg toch?quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:47 schreef Physsic het volgende:
Volgens mij zijn de Duitsers wat betreft hun stemgedrag niet zo gevoelig voor dit soort gebeurtenissen.
Voor wie het vroeg; als je de rol van homo's in mijn specifieke niet mainstream interpretatie van de islam wil weten: open een topic.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:49 schreef Stimorol- het volgende:
Voor wie het vroeg; als je de rol van homo's in de islam wil weten: open een topic.
twitter:MailOnline twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 11:51:04German commandos storm airport hangar where immigrants live to hunt for accomplices to Berlin terror attack… https://t.co/y4Znvh408H reageer retweet
Huh??? Merkel gaat steeds verder achteruit in de peilingen en verloor 3 maanden geleden nog de verkiezingen in Mecklenburg-Vorpommern waar het CDU van eerste naar derde partij ging. AfD scoorde nog hoger.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:47 schreef Physsic het volgende:
Ja, wel achteruit, maar ik begreep dat ze nog steeds (landelijk gezien) ver voor staat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:52 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Huh??? Merkel gaat steeds verder achteruit in de peilingen en verloor 3 maanden geleden nog de verkiezingen in Mecklenburg-Vorpommern waar het CDU van eerste naar derde partij ging. AfD scoorde nog hoger.
Nog een paar van dit soort "incidentjes"en het kon wel eens snel veranderen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, wel achteruit, maar ik begreep dat ze nog steeds (landelijk gezien) ver voor staat.
Geen idee, Mecklenburg is natuurlijk wel een deelstaat wat achtergesteld is dus die zullen eerder naar zoiets als de AfD neigen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nog een paar van dit soort "incidentjes"en het kon wel eens snel veranderen.
Mwoah, dan moeten er eerst een paar miljoen mensen extra zo simpel zijn om vluchtelingenopvang te zien als het faciliteren van terreur.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nog een paar van dit soort "incidentjes"en het kon wel eens snel veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |