SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
zeg ik altijd tegen de buitenlandersquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:34 schreef henrivo het volgende:
[..]
Das eigenlijk mijn standaardantwoord op die vraag, maar the roof klinkt ook wel leuk
Wir schaffen dasquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg ik altijd tegen de buitenlanders
Spreek je wel goed Engels?quote:
Iedereen slaapt!quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom is Fok zo stil snachts....
Ik heb er nog steeds geen woorden voor.....![]()
Ik zal je heeeeeel erg missen kanjer!!!
Hé Possie, kom weer eens langs op een tijdstip dat er nog mensen wakker zijnquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:17 schreef just me het volgende:
mogguh
[..]
Hé Possie, kom weer eens langs op een tijdstip dat er nog mensen wakker zijn
quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
* Elfletterig is druk met het voorbereiden van de N-show van vanavond
Het helpt niet als je zelfs *nu* nog nieuwe dingen ontdekt die er ook in moeten...
quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:44 schreef just me het volgende:
[..]zin in vanavond
![]()
ik ga naar mijn werk, ben ik vandaag eens keurig op tijd
zo'n beetje, zal wel helemaal klaar zijnquote:Op dinsdag 20 december 2016 11:56 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
De show voor vanavond is zo'n beetje klaar
De hoofdshow staat vast, de reservelijst ook bijna. Ik ben nog naar een paar nummers aan het kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:02 schreef just me het volgende:
[..]
zo'n beetje, zal wel helemaal klaar zijn
quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De hoofdshow staat vast, de reservelijst ook bijna. Ik ben nog naar een paar nummers aan het kijken.
Rol ze.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:36 schreef DevFreak het volgende:
Ik ben hier lekker in de trein aan het wegrocken met de Rolling Stones!
die wil ik adopterenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
The Little Drummer Boy...
Pa rum pum pum pum...
En dat alles in 2 uur...quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft voor vanavond niet minder dan het volgende klaarstaan:
Hoofdprogramma van 2 uur
Reserve-programma van 1 uur
Toetje van circa drie kwartier
Achteraf hadden het beter drie shows kunnen worden, maar ja... - ik wil er nu eigenlijk ook wel vanaf
Ik ga uiteraard alleen door als blijkt dat daar behoefte aan is en niemand anders wil draaien.quote:
dat kind maakt ook een herriequote:Op dinsdag 20 december 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zijn reusachtige oordoppen...
Ik heb gisteren aan de Schrobbelèr gezeten. En heerlijk geslapen.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aan de Schrobbelèr gezeten. En heerlijk geslapen.![]()
Vandaag maar geen alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |