afgewezen provinciaal gespot.quote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Dorpspastoor het volgende:
Wat een lieve meiskes daar in Breda![]()
Meiden met zo'n uiterlijk hier in Amsterdam zouden zonder uitzondering van die zelfingenomen kutten zijn die al helemaal niet naar het Glazen Huis zouden gaan.
was pas 5 uur oudquote:
Ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat de opbrengst vorig jaar 8 miljoen was en geen 12 miljoen
watquote:Op maandag 19 december 2016 23:58 schreef Jimbo het volgende:
ik zit op de eerste photoshop te wachten van een deepthoratende chick met het 3FM laat ze niet stikken logo er bij eigenlijk
Saltyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Dorpspastoor het volgende:
Wat een lieve meiskes daar in Breda![]()
Meiden met zo'n uiterlijk hier in Amsterdam zouden zonder uitzondering van die zelfingenomen kutten zijn die al helemaal niet naar het Glazen Huis zouden gaan.
Nou doe je riem los en pak Paint of Photoshop erbij.quote:Op maandag 19 december 2016 23:58 schreef Jimbo het volgende:
ik zit op de eerste photoshop te wachten van een deepthoratende chick met het 3FM laat ze niet stikken logo er bij eigenlijk
Lijkt idd die van 2014 te zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat de opbrengst vorig jaar 8 miljoen was en geen 12 miljoen
https://www.instagram.com/p/BONz8YhBWSR/quote:Op maandag 19 december 2016 23:59 schreef Japepk het volgende:
Waar is die video waar ze het net over hadden te vinden? Ben wel benieuwd.
Goed bezigquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lijkt idd die van 2014 te zijn.
Ben nog ff verder op onderzoek
Thanks!quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:02 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BONz8YhBWSR/
komt door de leegloopquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:08 schreef Dorpspastoor het volgende:
Snap nog steeds het nut van die 2 DJ's niet. Is net ff iets te rustig in dat huis.
Ja, dit vind ik ook wel een beetje inderdaad. Verder vind ik het minder erg dan ik had verwacht! Tot nu toe best prima hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:08 schreef Dorpspastoor het volgende:
Snap nog steeds het nut van die 2 DJ's niet. Is net ff iets te rustig in dat huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |