Hunky Dory heeft de grootste hoogtepunten, maar ik vind de laatste 2 liedjes weinig boeiend.quote:
Liever Kok Martin dan Kok Robin.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sow, Eurokok Martin ook al overleden, wat een dag
Ook niet goed getimed.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sow, Eurokok Martin ook al overleden, wat een dag
Mwa, ik kan nog mijn nagels schoon laten worden in het gehakt voor morgenquote:
Oh Oh Den Haagquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:50 schreef peaceman het volgende:
omstreden vraag... maar wat is het beste liedje van Coldplay?
Don't Panic gevolgd door Shiver. Mooi dat dat de eerste 2 liedjes van de eerste plaat zijn, kan je de rest meteen skippen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:50 schreef peaceman het volgende:
omstreden vraag... maar wat is het beste liedje van Coldplay?
Prima lijst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal een Coldplay top 10 proberen:
1. Don't Panic
2. Shiver
3. Trouble
4. Yellow
5. Violet Hill
6. Sparks
7. Spies
8. In My Place
9. God Put A Smile Upon Your Face
10. Fix You
Er bestaan wel stommere manco'squote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef richolio het volgende:
Stom dat A Bad Dream van Keane er niet in staat, eigenlijk.
Keane vind ik dan weer écht heel saai en heel veel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef richolio het volgende:
Stom dat A Bad Dream van Keane er niet in staat, eigenlijk.
Kan, maar er staan nu 6 nummers van Keane in de Top 2000 (wat misschien te veel is), en die zijn op één nummer na niet beter dan A Bad Dream imo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keane vind ik dan weer écht heel saai en heel veel van hetzelfde.
wat een vraagquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraagje: Wat vinden jullie de beste act die er pas sinds 2014 in staat?
Je kunt het zo opzoeken in de lijst van Pino.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een vraagalsof ik al die jaren uit mijn hoofd ken..
ik zou Highways of my life willen noemen, maar Isley brothers hebben er ooit wel met andere liedjes in gestaan. Dus ik weet niet of die mag...quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het zo opzoeken in de lijst van Pino.
Staan de Pixies erin? Dan zeg ik Pixies.
Majo..quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, Pixies idd.
Er gaat vast nog wel iemand Arcade Fire noemen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |