twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 20-12-2016 07:07:31 ][i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Tuurlijk wel.. en dat is ook nu al zo..quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat het in Berlijn is ja. In het midden oosten is het al de norm bijna, verhoede dat dat hier ooit ook zal zijn.
Van mij mogen ze die vluchtelingen ook opvangen. Bouw maar een heel groot AZC op Bonaire, Saba, enz.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is wat je jezelf toewenst, ik zou je helpen.
Die "tokkies" wijzen naar een criminele groep die een achterlijk geloof aanhangt en het verdomt om zich aan te passen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, want ik wijs niet naar een groep om iets waar ze niets aan kunnen doen, zoals ras of afkomst.
Ik wijs naar een groep om hun verachtelijke politieke ideėn die ze kunnen veranderen.
Dat verschil is essentieel maar wordt zelden begrepen.
Want iedereen die nu wel vluchtelingen opvangt die heeft de garantie te worden geholpen als ze zelf in de problemen zitten?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niets te verwachten als je zelf vluchteling wordt. Verzuip dan maar lekker in de Noordzee.
Tokkies passen zich ook niet aan, daarom noemen we ze tokkies.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die "tokkies" wijzen naar een criminele groep die een achterlijk geloof aanhangt en het verdomt om zich aan te passen.
Daar is alles aan te veranderen alleen doen ze dat niet.
Rare verbanden leg je. Na de lagere school meteen gaan werken zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Want iedereen die nu wel vluchtelingen opvangt die heeft de garantie te worden geholpen als ze zelf in de problemen zitten?
Ja dat wordt allemaal in een bestand opgeslagen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Want iedereen die nu wel vluchtelingen opvangt die heeft de garantie te worden geholpen als ze zelf in de problemen zitten?
Echt he? Ik zit met verbazing naar zijn posts te kijken. Hij doet zijn username eer aan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om garantie, maar als jij wel opgevangen wil worden in nood, waarom zou je zelf een ander in eenzelfde situatie niet willen helpen? En dan heb ik het niet over de profiteurs uit Noord Afrika.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gutmensch: "We moeten oorlogsvluchtelingen opvangen"quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Rare verbanden leg je. Na de lagere school meteen gaan werken zeker?
Dat wil waarschijnlijk iedereen. Alleen je kan van tevoren al voorspellen dat zo een grote vluchtelingenstroom niet te controleren is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om garantie, maar als jij wel opgevangen wil worden in nood, waarom zou je zelf een ander in eenzelfde situatie niet willen helpen? En dan heb ik het niet over de profiteurs uit Noord Afrika.
Nee, we noemen ze tokkies omdat ze PVV stemmen toch. Of moeten ze zich aanpassen door het aantal criminele allochtonen onbeperkt door te zien groeien zonder dat welke partij dan ook daar gericht tegen gaat optredenquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tokkies passen zich ook niet aan, daarom noemen we ze tokkies.
Ontopic, maar weerquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gutmensch: "We moeten oorlogsvluchtelingen opvangen"
Houtenbeen: "We moeten helemaal niks"
Gutmensch: "Dan hoef je ook niets te verwachten als je zelf vluchteling wordt. Verzuip dan maar lekker in de Noordzee."
Waarom hoeft Houtenbeen dan geen hulp te verwachten als hij zelf vluchteling wordt?
Terwijl "Tokkie" van oorsprong nog een Joodse naam is ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, we noemen ze tokkies omdat ze PVV stemmen toch. Of moeten ze zich aanpassen door het aantal criminele allochtonen onbeperkt door te zien groeien zonder dat welke partij dan ook daar gericht tegen gaat optreden
twitter:VTMNIEUWS twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 01:57:42Volgens de Duitse politie zijn 12 mensen om het leven gekomen toen een vrachtwagen inreed op een kerstmarkt. https://t.co/fYnxqgjpnF reageer retweet
Levenslang lijkt me. Is in Duitsland geloof ik minimaal 15 en maximaal 25 jaar. Daarna wordt om de 2 jaar gekeken of je nog steeds een gevaar vormt voor de samenleving.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:53 schreef Harvest89 het volgende:
Goed, hoeveel jaar straf zou de dader hiervoor kunnen krijgen?
Eerder op de avond lag er nog een aantal slachtoffers in kritieke toestand. Is het overlijden daarvan de reden van de stijging van het aantal doden of klopte die 9 doden gewoon niet?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:VTMNIEUWS twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 01:57:42Volgens de Duitse politie zijn 12 mensen om het leven gekomen toen een vrachtwagen inreed op een kerstmarkt. https://t.co/fYnxqgjpnF reageer retweet
Anders was ie later wel opgepakt hoor, dit soort lieden staan er om bekend hun paspoort achter te laten op de plaats van delict.quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De dader is uiteindelijk door de politie gepakt doordat een getuige hem 2 kilometer onopvallend achterna gelopen is, en informatie doorgaf via z'n telefoon. Anders was 'ie gewoon rustig weggelopen.
Ah, slim! Ik was al benieuwd hoe de politie de verdachte had gevonden. Het is nogal druk en Berlijn, dus is lastig zoeken als je weing informatie over de dader hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De dader is uiteindelijk door de politie gepakt doordat een getuige hem 2 kilometer onopvallend achterna gelopen is, en informatie doorgaf via z'n telefoon. Anders was 'ie gewoon rustig weggelopen.
Wat een held die getuige.quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Italiaanse naam, de Nederlandse verbastering er van.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Terwijl "Tokkie" van oorsprong nog een Joodse naam is ook.
Maar jah.
Trustuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |