SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Mwa. Gooide tijdje terug nog negentje hoor dusja. Maar de top 10-15 is gewoon erg goed tegenwoordig, maar prima speler voor de subtop.quote:
Tony vooral. Steve is wel chill. Kan ook goed Nederlands trouwensquote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Steve en Tony West zijn toch echt tuig of niet?
SOW DIE KOP VAN KING KOEKOEKquote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef franklop het volgende:
Daar gaat een gif van komen... Van de reactie van king
West 6 perfecte pijlen en na 9 op een dubbelquote:
Ovenkroketjes danquote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer in huis, ouwe reus.
Ook niet in huis, zijn wel prima te doen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ovenkroketjes dan
Mijn god...
Dat is altijd genotquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
West 6 perfecte pijlen en na 9 op een dubbel
Krijgt geen kans op de dubbel
Nooit geprobeerd maar het ziet er walgelijk uitquote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet in huis, zijn wel prima te doen.
Nee joh. West speelt erg goed dit seizoen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
King was toch ook wel de favoriet toch?
Het is niet zo lekker als een gefrituurde kroket, maar nog steeds wel prima te doen hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd maar het ziet er walgelijk uit
Die oven kaassoufles zijn ranzig teringquote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet zo lekker als een gefrituurde kroket, maar nog steeds wel prima te doen hoor.
Inhoud niet koud ?quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet zo lekker als een gefrituurde kroket, maar nog steeds wel prima te doen hoor.
De grap is wel dat die oven dingen van Mora gewoon 2 x duurder zijn like wtfquote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaassoufle is dan ook een wijvensnack.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die oven kaassoufles zijn ranzig tering
Nooit geprobeerd, kaassoufflés sowieso maar matige snack.quote:Op maandag 19 december 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die oven kaassoufles zijn ranzig tering
Mora kroketten zijn gevuld met kattenvoer.quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De grap is wel dat die oven dingen van Mora gewoon 2 x duurder zijn like wtfWeer een reden om de prijs omhoog te keilen.
Dat wil wel ja...quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
King zet even zijn viesdikke poot op het gaspedaal.
Laatste keer dat ik de frituur aan heb gehad is alweer een jaar geleden denk ik. Vandaag weer lekker Basmati rijst met sate genotquote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoorgewoon lang genoeg erin laten
En de binnenkant kan ook koud zijn in de frituur
Hoe krijg je dat voorelkaar ? koud in de frituur ?quote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoorgewoon lang genoeg erin laten
En de binnenkant kan ook koud zijn in de frituur
Heerlijk manquote:Op maandag 19 december 2016 21:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kaassoufle is dan ook een wijvensnack.
Gewoon Kwekkeboom of van Dobbenquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mora kroketten zijn gevuld met kattenvoer.
Rijstquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik de frituur aan heb gehad is alweer een jaar geleden denk ik. Vandaag weer lekker Basmati rijst met sate genot
Geen idee, maar heb het toch wel eens gehad.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voorelkaar ? koud in de frituur ?
Preciesquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat dit alleen maar zijn punt bevestigt
Ik ben behoorlijk mannelijkquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat dit alleen maar zijn punt bevestigt
Rijst koken en daarna bakken dat het beetje aanbakt. Beetje sambal erbij en wat pepers en groente, genotquote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijst
[..]
Geen idee, maar heb het toch wel eens gehad.
Gewoon op de hoogste stand zettenquote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar heb het toch wel eens gehad.
Van rijst kan ik zo moeilijk poepen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik de frituur aan heb gehad is alweer een jaar geleden denk ik. Vandaag weer lekker Basmati rijst met sate genot
Volgens mij staat op de verpakking wat je moet doen Hansquote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon op de hoogste stand zetten
Niet door mezelf hoor, maar toen ik eens ging bowlen kreeg ik dat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon op de hoogste stand zetten
Meer sambal erbij doen koekoekquote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van rijst kan ik zo moeilijk poepen.
Verpakking lezen is voor volgzame mensenquote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij staat op de verpakking wat je moet doen Hans
Ik begrijp het nuquote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet door mezelf hoor, maar toen ik eens ging bowlen kreeg ik dat.
Alhoewel die verpakkingen vaak ook niet kloppen. Had laatst een pizza, moest voorverwarmen en dan 10-12 minuten in de oven. Was na 15 minuten nog koudquote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verpakking lezen is voor volgzame mensen
Soms wel handig als richtlijn, al moet je je er niet precies aan houden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verpakking lezen is voor volgzame mensen
Pindasaus is genot, althans diegene die wij hier in NL kennen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hou niet van sambal.
Ben meer van de pindasaus enz.
Geen enkele oven werkt hetzelfde maar dat snappen die idioten nietquote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alhoewel die verpakkingen vaak ook niet kloppen. Had laatst een pizza, moest voorverwarmen en dan 10-12 minuten in de oven. Was na 15 minuten nog koud![]()
![]()
![]()
Dan heb je een kutoven.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alhoewel die verpakkingen vaak ook niet kloppen. Had laatst een pizza, moest voorverwarmen en dan 10-12 minuten in de oven. Was na 15 minuten nog koud![]()
![]()
![]()
Meen mij te herinneren dat ze samen nog een keer Jelle bedreigd hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tony vooral. Steve is wel chill. Kan ook goed Nederlands trouwens
Yupquote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms wel handig als richtlijn, al moet je je er niet precies aan houden.
Nee denk dat de temperatuur op de verpakking te laag was. Deed precies wat ik moest doen dusja, geen idee.quote:
Of je oven is kapotquote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee denk dat de temperatuur op de verpakking te laag was. Deed precies wat ik moest doen dusja, geen idee.
Ik heb ook een matige oven hoor, dus doe het ook altijd wat warmer en langer dan op de verpakking staat. Dan is hij primaquote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee denk dat de temperatuur op de verpakking te laag was. Deed precies wat ik moest doen dusja, geen idee.
Das wel grappig jaquote:Op maandag 19 december 2016 21:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Meen mij te herinneren dat ze samen nog een keer Jelle bedreigd hebben.
Pizzas altijd op 220quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb hier een oven van 1200 euro inclusief pitten erboven uiteraard. Nee oven is prima, gisteren nog wat in gebakkenquote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een matige oven hoor, dus doe het ook altijd wat warmer en langer dan op de verpakking staat. Dan is hij prima
Kan Jelle vechten?quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das wel grappig jaAangezien Jelle ze beide helemaal sloopt in een fight
Dit kan wel kloppen ja. Oetker zegt 220 en die pizza die ik ahd was van een ander merk en er stond 180 ofzo op like wtfquote:
Als je een airfryer hebt ben je een fokking barbaarquote:Op maandag 19 december 2016 21:36 schreef tja77 het volgende:
Airfryer hierro, wat een godenmachine is dat dan.
Flikkert er alles in, niks voorverwarmen.
Vorige week tartaartjes erin, en een gekookt eitje.
Niks barbaar, makkelijk apparaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je een airfryer hebt ben je een fokking barbaar
Dat vind ik van een rijstenkoker, wat een genot. Nooit meer zelf rijst afgieten en alles, heerlijk.quote:
Wa kost da?quote:Op maandag 19 december 2016 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat vind ik van een rijstenkoker, wat een genot. Nooit meer zelf rijst afgieten en alles, heerlijk.
Zat eerder aan de Burger King te denken bij hemquote:
Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Airfryers zijn wel duur he geloof ik
Bizarquote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
King zijn stijl is wel genot. Hij doet zijn linkerhand open bij het werpen van de 3e pijl, iedere keer
Z'n rechterhand ook.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
King zijn stijl is wel genot. Hij doet zijn linkerhand open bij het werpen van de 3e pijl, iedere keer
Niet Taylor denk je?quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
die cadby is wel een speciale. 102 gemiddeld in je eerste wk wedstrijd. dat wordt de grootste uitdager voor van van gerwen in de toekomst.
+1 en Justin van Tergouw binnen 2-3 jaarquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
die cadby is wel een speciale. 102 gemiddeld in je eerste wk wedstrijd. dat wordt de grootste uitdager voor van van gerwen in de toekomst.
Of hij is over een paar jaar verslaafd en verdwenenquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
Moet je zeker voor een bepaald bedrag gegokt hebbenquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard, spaans voetbal, frans voetbal, italiaans voetbal, darts, volleybal, NBA enz enz
Bedrag op je account is genoeg geloof ikquote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je zeker voor een bepaald bedrag gegokt hebben
Gooide de D14 op de draad dat is geen choke. Een choke is als je een heel getal mist of onder het bord gooit of meters van de dubbel af.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef tja77 het volgende:
En daar hadden we het gechoke al, King wat ben je toch voorspelbaar.
Dat zegt dan vooral iets over Westquote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
West is een grotere choker dan King.
Dat is een faal.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooide de D14 op de draad dat is geen choke. Een choke is als je een heel getal mist of onder het bord gooit of meters van de dubbel af.
GELACHENquote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef Nober het volgende:
Hopelijk gooit Caris ook goed tegen Lewis dadelijk.
nou nouquote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
West is een grotere choker dan King.
Dat is darteritus.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooide de D14 op de draad dat is geen choke. Een choke is als je een heel getal mist of onder het bord gooit of meters van de dubbel af.
Omdat ze voor water gekozen hebben ipv een koud colatje? Lijkt me dat het prima mag, desnoods znoder merk, niet alcoholisch enzo.quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wat ik mij overigens wel afvraag is waarom er water op het podium staat ipv een koud colatje ofzo
Nee dat kiest de PDC, maar ik vraag mij af waarom. Ik drink geen water, dat Afrikanen dat doen moeten hun weten.quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ze voor water gekozen hebben ipv een koud colatje? Lijkt me dat het prima mag, desnoods znoder merk, niet alcoholisch enzo.
Waterquote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat kiest de PDC, maar ik vraag mij af waarom. Ik drink geen water, dat Afrikanen dat doen moeten hun weten.
Nou dan drink je het niet hequote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat kiest de PDC, maar ik vraag mij af waarom. Ik drink geen water, dat Afrikanen dat doen moeten hun weten.
Ik wist dat dit ging komen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem best goed in het choken anders.
Het mag nu best even over darts gaanquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent niet goed joh. Goedkope brol, zelfde als kipfilet oftewel bijstandsvlees
Ik vind water chiller dan cola, dat is maar zoete plakkerige meuk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent niet goed joh. Goedkope brol, zelfde als kipfilet oftewel bijstandsvlees
straks eindeloos missen op D1, genotquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Szura het volgende:
West heeft geld op King en King op West
Decidertje zou wel leuk zijn met deze twee chockersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |