Ik heb de boel rechtgezet.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het even aan GGMM voorleggen, moment.
Fijn.quote:
Het ging om McDonalds voerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak genoeg wat rond deze tijd.
52quote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat Bridge over Troubled water hoog?
McDonald's is heerlijkquote:Op donderdag 22 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging om McDonalds voer
Verder is rond middernacht een prima tijd voor eten.
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jouquote:Op donderdag 22 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je darmen wil reinigen ja.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, en ze zijn ook nog eens heerlijk om op te eten.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jou
Robinook is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 22 december 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad, en ze zijn ook nog eens heerlijk om op te eten.
Maar dat is een smerig varken.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Robinook is het hier niet mee eens
nou ja zegquote:Op donderdag 22 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is een smerig varken.
Een of ander achterlijk wicht die mijn tosti ging afkraken terwijl daar geen enkele aanleiding toe was. En zichzelf wel elke dag volproppen met achtgangenmenu's, die zullen wel bezorgd worden want zelf kan ze de kamer niet meer uit.quote:
Ah een soort madame Paon.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een of ander achterlijk wicht die mijn tosti ging afkraken terwijl daar geen enkele aanleiding toe was. En zichzelf wel elke dag volproppen met achtgangenmenu's, die zullen wel bezorgd worden want zelf kan ze de kamer niet meer uit.
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikeyquote:
Dat heb ik echt voor het laatst gedaan tijdens een klassenuitje op de middelbare school.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikey
Ah was jij die kut mod toen.quote:
Wokken is sowieso kut.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikey
Nou ja, het is vooral een beetje idioot om in een wokrestaurant neer te kijken op mensen die daar iets etenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt voor het laatst gedaan tijdens een klassenuitje op de middelbare school.
Het is godverdomme patat.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wokken is sowieso kut.
Maar het is typisch Nederlands dat van die tokkie figuren er nog friet en frikandellen gaan eten ook dat ligt er voor kinderen.
nope ik kan het weten vlaamse schoonfamilie. een patat is een aardappel.quote:
Wij gingen altijd buffetje bij van der Valk doen, dat is ook niet veelquote:Op donderdag 22 december 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral een beetje idioot om in een wokrestaurant neer te kijken op mensen die daar iets etenAangezien het hele wokidee gewoon pauperig is
Dus het maakt dan ook geen fuck uit of je patat eet of foe yong hai. Die bami en nasi zijn daar trouwens toch teringsmerig.
Ik moet ook elk jaar met m`n oma en familie daarheenWas een keer niet mee gegaan, gingen ze tapas eten
Ga ik dit jaar weer mee: Ja ze wilde weer wokken
![]()
Mja, na veel gegeten te hebben tijdnes kerst eet ik dan vaak ook maar gewoon beetje patat met kipsate hoor, kan mij het schelen. Ga ik niet weer 4 borden vlees wokken.
Ja in België misschien, hier niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nope ik kan het weten vlaamse schoonfamilie. een patat is een aardappel.
Ach als je het ziet liggen snap ik best dat je het op je bord gooitquote:Op donderdag 22 december 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Beter dan mensen die bij de wok sushi gaan eten![]()
![]()
Dan ben je echt niet goed hoorGa dan naar een sushirestaurant waar ze gewoon goeie sushi verkopen
Mwah, je weet dat het een stuk minder lekker is. Maar van mij mogen ze die hele wok afschaffen verder.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je het ziet liggen snap ik best dat je het op je bord gooit
Je kan ook je familie gewoon overtuigen dat er betere eetgelegenheden zijn.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je weet dat het een stuk minder lekker is. Maar van mij mogen ze die hele wok afschaffen verder.
Nah, mijn oma is echt vreselijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook je familie gewoon overtuigen dat er betere eetgelegenheden zijn.
Paar jaar terug nog naar zo'n restaurant geweest waar je gewoon onbeperkt gerechtjes van de kaart kon bestellen. En dan was het geen weggooi voedsel maar gewoon goed vlees en vis. Helaas kon ik de kaart niet helemaal afvinken, want toen ging de keuken dicht
Als je zelf een leuk, tof restaurant zoekt en dat voorstelt zal ze er best akkoord mee gaan toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, mijn oma is echt vreselijk wat dat betreft.
Ik zie haar 1 keer per jaar, en dat is bij het wokken. Dus ja. Ik heb niet veel inbrengquote:Op donderdag 22 december 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zelf een leuk, tof restaurant zoekt en dat voorstelt zal ze er best akkoord mee gaan toch?
Dat is toch vreselijk johquote:Op donderdag 22 december 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie haar 1 keer per jaar, en dat is bij het wokken. Dus ja. Ik heb niet veel inbreng
quote:Op donderdag 22 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk joh
Ik ben maar blij dat mijn familie er zelf ook niet vrolijk van wordt. Alhoewel het wel goed is voor de smaak van mijn pa, want die schrok alweer toen ik voorstelde om eend of konijn te eten met kerst
Mijn pa wil gewoon een rollade met piepers erbijquote:Op donderdag 22 december 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Kan die eend gemarineerd worden met smac?
Nee mja, te druk. En in mijn vrije weekenden ga ik dan geen 4 uur in de trein zitten om naar mn oma te gaan. Zo`n goeie band heb ik nou ook weer niet met dr
Patat is het vlaams voor Aardappel zij hebben de frieten bedacht he,quote:Op donderdag 22 december 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in België misschien, hier niet.
We hebben de woorden aardappel en pieper daarvoor, patat is hetgeen wat uit de frituur komt.
Opzich is rollade niet verkeerd? Beetje simpel, maar oke. Ik ga gourmettenquote:Op donderdag 22 december 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn pa wil gewoon een rollade met piepers erbij![]()
Nee snap ik, kan mezelf er ook slecht toe zetten om bij mijn oma langs te gaan. Krijg je weer die vragen hoe het met mij gaat enzo
Ik neem Vlaams niet serieus.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Patat is het vlaams voor Aardappel zij hebben de frieten bedacht he,
Dat kan niet uit luxe zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen sommigen jarenlang tinder hebben gvd vind het nu al saai
Maar die reis naar Afrika heeft ze wel een heel ander perspectief op het leven gegeven he, dat moet je niet onderschattenquote:Op donderdag 22 december 2016 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Al dat geswipe en not so originele gesprekken en blote bast foto's inclusief reispics
Not sure if sarcasm or nahquote:Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die reis naar Afrika heeft ze wel een heel ander perspectief op het leven gegeven he, dat moet je niet onderschatten
Vreemde reactie welquote:Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die reis naar Afrika heeft ze wel een heel ander perspectief op het leven gegeven he, dat moet je niet onderschatten
Nee oké rollade kan soms wel, maar vind het wat saai en dan samen met piepers en groente die we het hele jaar door al hebben. Ontbreekt het kerstgevoel toch wat hè. Gourmetten lol, met de gehele familie?quote:Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich is rollade niet verkeerd? Beetje simpel, maar oke. Ik ga gourmettenOok al jaren niet meer gedaan overigens dus, vind het niet erg.
tweede kerstdag eten m`n broertje en z`n vriend mee. Dus dat wordt vast uitgebreid Aziatisch eten.
Drama ja. Heb je beide omas/opas nog?
Waarom denk je dat ik er altijd maanden mee kap. Dan doe ik het weer twee weken en weet ik weer waarom ik het eraf had gegooid.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen sommigen jarenlang tinder hebben gvd vind het nu al saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |