quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste suggestie van Fogel hierna: D.D.E. is een populaire Noorse band, die wij niet kennen omdat ze in het Noors zingen. Dus ja... hierna een Noorstalig nummer.
Ik heb een paar nummers van ze beluisterd. Deze vond ik de beste - en het is tevens ook de populairste op Spotify, dus dat zal dan wel een beetje kloppen.quote:
en aan mijn pensioenquote:
Dat moet je Fogel vragen. Ik heb de titel "Vinsjan På Kaia" door de vertaler gegooid, maar die spuugde uit: Vinsjan På Kaiaquote:
quote:
ow ja nog 1,5 jaar wachten (officieel)quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar ben jij nog veel te jong voor.
Fogel is niet van de UI-en maar wel een leuk ideequote:Op dinsdag 20 december 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede vraagIk heb hem vandaag nog een Noorse UI proberen aan te smeren, maar zonder succes.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Of laat ik zeggen dat hiervan ook een Röyksopp remix bestaat...
ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna wordt het nog veel rustiger.
Jawel hè?quote:
Volgens mij niet. Welkom.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de Praxis.
Is Katzenjammer al geweest?
Die heb ik bij de reserves staanquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de Praxis.
Is Katzenjammer al geweest?
Van mij mogen ze.... ik luister toch niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
I Feed You My Love was met afstand het meest gedurfde nummer tijdens het Songfestival in 2013. Die durf werd beloond met een 4e plaats. Hopelijk komt ooit eens de dag dat Nederland ook zo veel lef toont.
hoeft niet bij de reserves hoorquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heb ik bij de reserves staan
Er mogen er maar 11 opgesteld worden.quote:
Da's ook weer waar...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Van mij mogen ze.... ik luister toch niet.![]()
En het lef hebben om de Toppers te sturen heb ik ook nog niemand na zien doen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Er mogen er maar 11 opgesteld worden.
Schandalig!quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heb ik bij de reserves staan
Echt? Een hele bekende melodie is dit dan. Ik meende deze te herkennen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Een DJ11-show is niet compleet zonder nieuwe muziek. Deze track van Matoma is net een paar dagen uit.
Kopie van dat IKEA fluitje...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Een hele bekende melodie is dit dan. Ik meende deze te herkennen.
Bij de reserves van de reserves stond -ie zelfsquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een track die ToT eerder deze week draaide. Toen dacht ik: die moet natuurlijk ook gewoon in deze N-show. Met dank aan ToT, dus...
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna komt een zeer, zeer bekend nummer, dat we gerust een grote, internationale hit mogen noemen. Het was de titelsong van een gelijknamige film...
Eén van de beste bond-songs, vind ik.quote:
Ieder z'n voorkeur. Ik vind dat er andere nummers zijn die beter zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de beste bond-songs, vind ik.
Ik zei ook niet "de beste", maar één van de bestequote:Op dinsdag 20 december 2016 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ieder z'n voorkeur. Ik vind dat er andere nummers zijn die beter zijn.
Da's mooi, maar ik moet zo op pad en weet niet of ik dan nog kan luisteren...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de reserves van de reserves stond -ie zelfs
Maar inmiddels is dat aangepast: Katzenjammer komt binnen nu en een uur voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |