abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2016 @ 05:53:43 #201
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167611322
Dolphins naar play-off! AFC teams bekend nu.

Pats
Raiders
Chiefs
Texans
Steelers
Dolphins
pi_167616025
Die laatste play van KC _O_ _O_
Met die dikke :@

Maar sowieso een paar mooie plays gezien. Komt het vaak voor dat de SB winnaar zo ruk is het jaar erna :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2016 @ 13:30:43 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167617304
Bij ieder ander team had ik er anders over gedacht, maar heerlijk dat die over de paard getilde en door de NFL aan de Super Bowl geholpen paardjes keihard zijn afgemaakt door de Chiefs.

Die gezichten na die laatste TD zijn onbetaalbaar.Hele seizoen vieze smiles na vuile hits op iedereen en dan nu huilie huilie na eerlijke en terchte overwinning van de Chiefs
  maandag 26 december 2016 @ 14:23:00 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167618206
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2016 12:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die laatste play van KC _O_ _O_
Met die dikke :@

Maar sowieso een paar mooie plays gezien. Komt het vaak voor dat de SB winnaar zo ruk is het jaar erna :P
Ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 26 december 2016 @ 14:23:18 #205
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167618211
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 13:30 schreef Kyran het volgende:
Bij ieder ander team had ik er anders over gedacht, maar heerlijk dat die over de paard getilde en door de NFL aan de Super Bowl geholpen paardjes keihard zijn afgemaakt door de Chiefs.

Die gezichten na die laatste TD zijn onbetaalbaar.Hele seizoen vieze smiles na vuile hits op iedereen en dan nu huilie huilie na eerlijke en terchte overwinning van de Chiefs
Heerlijk. Vooral van Talib. Hond dat het is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2016 @ 15:22:10 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167619402
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 14:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Heerlijk. Vooral van Talib. Hond dat het is.
Helemaal mee eens, vuile speler is dat.

Eerste keer sinds 2003 dat beide Super Bowl teams niet de play-offs halen trouwens :D
  maandag 26 december 2016 @ 15:33:40 #207
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167619594
Ravens :'(

Terecht verloren, gewoon hele veld cadeau geven met 1.18 te gaan, je zag dit al van ver aankomen. Die reach van Brown niet natuurlijk dus ik had even hoop toen het leek alsof hij vlak voor de goalline werd gestopt :{

Bijna elk team in de NFL doet aan deze "prevent defense" en het loopt gewoon bijna altijd fout. Wanneer zie die coaches dat eens in? Ik begrijp daar werkelijk helemaal niets van.

Jammer dat zo'n kutteam als de Texans wel de PO ingaan en andere teams niet, alleen om het feit dat ze in de zwakste divisie zitten. 1e ronde nog thuisvoordeel ook en als dat allemaal nog niet erg genoeg is waarschijnlijk de Raiders op bezoek zonder Carr. Makkie dus voor de Patriots in de divisional round.
pi_167619727
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 05:53 schreef Kyran het volgende:
Dolphins naar play-off!
_O_ ^O^ *O*

Wedstrijd waarschijnlijk tegen de Steelers, die kunnen we hebben ;)
pi_167620176
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:42 schreef Breidniet het volgende:

[..]

_O_ ^O^ *O*

Wedstrijd waarschijnlijk tegen de Steelers, die kunnen we hebben ;)
Als Bell geen idioot goede wedstrijd speelt, moet het te winnen zijn
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2016 @ 16:44:43 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167620756
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ravens :'(

Terecht verloren, gewoon hele veld cadeau geven met 1.18 te gaan, je zag dit al van ver aankomen. Die reach van Brown niet natuurlijk dus ik had even hoop toen het leek alsof hij vlak voor de goalline werd gestopt :{

Bijna elk team in de NFL doet aan deze "prevent defense" en het loopt gewoon bijna altijd fout. Wanneer zie die coaches dat eens in? Ik begrijp daar werkelijk helemaal niets van.

Jammer dat zo'n kutteam als de Texans wel de PO ingaan en andere teams niet, alleen om het feit dat ze in de zwakste divisie zitten. 1e ronde nog thuisvoordeel ook en als dat allemaal nog niet erg genoeg is waarschijnlijk de Raiders op bezoek zonder Carr. Makkie dus voor de Patriots in de divisional round.
Dit ... Ik kijk al 12-13 jaar NFL en heb dit echt NOOIT gesnapt.Waarom niet onder druk zetten. Je hebt hem al twee keer onderschept, blijf lekker druk uitoefenen en laat hem fouten maken. Dat je het met 10 seconden te gaan doet snap ik, maar 90 seconden voor een QB als Big Ben is teveel tijd om prevent defense te gaan spelen. Enige wat je voorkomt is dat je wint ...
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2016 @ 17:37:07 #211
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
  maandag 26 december 2016 @ 19:49:26 #212
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167623352
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:42 schreef Breidniet het volgende:

[..]

_O_ ^O^ *O*

Wedstrijd waarschijnlijk tegen de Steelers, die kunnen we hebben ;)
8 vd 10x @ heinz field verlies je hoor.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_167626574
quote:
Leuk geschreven. :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2016 @ 22:09:09 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167626824
Ik zit even te kijken naar de Patriots, om één of ander reden geloof ik niet echt dat de Patriots zo sterk zijn. Die defense van ze lijkt goed te zijn, maar ik geloof er niks van. Soms liegen statistieken.

De schedule van Patriots is hilarisch te noemen. Cardinals (6-8-1), 2x Bills (7-8), Browns (1-15), Bengals (5-9-1), 49ers (2-13), 2x Jets (4-11), Rams (4-11), Broncos (8-7), Ravens 8-7), Texans (9-6), 2x Dolphins (10-5), Seahawks (9-5-1), Steelers (10-5).

Echt geen impressive lijstje ofzo. Beste team waar ze tegen gespeeld hebben zijn de Dolphins, Steelers en Seahawks. Seahawks wedstrijd hebben ze verloren (31-24), Steelers wedstrijd hebben ze gewonnen, maar Steelers waren zonder Big Ben, dus dan blijft alleen de Dolphins win in week 2 over als quality win.

Sorry maar bijna iedere play-off team kan een prima defense laten zien tegen de Jets(16.3pt gemiddeld per wedstrijd), Rams (14.5) , Broncos (20.6), Browns (16), 49ers (19.1) en Bengals (19.9) :D Dit zijn zo'n beetje de slechtste offenses in de NFL. Ik denk dat de Patriots overschat worden en ik denk dat de Steelers, Chiefs en misschien zelfs de Dolphins het ze vies moeilijk kunnen maken in de play-offs. De Raiders en Texans verwacht ik niet veel van in de play-offs. De Texans horen er sowieso niet thuis en de Raiders hebben pech met Carr.

Daarnaast denk ik dat alle NFC teams een kans maken tegen de Patriots, dus het is echt nog geen gelopen race.

Edit: natuurlijk vinden de Patriots wel weer een vies maniertje om te winnen. Ben benieuwd waar ze dit keer mee komen na spygate en deflate gate :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 december 2016 @ 22:10:34 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167626867
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 21:59 schreef rgras het volgende:

[..]

Leuk geschreven. :)
Thanks :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 december 2016 @ 07:23:28 #216
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167633114
Hebben we nog twijfelaars in da house? Dak deed alles goed gisteren, rushing, short passes, long passes, time management. Echt diep diep diep onder de indruk.

Alleen de defense moet een tandje beter spelen en iets minder flags als team krijgen en ze gaan all the way.

Ben geen fan van de Cowboys maar dit team is een genot om naar te kijken als liefhebber van Football.
pi_167636718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 07:23 schreef Kyran het volgende:
Hebben we nog twijfelaars in da house? Dak deed alles goed gisteren, rushing, short passes, long passes, time management. Echt diep diep diep onder de indruk.

Alleen de defense moet een tandje beter spelen en iets minder flags als team krijgen en ze gaan all the way.

Ben geen fan van de Cowboys maar dit team is een genot om naar te kijken als liefhebber van Football.
Defense was echt een lachertje in het 1e kwart. 1e 3 drives TD allowed...
Daarna schakelden ze wel goed om, die hebben waarschijnlijk wel een behoorlijke preek gekregen na het 1e kwart.

Defense heeft gewoon het geluk dat de offense vandaag echt briljant was. Zeer weinig fouten, Dez was geweldig. Running game was iets minder dan normaal, maar dat is ook te danken aan een goede run defense van de Lions, op de 55 yd run van Elliot na.

Het is wel raar football kijken als van de 1e 6 drives er 5 TD's uitkomen. Ook niet iets wat je echt vaak ziet.

Nu wel erg benieuwd of ze volgende week Romo een paar plays laten runnen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_167636876
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van dat eeuwige gezeik op zogenaamd cheaten van de Pats. Ik zeg niet dat zei altijd netjes zullen spelen; dat doet wss geen enkel team.
Maar zodra mensen reageren met "ze cheaten toch wel" "ze spelen vies en onverdiend" "alleen zei doen dit" dan zie ik tbh alleen butthurt mensen.

Ze hebben zeker niet het beste schema gehad. En ik zeg ook niet dat ze even gaan winnen. Maar als het erop aan komt zijn deze Pats gewoon supergoed, en ze hebben de ervaring van PO/SB.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 december 2016 @ 12:34:18 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167636998
Dat van cheaten was ook niet zo serieus bedoeld hoor ;) Je kan trouwens "zogenaamd" cheaten wel weglaten. Ze zijn voor beide acties veroordeeld en er zijn genoeg bewijzen dat ze foute dingen hebben gedaan. Dat ze goed zijn en afgelopen decennia gedomineerd hebben is een feit. Super Bowls win je niet zo maar.

Dat ze dit seizoen een heel makkelijk schema hadden en hun record en stats daarom niet alles zeggen is echter ook een feit.

Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het echt geen gelopen race is. Het kan best zijn dat de Pats de SB niet halen, maar ik zal ook niet verbaasd zijn als ze het wel halen en zelfs winnen.

Ik geloof echter niet dat ze de beste defense hebben ook al zeggen de stats van wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Evenstar op 27-12-2016 13:03:14 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 december 2016 @ 13:00:19 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167637544
Ik denk trouwens dat Dak gewoon volgende wedstrijd weer speelt. Football is een momentum spel. Ze gaan straks al een weekje rusten i.v.m. first round bye. Als Dak in week 17 niet speelt betekent dit dus dat hij twee weken rust krijgt en dus drie weken lang geen wedstrijd speelt. Dat is in mijn ogen gevaarlijk. Hij is gezond, hij zit in een flow, niet verstoren als je het mij vraagt.

Raiders zouden Romo even moeten halen voor de play-offs nu Carr geblesseerd is trouwens :P Romo meteen een kans op zijn ring, Raiders blij en Cowboys extra draft picks die ze kunnen gebruiken om hun defense te versterken.
pi_167637669
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:00 schreef Kyran het volgende:
Ik denk trouwens dat Dak gewoon volgende wedstrijd weer speelt. Football is een momentum spel. Ze gaan straks al een weekje rusten i.v.m. first round bye. Als Dak in week 17 niet speelt betekent dit dus dat hij twee weken rust krijgt en dus drie weken lang geen wedstrijd speelt. Dat is in mijn ogen gevaarlijk. Hij is gezond, hij zit in een flow, niet verstoren als je het mij vraagt.

Raiders zouden Romo even moeten halen voor de play-offs nu Carr geblesseerd is trouwens :P Romo meteen een kans op zijn ring, Raiders blij en Cowboys extra draft picks die ze kunnen gebruiken om hun defense te versterken.
En dan Raiders in SB tegen Cowboys? No way dat Jerry dat wilt riskeren. Ik denk ook niet dat Romo nu al weg gaat.
Zelfs als de Cowboys nu zouden winnen, krijgt Romo nog zijn ring. Heeft hij 0 voor gedaan, maar de ring heeft hij.

Ik denk ook niet dat ze Romo de hele game laten spelen, absoluut niet. Maar ik verwacht (en hoop een klein beetje) dat ze Romo er 1 kwart in zetten. Of misschien gewoon 2-3 drives.
Puur om hem toch een klein beetje tijd op het veld te geven. Zal hij toch nodig hebben als Dak het moeilijk krijgt of god forbid geblesseerd zou raken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 december 2016 @ 13:08:28 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167637809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:03 schreef bambino het volgende:

[..]

En dan Raiders in SB tegen Cowboys? No way dat Jerry dat wilt riskeren. Ik denk ook niet dat Romo nu al weg gaat.
Zelfs als de Cowboys nu zouden winnen, krijgt Romo nog zijn ring. Heeft hij 0 voor gedaan, maar de ring heeft hij.

Ik denk ook niet dat ze Romo de hele game laten spelen, absoluut niet. Maar ik verwacht (en hoop een klein beetje) dat ze Romo er 1 kwart in zetten. Of misschien gewoon 2-3 drives.
Puur om hem toch een klein beetje tijd op het veld te geven. Zal hij toch nodig hebben als Dak het moeilijk krijgt of god forbid geblesseerd zou raken.
Gaat ook niet gebeuren inderdaad, zou wat zijn haha :D Romo die de SB wint met Raiders vs. Cowboys. Oh my :D Hollywood film! :D

Misschien in het laatste kwart ofzo als ze beetje voorstaan, zou kunnen.

Heb nu al zin in SNF, Packers @ Lions wat een kraker gaat dat worden :D

Als de Redskins winnen gaat de verliezen van Packers @ Lions niet naar de play-offs. Als de Redskins verliezen gaat Packers @ Lions alleen om de divisietitel en dus seeding. Beide teams moeten voluit gaan. Verwacht een high scoring game. Beide teams passen meer dan dat ze rushen en hebben een gemiddelde defense.
  dinsdag 27 december 2016 @ 13:47:07 #223
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167639034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:34 schreef Kyran het volgende:
Dat van cheaten was ook niet zo serieus bedoeld hoor ;) Je kan trouwens "zogenaamd" cheaten wel weglaten. Ze zijn voor beide acties veroordeeld en er zijn genoeg bewijzen dat ze foute dingen hebben gedaan. Dat ze goed zijn en afgelopen decennia gedomineerd hebben is een feit. Super Bowls win je niet zo maar.

Dat ze dit seizoen een heel makkelijk schema hadden en hun record en stats daarom niet alles zeggen is echter ook een feit.

Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het echt geen gelopen race is. Het kan best zijn dat de Pats de SB niet halen, maar ik zal ook niet verbaasd zijn als ze het wel halen en zelfs winnen.

Ik geloof echter niet dat ze de beste defense hebben ook al zeggen de stats van wel.
Er is een site waar je dat allemaal ziet. Wie wat heeft gecheat. Veel teams komen er veel slechter uit. Deflategate sloeg nergens op. Volgens mij was er dit seizoen weer zo een geval, werd niets aan gedaan. Zeiden ze dat het door de kou kwam. Zelfde wat de pats zeiden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2016 @ 13:48:35 #224
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167639069
De pats hebben ook niet de beste defense, maar wel gewoon een top 10 defense. Ik denk dat ze de AFC makkelijk winnen. Seahawks game was net na de jamie collins trade. Defense , en vooral pass rush, is zeer gegroeid sindsdien.

In de NFC zie ik alleen de hawks als bad matchup, maar die zijn het ook even kwijt. En het programma was niet moeilijk nee, maar dat kun je ook van de hawks zeggen en GB.

[ Bericht 27% gewijzigd door Smoofie op 27-12-2016 14:12:01 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_167639543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren inderdaad, zou wat zijn haha :D Romo die de SB wint met Raiders vs. Cowboys. Oh my :D Hollywood film! :D

Misschien in het laatste kwart ofzo als ze beetje voorstaan, zou kunnen.

Heb nu al zin in SNF, Packers @ Lions wat een kraker gaat dat worden :D

Als de Redskins winnen gaat de verliezen van Packers @ Lions niet naar de play-offs. Als de Redskins verliezen gaat Packers @ Lions alleen om de divisietitel en dus seeding. Beide teams moeten voluit gaan. Verwacht een high scoring game. Beide teams passen meer dan dat ze rushen en hebben een gemiddelde defense.
Als dat zou gebeuren denk ik niet dat Romo ooit nog welkom is in Dallas. En daar ligt zijn hart ook. Dus ik denk niet eens dat hij nu zou willen traden.
Maar hij gaat na dit seizoen neem ik aan wel weg.
Hoop alleen voor hem dat hij naar een team gaat met een goede O-line.
Kijk waar hij nu zat, beste O-line in jaren en alsnog gaat hij elke paar games stuk.

Heb geen idee waar hij naartoe zou willen en wie hem wil hebben.
Enige die ik zou kan bedenken zijn Broncos Browns en Raiders. Maar of hij dat zelf wilt is een 2e.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')