quote:Neej, ik bedoelde Roger...
Op vrijdag 6 december 2002 23:00 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Qua uiterlijk juist wel, denk ik. Als ik 15 was, wist ik het wel!
quote:Hij heeft een goed uiterlijk, maar weinig uitstraling...
Op vrijdag 6 december 2002 23:00 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Qua uiterlijk juist wel, denk ik. Als ik 15 was, wist ik het wel!
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-12-2002 23:04]
quote:Ik denk dat ik me ook moet gaan inhouden om niet te bellen
Op vrijdag 6 december 2002 23:03 schreef SmashBro het volgende:
Ik ben benieuwd welke tien we volgende week als eerste te zien krijgen. Dat wordt weer by bye beltegoed als Jim en Marieke komen
quote:Ik denk dat ze zelf gewoon een selectie maken en daar hun persoonlijke favorieten, die zij zelf het liefst in de finale zien goed spreiden... zodat er elke week wel een paar doorgaan die zij in gedachten hadden..
Op vrijdag 6 december 2002 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze gaan loten enzo voor de mensen die doormogen naar de finale. Als ze Hind, Zosja, Jamai, Jim en Dewi maar niet in een weekje proppen.
quote:Hij is L E L I J K. Dus hij kan niet winnen, dan zou het geen idool zijn.
Op vrijdag 6 december 2002 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai moet wel wat aan zijn zelfvertrouwen doen, hij steekt er nu gewoon bovenuit!
quote:Dat is juist toch zijn kracht... hij moet gewoon de underdog blijven... als hij als Wayne gaat doen, dan kan hij gelijk inpakken.
Op vrijdag 6 december 2002 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai moet wel wat aan zijn zelfvertrouwen doen, hij steekt er nu gewoon bovenuit!
quote:Sita is ook lelijk.. en guess what.. goede kapper en wat make-up.... maakt 'r een idol..
Op vrijdag 6 december 2002 23:10 schreef LoekB het volgende:[..]
Hij is L E L I J K. Dus hij kan niet winnen, dan zou het geen idool zijn.
quote:Nou en, Michael Jackson is lelijk, Whitney Houston is lelijk, Alanis Morissette is lelijk, Cher is lelijk, enz enz enz.
quote:Idd, hij is zo zo juist sympathiek.
Op vrijdag 6 december 2002 23:10 schreef schwa78 het volgende:[..]
Dat is juist toch zijn kracht... hij moet gewoon de underdog blijven... als hij als Wayne gaat doen, dan kan hij gelijk inpakken.
quote:Er zullen heus wel meer dan 1 een ster worden hoor, kijk maar naar andere landen.
Op vrijdag 6 december 2002 23:19 schreef Qarinx het volgende:
Eigenlijk jammer dat er niet meer mogen winnen.... bij starmaker bleven ze tenminste met z'n 7-en over.. en dan hoor je van allen nog iets...
quote:Ach best kans dat er meer dan 1 een platencontract krijgen... is in Engeland ook gebeurd, minimaal 2 met beide nummer 1 hits...
Op vrijdag 6 december 2002 23:19 schreef Qarinx het volgende:
Eigenlijk jammer dat er niet meer mogen winnen.... bij starmaker bleven ze tenminste met z'n 7-en over.. en dan hoor je van allen nog iets...
quote:In engeland hebben er 5 een platencontract binnengesleept
Op vrijdag 6 december 2002 23:20 schreef ranja het volgende:[..]
Ach best kans dat er meer dan 1 een platencontract krijgen... is in Engeland ook gebeurd, minimaal 2 met beide nummer 1 hits...
quote:owwwwwwwwwwwwwww
Op vrijdag 6 december 2002 23:22 schreef charmed_angel het volgende:[..]
In engeland hebben er 5 een platencontract binnengesleept
quote:Ik vond de liedjes voor de meisjes ook een stuk makkelijker dan die van de jongens. Alleen dat liedje van Train was wel te doen.
Op vrijdag 6 december 2002 23:19 schreef ranja het volgende:
Heeft er iemand opgelet of er nou voroal jongens zijn afgevallen eigenlijk? Want die vond ik gemiddeld veel slechter vandaag.... ok sommige hadden al wat krediet opgebouwd, maar dan nog... ik geloof dat de Nathalie Imgruglia's en Trains of jupiter's het het best gedaan hebben
Inderdaad lame dat ze een spiekbriefje gebruikten.
Als zelfs Tim al een single uit kan brengen...
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-12-2002 23:24]
quote:Yep, met een aantal kilo's plamuur kun je zelfs van Quasimodo nog een lekker ding maken. Eigenlijk best wel jammer dat de muziekwereld ook zo op uiterlijk is gericht. Iemand die redelijk zingt en er verdomd goed uitziet maakt in ieder geval meer kans dan een zeer goede zanger(es) die niet helemaal aan de geijkte Barbie/Ken look voldoet.
Op vrijdag 6 december 2002 23:11 schreef Qarinx het volgende:en guess what.. goede kapper en wat make-up.... maakt 'r een idol..
quote:Eigen schuld natuurlijk, zowel qua muziekkeus als spiekbriefje. Vooral Rock dj, die lui wisten gewoon dat ze het zochzelf extra moeilijk maakten. Betwijfel of daar eentje van door is... oja die ene zonder tekst natuurlijk, als bedankje voor het tenminste geen spiekbriefje gebruiken
Op vrijdag 6 december 2002 23:24 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ik vond de liedjes voor de meisjes ook een stuk makkelijker dan die van de jongens. Alleen dat liedje van Train was wel te doen.
Inderdaad lame dat ze een spiekbriefje gebruikten.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:28 schreef Qarinx het volgende:
Vorige keer wist ik 'r naam niet.. Maar Yvette die vindt ik ook echt ontzettend goed zingen!!!
Alleen jammer dat het zo'n stom wijf is.
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 07-12-2002 15:06]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 07-12-2002 18:55]
quote:Duh, denk je dat ze al de 90 mensen al een appart stukje in het programma hadden gegeven?
Op zaterdag 7 december 2002 15:55 schreef Apfel het volgende:
Ik zag gister opeens mensen die ik nog helemaal niet had gezien
quote:Jaaaa dat viel me wel op hoor! Ik dacht dat Henk-Jan juist dé eikel van de jury was.
Op zaterdag 7 december 2002 14:13 schreef Jane het volgende:
Nog meer mensen die Henk-Jan ineens een stuk symphatieker zijn gaan vinden en die Edwin(?) juist een eikel?
quote:Ja, en ik heb ook de grootste moeite om alle namen en gezichten uit elkaar te houden.
Op zaterdag 7 december 2002 15:55 schreef Apfel het volgende:
Ik zag gister opeens mensen die ik nog helemaal niet had gezien
Maar goed, deze zijn dus door (van de idols site):
Dit waren de afvallers (de afkortingen staan voor het nummer dat ze in de afgelopen aflevering zongen):
Brian (RM, bruine leren jas)
Jacky (NI, kort bruin haar)
Wayne (TR, ons allen bekend)
Rachida (AK, donker meisje, kort haar met rode pluk van voren)
Imke (NI, bruin haar)
Megan (AK, blond)
Arzenio (TR, wel bekend)
Laura (MAD, tekst kwijt)
Alicia (AK, verkeerde toon)
Hanna (AK)
Etienne (TR)
Gerbrich? (NI, rood haar)
Samantha? (AK, lijkt beetje op Diana Ross, vond ik )
Helen (AK, blond meisje)
Augustina (?, geen idee wat ze zong, maar ze had een pet op aan het eind)
Ivan (TR, donkere knul)
Damas (MAD, ziek)
Shanellis? (AK, donker meisje met opgestoken dreads, staart?)
Aurelie? (NI)
Alice (AK, blond)
Verbetering/aanvullingen zijn welkom. Klopt het dat ik bijvoorbeeld Augustina verder de hele uitzending niet in beeld heb gezien?
quote:Ja maar nou krijg je dat idee dat iedereen al een favoriet heeft in de kleine selectie die daarvan voorbij kwam en die zullen de meesten ook houden tot aan het eind van de rit. Maar goed, we zien wel, we zien ze de komenden tenslotte nog allemaal
Op zaterdag 7 december 2002 16:53 schreef LoekB het volgende:
Duh, denk je dat ze al de 90 mensen al een appart stukje in het programma hadden gegeven?
Linda
Tialda
Hester
quote:Ja, klopt hoor.
Op zondag 8 december 2002 21:51 schreef _wie het volgende:
Deze zijn dus ook door alleen ik heb geen idee wie wie is. Klopt ie zo? Beetje lastig vergelijken met de idols.nl site[afbeelding]Linda
[afbeelding]Tialda
[afbeelding]Hester
Maar ik zie net het meisje op de foto hierboven samen met Wayne en de andere afvallers weglopen.
Idd met Linda, ik had daar een screenshot van, dat zij bij de laatste 30 zit (ging gelijk door met Winne, Vanessa etc) maar het filmpje is niet te bereiken (is maar 1 sec ofzo) Dus ik kan het niet na checken... Maar vergeleken met de kleine plaatjes op de idols.nl site lijkt ze daar ook niet op....
quote:Dat plaatje die je nu hebt van Linda is goed
Op maandag 9 december 2002 14:52 schreef _wie het volgende:
Dat probleem had ik dus ook. In het filmpje met mensen die door zijn, werd verteld dat Thialda er dus zo eruit zag . Maar vergeleken met de kleine plaatjes op de idols.nl site lijkt ze daar niet op.Idd met Linda, ik had daar een screenshot van, dat zij bij de laatste 30 zit (ging gelijk door met Winne, Vanessa etc) maar het filmpje is niet te bereiken (is maar 1 sec ofzo) Dus ik kan het niet na checken... Maar vergeleken met de kleine plaatjes op de idols.nl site lijkt ze daar ook niet op....
(Linda is ook top trouwens!)
Kom je op de idols-site. Hoor je na een paar seconden: "I see dead people. The sixth sense. Vrijdagavond 22 uur op Yorin"
Dat is dus tijdens idols op RTL4...
1 Jamai
2 Hind
3 July
4 Vanessa
5 Tialda
6 Elton
7 Ester
8 Jelleke
9 Winne
10 Leonie
Er gaan er van deze 10 dus maar 3 door...
quote:Oh jemig echt waar??
Op dinsdag 10 december 2002 19:48 schreef DanV het volgende:
Vrijdag zitten in de uitzending:1 Jamai
2 Hind
3 July
4 Vanessa
5 Tialda
6 Elton
7 Ester
8 Jelleke
9 Winne
10 LeonieEr gaan er van deze 10 dus maar 3 door...
Er zijn er toch echt meer dan 3 uit deze groep die ik heel graag door wil zien gaan... (5 om precies te zijn)
quote:Argh
Op dinsdag 10 december 2002 18:31 schreef schwa78 het volgende:
Wat een sukkels die makers van idols.Kom je op de idols-site. Hoor je na een paar seconden: "I see dead people. The sixth sense. Vrijdagavond 22 uur op Yorin"
Dat is dus tijdens idols op RTL4...
Wat dachten jullie eigelijk van deze kerel? Jamai
HIjs ziet er misschien niet uit als een popidool maar, hij heeft echt een hele goeie stem vinnik!
En deze stem willik wel vaker horen! Echt een lekkere stem heeft die kerel! Roger!
En onze Jim heeft een hele warme stem! wat mij heel erg aanspreekt...
Dit zijn dus de jongens waartussen ik twijfel!
en de dames kommik eigelijk niet echt uit omdat ze allemaal wel goed zijn!, komt vrijdag wel denk ik!
Ik heb in NL eigenlijk nog niemand gezien die maar in de buurt komt van Kelly Clarkson of Will Young.
quote:Ik heb net ook een stukje gezien van het einde van de finaleshow, toen Kelly al gewonnen had. Toen zong ze nog 'an moment like this'. Mijn God, wat een stem... ik heb er nog kippenvel van.
Op woensdag 11 december 2002 09:54 schreef Christine het volgende:
Dat komt nog wel denk ik. Ik vind de NL kandidaten erg goed, en het niveau vind ik erg hoog. Heb je Kelly Klarkson ook gezien in American Idols? Toen was ze nog niet zo goed als nu. Je groeit ook in dat soort dignen.
quote:Hey ja nu je het zegt! Net als dat je het Veronica-logo nog in het Big Brother-logo terug kan zien, ook al is het nu op Yorin. Die Veronica-tilde is door BB de hele wereld rondgegaan
Op woensdag 11 december 2002 09:56 schreef schwa78 het volgende:
Het valt me nu trouwens op dat de het logo van idols wel heel erg op het logo van Ford lijkt. En wie denk je dat de sponsor van American Idol was? Juist... Ford...
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 11-12-2002 21:51]
quote:neej jamai is heel lief, ik doe mee aan idols,en jamai maakt zeker een hele goeie kans, ookal vind hij zichzelf niet zo goed...
stemt er trouwens ook nog iemand op mij??
quote:Als je zo blijft zeuren niet
Op woensdag 11 december 2002 18:13 schreef idols-leonie het volgende:
stemt er trouwens ook nog iemand op mij??
Laat maar zien wat je kan vrijdag!
quote:OK maar nu is het commercial break. En de tussentijds evaluatie luidt?
Op woensdag 11 december 2002 21:12 schreef _wie het volgende:
Ik ben ook wel aan het kijken, maar heb geen zin in om tussentijds te reageren.....
En zo dan met de jury die aan de hand van die fotootjes commentaar geeft he..waarom laten ze niet zien over wie ze t hebben!!!
Ja, ik ben nieuwsgierig ja Erg irri moet ik zeggen!
quote:Hmmmnou Jamai en Hind MOETEN door, en wie die derde persoon wordt maakt mij niet zo heel veel uit. Voorlopig zeg ik Vanessa omdat ik dat wel een schatje vind
Op dinsdag 10 december 2002 19:48 schreef DanV het volgende:
Vrijdag zitten in de uitzending:1 Jamai
2 Hind
3 July
4 Vanessa
5 Tialda
6 Elton
7 Ester
8 Jelleke
9 Winne
10 LeonieEr gaan er van deze 10 dus maar 3 door...
[edit]O wacht, ik zie nu dat die dikke dame July heet. Als ze komende vrijdag weer als een ware souldiva "van de buhne spettert" mag die van mij ook door.
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 11-12-2002 21:29]
Ook favoriet bij mij:
Hind, Dewi , Elton, Zosja.
quote:Die zitten volgende week alledrie samen in 1 show... Dat wordt een moeilijke keuze dus...
Op woensdag 11 december 2002 21:14 schreef Fogerty het volgende:[..]
Hmmmnou Jamai en Hind MOETEN door, en wie die derde persoon wordt maakt mij niet zo heel veel uit. Voorlopig zeg ik Vanessa omdat ik dat wel een schatje vind
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:34 schreef schwa78 het volgende:
Die zitten volgende week alledrie samen in 1 show... Dat wordt een moeilijke keuze dus...
quote:Vind het echt jammer dat we niet meer van die beraadslaging te zien krijgen en dan met namen erbij. Je zag alleen heeele korte fragmenten van die ruzies, ik had ze wel uit willen horen en dan ook de foto/naam van degene waarover ze het hebben.
Op woensdag 11 december 2002 21:22 schreef Poepoog het volgende:
Je kan zo iemand toch niet afkeuren omdat ze een huisvrouwuiterlijk heeftdie oneliners. Iemand bundel ze en geef ze me onder de kerstboom.
Eigenlijk is het programma te kort voor wat ze ermee willen/kunnen, ze hadden het best langer of vaker mogen maken en dan veeeeel duidelijker wie wie is! Dat is de hele tijd het probleem, om die mensen en namen te koppelen.
quote:Valt wel mee...
Op woensdag 11 december 2002 21:34 schreef schwa78 het volgende:[..]
Die zitten volgende week alledrie samen in 1 show... Dat wordt een moeilijke keuze dus...
GreEtZ,
quote:Dat had verholpen kunnen worden door de hele tijd de naam erbij te zetten als iemand in beeld is, net als bij Big Brother. Misschien hadden ze dat moeten doen.
Op donderdag 12 december 2002 02:36 schreef DaMayan het volgende:
Dat is de hele tijd het probleem, om die mensen en namen te koppelen.
quote:Ik vraag me nog steeds af waarom ze er geen dagelijks programma van gemaakt hebben. Materiaal genoeg lijkt me.
Op donderdag 12 december 2002 10:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat had verholpen kunnen worden door de hele tijd de naam erbij te zetten als iemand in beeld is, net als bij Big Brother. Misschien hadden ze dat moeten doen.
Of zou dat op den duur gaan vervelen zoals Starmaker? Nu zit iedereen wel reikhalzend uit te kijken naar de vrijdagavond...
Ronde 1
Elton
Hind
Jamai
Leonie
Winne
Yuli
Tialda
Jelleke
Vanessa
Hester
Ronde 2
Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette
Schuingedrukt zijn degenen waar ik op dit moment voor ben.
Ronde 2
Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette
Smash, dacht dat het leuk zo zijn als meer mensen zo hun mening uit dragen
De vet gedrukte zijn mijn favoriet.
GrEeTz,
Ronde 2
Jim
Tashka
Charlotte 1 (Ziet er leuk uit, maar lijkt me een bitch en zingt niet geweldig)
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan (Heeft 'het' gewoon niet)
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël (Oogt voor geen meter)
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette (Nogal duffe uitstraling, al zingt ze best goed)
(Waar niets achter staat = neutraal)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 13-12-2002 10:01]
quote:Huh? Ik kan met niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb. Ze zingt goed, maar ik vind het hele mens niks aan, zo op het eerste gezicht.
Op vrijdag 13 december 2002 09:31 schreef SmashBro het volgende:
Jij vond Yvette toch leuk/goed, Postinggirl?.
Misschien ben je in de war met iemand anders.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:28 schreef Qarinx het volgende:
Vorige keer wist ik 'r naam niet.. Maar Yvette die vindt ik ook echt ontzettend goed zingen!!!
]b]Ronde 2[/b]
Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette
Legenda: You rock!
Moet blijven
Wel goed
Liever niet
Heb ik helemaal niets mee
Te weinig van gezien om iets te kunnen zeggen
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 09:52 schreef schwa78 het volgende:
Ronde 1
Elton
Hind
Jamai
Leonie![]()
![]()
Winne
Yuli
Tialda
Jelleke
Vanessa
Hester]b]Ronde 2[/b]
Jim
Tashka![]()
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
SabineRonde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi![]()
YvetteLegenda:
You rock!
Moet blijven
Wel goed
Liever niet
Heb ik helemaal niets mee
Te weinig van gezien om iets te kunnen zeggen
Ronde 2
Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette
Ronde 2
Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette
Ronde 2
Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette
Ronde 2
Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine
Ronde 3
Bas
David
Charlotte 2
Joël
Suze
Linda
Graziëlla
Roy
Dewi
Yvette
Vanavond zie ik het wel, dus
Mening: Tsja, kan leuk zingen. Maar dit wordt niet de winnaar. Is wel lekker
Wat een irritante pianoman is dat joh, hij kan alleen maar pingelen.
Mening: Kan goed zingen, maar of dit ze is? Ik weet het niet
Verder wel een onmogelijk nummer om te zingen. Zou ze dit zelf hebben verzonnen?
quote:Nee is een bestaand nummer, vraag me ff niet van wie !
Op vrijdag 13 december 2002 21:43 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Deelneemster 2: VanessaMening: Kan goed zingen, maar of dit ze is? Ik weet het niet
Verder wel een onmogelijk nummer om te zingen. Zou ze dit zelf hebben verzonnen?
Out here on my own van de musical Fame
of van cd kids from fame kan ook
Klasse meid!
[Dit bericht is gewijzigd door petra op 13-12-2002 21:47]
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:46 schreef Scope het volgende:
En vast!Oh nee... verkeerde programma...
quote:Vond het nou niet zo speciaal gebracht eerlijk gezegd. Itt tot wat die jury vond vond ik er nou niet echt 'pit' of emotie in zitten eigenlijk... een beetje vlak allemaal...
Op vrijdag 13 december 2002 21:43 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Deelneemster 2: VanessaMening: Kan goed zingen, maar of dit ze is? Ik weet het niet
Ik tip: Elton, Jamai
quote:Irene Cara toch? "Out her on my own" of zo. Moeilijk liedje hoor!
Op vrijdag 13 december 2002 21:45 schreef misterDre het volgende:[..]
Nee is een bestaand nummer, vraag me ff niet van wie !
quote:Vanessa deed het erg goed.
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Scope het volgende:[..]
Vond het nou niet zo speciaal gebracht eerlijk gezegd. Itt tot wat die jury vond vond ik er nou niet echt 'pit' of emotie in zitten eigenlijk... een beetje vlak allemaal...
quote:Ja dat is hem.. Tnx
Op vrijdag 13 december 2002 21:48 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Irene Cara toch? "Out her on my own" of zo. Moeilijk liedje hoor!
quote:Ben ik totaal niet met je eens
Op vrijdag 13 december 2002 21:50 schreef ranja het volgende:
Ik vond Leonie beter dan Vanessa, maar dat komt met name door de liedjeskeuze... zo'n ballad spreekt mij zelden aan...
Mening: De mannelijke versie van Sita qua spontaniteit. Ja Leuk
quote:Wat hij ook is, hij is de beste tot nu toe.
Op vrijdag 13 december 2002 21:53 schreef mitt het volgende:
Jamai gedraagt zich wel als een homo, of heb ik wat gemist en was dat allang bekend
quote:Dat mag, maar blijft mijn mening
Op vrijdag 13 december 2002 21:51 schreef bobjuh het volgende:[..]
Ben ik totaal niet met je eens
Vanessa en Leonie heb ik helaas een beetje gemist Leonie heb ik helemaal gemist, Vanessa hoorde ik zingen terwijl ik haastig met andere dingen bezig was en ik vond haar toch niet zo'n heel erg goede stem hebben. Jammer, want ik vind haar wel een schatje
Dat haar van Hind is vreselijk, maar als ze net zo goed zingt als de andere keren kan ze bij mij toch niet stuk.
goed keuze wat mij betreft
quote:Ja wat wil je..de echte kneusjes zijn eruit
Op vrijdag 13 december 2002 21:59 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Het is wel loftrompetten dag hoor
quote:Inderdaad! Dat doe je niet..
Op vrijdag 13 december 2002 22:00 schreef Fogerty het volgende:
arme ranja, ze kiezen _allemaal_ ballads
Nu weer John Hiatt, en dat is wat mij betreft een slechte keuze, want hoe geweldig iemand het ook doet, van John Hiatt blijf je af
Elton zingt goed! Het liedje vond ik alleen zo zoet....maar ergens ook wel weer tof dat ie een eigen nummer neemt
quote:Nee, en jij?
Op vrijdag 13 december 2002 22:07 schreef LoekB het volgende:
Zijn d'r al mensen hier die gebeld hebben, en voor wie?
quote:Hint & Jamai
Op vrijdag 13 december 2002 22:11 schreef SmashBro het volgende:
Wat een babe die Jelleke![]()
quote:Ja inderdaad
Op vrijdag 13 december 2002 22:11 schreef SmashBro het volgende:
Wat een babe die Jelleke![]()
Elton...mwah mwah.. Zingt wel goed hoor, eigen liedje ook knap, maar hij mist iets speciaals. Ook weer wat vlak, itt bv Jamai die er meer kracht en emotie in weet te leggen. Dat telt volgens mij enorm mee!
Hind scheen erg goed te zijn, maar jammer genoeg niet gehoord omdat de telefoon ging
quote:Mee eens, Jamai is goed. Iemand die even belt?
Op vrijdag 13 december 2002 22:13 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Hint & Jamai![]()
![]()
quote:Ah vandaar dat ik haar ook meteen een leuke meid vond.
Op vrijdag 13 december 2002 22:13 schreef Qarinx het volgende:
Die jelleke is de blonde versie van marieke
Overigens denk ik wel dat het veel in beeld komen in voorgaande afleveringen en reclames in het voordeel werkt van sommige...
Die Hester is mij totaal onbekend... ik heb haar nooit eerder echt horen zingen, mocht ze het vandaag verkloot hebben, dan heb ik geen vergelijkingsmateriaal.. Bij Hind en Jamai heb ik dat wel.. als ze het vandaag iets minder hebben gedaan, dan kan ik dat gevoel nog een beetje compenseren..
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 13-12-2002 22:17]
quote:Nu je het zegt! Dat kapsel!
Op vrijdag 13 december 2002 22:13 schreef Qarinx het volgende:
Die jelleke is de blonde versie van marieke
Maar, nee, Jelleke wordt het niet.
quote:Klopt... is niet helemaal eerlijk eigenlijk... maar ik durf Jelleke dat krediet wel te geven, ze zal niet voor niks zover gekomen zijn
Op vrijdag 13 december 2002 22:15 schreef Qarinx het volgende:
Overigens denk ik wel dat het veel in beeld komen in voorgaande afleveringen en reclames in het voordeel werkt van sommige...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 13-12-2002 22:18]
quote:En ook op Angela Schijf lijkt die Jelleke
Op vrijdag 13 december 2002 22:17 schreef Fogerty het volgende:[..]
Nu je het zegt! Dat kapsel!
Jelleke heeft alleen wel minder een airtje, of eigenlijk heeft ze dat gewoon helemaal nietMaar, nee, Jelleke wordt het niet.
quote:Ik ga zo smsen
Op vrijdag 13 december 2002 22:14 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Mee eens, Jamai is goed. Iemand die even belt?
quote:Vanessa was ook goed maar komen nog een paar
Tot nu toe vind ik trouwens Vanessa, Jamai en Hind errug goed...
1. Elton
1. Hind
2. Jamai
3. Vanessa
4. Hester
5. Leonie
6. Jelleke
quote:Tutje
Op vrijdag 13 december 2002 22:17 schreef Fogerty het volgende:
Maar, nee, Jelleke wordt het niet.
quote:Neuh, Jamai nr 1, defenitely
Op vrijdag 13 december 2002 22:18 schreef BwennieBren het volgende:
Tussenstand:1. Elton
1. Hind2. Jamai
3. Vanessa
4. Hester
5. Leonie
6. Jelleke
nee, ze is echt goed!!!!
Wat een geweldige stem, klinkt echt heerlijk
ik hoop dat zij doorgaat
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 13-12-2002 22:22]
Tialda zingt ook niet slecht, hoor ik nu!
quote:Yep
Op vrijdag 13 december 2002 22:26 schreef BwennieBren het volgende:
We krijgen dus alleen deze 10 vanavond?
Wel goeie stem, maar ik vond het nou niet echt lekker klinken...
Maar ja, je moet dr ook niet met Aretha Franklin vergelijken...
1. Julie
2. Elton
3. Hind
4. Jamai
5. Vanessa
6. Hester
7. Tialda
8. Leonie
9. Jelleke
10. Winne
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 13-12-2002 22:29]
Sorry hoor maar die had er echt al in de eerste ronde uitgegooid moeten worden. Wat slecht zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-12-2002 22:33]
quote:Maar tussendoor die Barend
Op vrijdag 13 december 2002 22:33 schreef misterDre het volgende:
23:30 de uitslag
Jelleke was niet de beste zangeres van het stel maar haar performance was wel leuk, ze is sympathiek én een babe.
Ik wacht wel gewoon af tot 23:30 wat de rest van Nederland gekozen heeft
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 13-12-2002 22:35]
Dan kun je het lekker horen
Overigens hoop ik dat Jamai, Yuli sowieso doorgaan..
en Hind/Vanessa/Tialda...
Mijn top 10 van vanavond:
1. Tialda
2. Leonie
3. Yuli
4. Jelleke
5. Hester
6. Elton
7. Hind
8. Vanessa
9. Jamai
10. Winne
Leonie- leuk koppie maar niet echt een bijzondere stem
Vanessa- heeft er duidelijk plezier in, prettige stem om naar te luisteren, mag van mij door
Jamai- grappig, uitstraling, zingen vond ik minder (jury was wel laaiend)
Hind- heerlijke stem om naar te luisteren, aparte kleding smaak, mag van mij door
Hester- geen lekkere stem om naar te luisteren
Elton- eigen nummer, klinkt leuk, goede stem maar net een iets te grote ego, daarom niet door
Jelleke- redelijk, een beetje oppervlakkige stem
Yuli- best wel een goede stem alleen geen uitstraling
Tialda- mooie kledingkeuze, leuk meisje met een goede stem, door naar de volgende ronde
Winne- niet echt onder de indruk, geen lekkere stem om naar te luisteren.
Van mij mogen dus door: Vanessa, Hind en Tialda...
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 13-12-2002 22:39]
Er zijn er trouwens wel meer door die ik compleet niet leuk vond. Net als die jongen die zijn hele tekst kwijt was bij dat liedje en die gewoon helemaal niks zong. Ik vond dat hij enge oogjes had en hij bakte er ook niks van.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 13-12-2002 22:41]
quote:sms de naam naar 2200
Op vrijdag 13 december 2002 22:40 schreef MatthijsDvD het volgende:
De pagina van Idols is overbalast :SWeet iemand nog de nummers? Wil denk ik voor Jamai gaan bellen.
quote:0909-0319
De pagina van Idols is overbalast :SWeet iemand nog de nummers? Wil denk ik voor Jamai gaan bellen.
Slechtst: Hester, Winne.
Toch vond ik Jelleke ook wel wat hebben. Ik bedoel, nog bijna nooit gezongen hebben, geen zangles of niets, en dan sta je opeens daar.
Daar is echt wel wat van te maken denk ik (en ze ziet er ook best goed uit vind ik).
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 13-12-2002 22:43]
quote:Echt niet dat is Tialda
Op vrijdag 13 december 2002 22:41 schreef ranja het volgende:[..]
0909-0319
Jamai was 0909-0314 geloof ik en Hind 0909-0315.
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:42 schreef SmashBro het volgende:[..]
Echt niet dat is Tialda
Jamai was 0909-0314 geloof ik en Hind 0909-0315.
quote:0909-0313 volgens mij toch echt hoor!
quote:Die vond ik ook wel leuk, maar ik vond die opmerking van Jerney wel lullig overkomen, zo van....niet te geloven wat visagie en de juiste kleren kunnen doen. Komt echt zo over van... zonder dat zou je er niet uitzien.
Op vrijdag 13 december 2002 22:43 schreef Fliepke het volgende:
ik vond dat meisje dat eigenlijk nooit zong wel leuk, dat popje
jelleke was dat toch?
quote:Dat vraag ik me idd ook af ja... Tlijkt me een aardige gozer, maar hij is gewoon geen 'idol'...
Op vrijdag 13 december 2002 22:44 schreef ranja het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Jamai?
quote:Hij komt gewoon leuk en sympathiek over en hij zingt ook leuk. Van mij hoeft het niet per se zo'n superknappe jongen te worden, ik ben toch geen type om posters aan de muur te hangen of gillend achter een hek te gaan staan. Dus mijn zegen om door te gaan heeft ie.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 13-12-2002 22:46]
quote:Humor, hij is zichzelf, en heeft een superstem!
quote:Hij is een soort anti-idol
quote:Nou, dat maakt hem nou juist zo leuk. Niet zo standaard, cliche mooie-jongen.
Op vrijdag 13 december 2002 22:45 schreef LoekB het volgende:[..]
Dat vraag ik me idd ook af ja... Tlijkt me een aardige gozer, maar hij is gewoon geen 'idol'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |