twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
• Verdachte bestuurder opgepaktquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2016 21:50:43 ]Ja doei.
Omdat 'ie gek is. Of dronken, of allebei. Wie weet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef tesssssssss het volgende:
Waarom zou een Pool dan een aanslag plegen?
Niemand zit te wachten op jouw "nuance" direct na zo'n onmenselijke aanslag. Ben je eigenlijk wel helemaal lekker in je bovenkamer?quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef -Strawberry- het volgende: [..] Ik lees online meer kritiek op de islam dan de nuance. Vandaar mijn nuance.
Religie, een pot nat. Weg da mit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de islamiet en de islamitische extremist, een verschil die de meeste politieke partijen gelukkig nog wel zien.
twitter:volkskrant twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:43:03Live: Politie Berlijn: 'vrachtwagen reed zigzaggend over kerstmarkt'; verdachte is gepakt, bijrijder dood https://t.co/eYv8XWuLBP reageer retweet
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:41:28Wir brauchen vor Ort alle Rettungswege. Bitte kommen Sie nicht zum #Breitscheidplatz. Bitte halten Sie die Straßen für uns frei. #danke. reageer retweet
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:37:28Wir arbeiten auf Hochtouren. Bitte twittern Sie uns nur mit @PolizeiBerlin_E an, wenn Sie wichtige Infos haben.#Breitscheidplatz#danke reageer retweet
In beide kampen is een breed draagvlak voor de radicale politieke islam.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de islamiet en de islamitische extremist, een verschil die de meeste politieke partijen gelukkig nog wel zien.
Waarom zou je bij zo'n aanslag iemand meenemen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat te denken
2 mensen uit de cabine duidt toch juist minder op een ongeluk?
Dan waren ze dus beide niet aan het opletten/dronken/slapen oid.
Niemand die terreurdaad bevestigt. Ben je wel helemaal lekker meteen te spreken over islam en terreurquote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jouw "nuance" direct na zo'n onmenselijke aanslag. Ben je eigenlijk wel helemaal lekker in je bovenkamer?
Die van u? Dat lijkt me vrij logisch... de standaard politiek incorrecte GeenStijl/Jan Roos mengelmoes van oppervlakkige maar rotsvast aanwezige 'politieke betrokkenheid', die zich uit in ranzige xenofobie verpakt in oorlogszuchtige taal en een hang naar een goeie stevige oorlog tegen alles wat Mohammed heet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat is mijn gedachtegoed dan?
Ik doe ook een linksmensch truukje. Nergens antwoord op geven maar alleen maar irrelevante vragen stellen of te vertragen, te omzeilen en af te winken van het daadwerkelijke probleem. En de vraag 100x herhalen omdat dat de cirkel rond maakt
Je moet onderweg toch een beetje kunnen ouwehoeren enzoquote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n aanslag iemand meenemen?
Leg me dat eens uit.
Die zijn er ook al veelvuldig, trouwens. Omdat ze zich hier niet meer gewenst voelen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Wat ook niet helpt is buigen om een burgeroorlog te voorkomen. Dat maakt je chantabel en zwak.
Ik wens zeker geen burgeroorlog maar ik vrees hem ook niet. Diegene die hem zouden moeten vrezen zijn de anti westerse krachten in Europa. Overigens geloof ik niet dat die burgeroorlog er ooit komt. Mochten bepaalde groepen zover tegenover elkaar komen te staan en hun verblijf hier bijna onmogelijk wordt dan kiezen de meeste toch eieren voor hun geld en gaan weer terug naar hun vaderland. Waarom voor een oorlog in Europa kiezen met alle ellende van dien terwijl je gewoon terug kan naar bv Marokko en daar je leven verder leiden.
Heb je iemand om tegen te lullen als je richting de kerstmarkt gaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n aanslag iemand meenemen?
Leg me dat eens uit.
Iedereen zit te wachten op nuance. Dat is toch echt wat een samenleving staande houdt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jouw "nuance" direct na zo'n onmenselijke aanslag. Ben je eigenlijk wel helemaal lekker in je bovenkamer?
Daarnaast is één van de problemen dat veel moslims die nuance niet hebben of uitspreken. Ook de 'gematigden' niet. Dan zeggen ze dat ze zich niet aangesproken voelen als moslim. Zij wel blijkbaar.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |