Ik doe dan liever zelf mijn verhaalquote:Op donderdag 22 december 2016 03:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook. Maar alleen mijn beste vriend heeft dat door. Is gewoon aan te leren hoor
Ben een strong independent woman. Dus iemand nodig hebben is sowieso geen optie.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoopte dat je me nodig had, Flippa.
Ik moet even bijkomen van deze deceptie.
Nog even je haar kort en pittig doen nu.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een strong independent woman. Dus iemand nodig hebben is sowieso geen optie.
En kerstdagen vol met eten maken me lkkr moddervet.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even je haar kort en pittig doen nu.
Lekkere vetrollen om je aan beetje pakken tijdens seks toch.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En kerstdagen vol met eten maken me lkkr moddervet.
Wat voor gala heb je
Feeder gezocht.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekkere vetrollen om je aan beetje pakken tijdens seks toch.
Kerst, van school.
Zitten voldoende mannen op fok die van maatje meer houden.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feeder gezocht.
Oh leuk leuk leuk
84. Ik had gehoopt je nog in te halen ook, maar helaasquote:Op donderdag 22 december 2016 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)layers-since-1999-00
Op hoeveel komen jullie
Ik had er 114![]()
Het is nog best lastig, al die miskopen wist ik wel maar al die jeugdspelers die een paar potjes mee hadden gedaan wist ik niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
84. Ik had gehoopt je nog in te halen ook, maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |