abonnement Unibet Coolblue
pi_167523777
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb tien levels in één nacht gedaan dmv power leveling. 300k experience geloof ik.
Gebruik expiricast magic en je bent zo level 99 :P wel die 100% xp buff eten in altissia ofc.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167524963
Zelf na een kleine drie uur dezelfde dungeon (over twee dagen gedaan) naar beneden lopen de flayer gehaald. Drie uur lang vijanden mollen en niet de minste gasten. Ziek, wat een challenge . Heeft me maar een stuk of 10 megaphoenix gekost. O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167525822
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:51 schreef Pheno het volgende:
Zelf na een kleine drie uur dezelfde dungeon (over twee dagen gedaan) naar beneden lopen de flayer gehaald. Drie uur lang vijanden mollen en niet de minste gasten. Ziek, wat een challenge . Heeft me maar een stuk of 10 megaphoenix gekost. O+
Die level 86 dungeon, in vesperpool ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167526010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Die level 86 dungeon, in vesperpool ?
yup. Ben ze allemaal aan het afgaan. Sommige zijn wat meh, deze was 'wat!? Nog een?', maar wel tof.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167526077
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

yup. Ben ze allemaal aan het afgaan. Sommige zijn wat meh, deze was 'wat!? Nog een?', maar wel tof.
I was not prepared toen ik er in kwam, had bijna geen potions ect bij me, toen ik het durandall zwaard had gepakt was de laatste keer dat ik savede, en dacht ach laat ik is kijken hoe ver ik kom met die paar items die ik nog heb, heb daar inderdaad 3 uur gelopen en had geen enkele item meer maar stond op een campsite, dus uit nieuwsgierigheid toch nog verder gelopen om te kijken of de boss daar was.
en uiteraard kwam ik weer een kamer tegen met monsters, dus toen had ik het maar opgegeven en mijn game gereload en ben potions gaan kopen. :P
( nog niet terug geweest btw )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167527177
Meh...zat niet op te letten, had net mooi 60K xp bij elkaar gespaard en wilde hotel inlopen voor multiplier, was het mainquest einde van Chapter 4....dan heb je geen multiplier :(
I am a Koala who Stretches :P
  donderdag 22 december 2016 @ 17:40:02 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167529561
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb tien levels in één nacht gedaan dmv power leveling. 300k experience geloof ik.
:D En dan zeker in het duurste hotel met EXP x 4 of zo?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 december 2016 @ 17:40:57 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167529582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:54 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gebruik expiricast magic en je bent zo level 99 :P wel die 100% xp buff eten in altissia ofc.
*noteert*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167529774
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D En dan zeker in het duurste hotel met EXP x 4 of zo?
3x

En vergeet je moogle charm niet. Makkelijk te vinden.

Net 'even' platinum gehaald, moest er nog 1 en fuck it, ik had een uurtje. Viel uiteindelijk wel mee, en duurde eigenlijk nog vrij kort, ik kon alles op strength gooien. Altijd leuk: op een berg inhakken. En clipping problemen _O-
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 22 december 2016 @ 20:35:32 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167533860
Die update heeft ook iets met t scherm gedaan. Helemaal in t begin zag ik rechts niets van de tekst en moest ik m'n tv aanpassen. Nu is t ineens kleiner :D dus weer terugzetten die settingen.

En New game plus. Nieuw spel beginnen maar wel zaken kunnen meenemen van een vorige playthrough. Weet alleen niet wat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167534085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Die update heeft ook iets met t scherm gedaan. Helemaal in t begin zag ik rechts niets van de tekst en moest ik m'n tv aanpassen. Nu is t ineens kleiner :D dus weer terugzetten die settingen.

En New game plus. Nieuw spel beginnen maar wel zaken kunnen meenemen van een vorige playthrough. Weet alleen niet wat.
Ah, overscan dus aangepast. Werd tijd. Slecht van Square dat het sowieso een probleem was :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167535266
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:35 schreef Ang3l het volgende:

En New game plus. Nieuw spel beginnen maar wel zaken kunnen meenemen van een vorige playthrough. Weet alleen niet wat.
Alles, alleen je wapens die je upgrade bij cid worden gereset naar base form, en je regalia ook.
Verder behoud je al je skills, levels, items, gil, gear, profession skills, zelfs de wapens uit de tombs.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, overscan dus aangepast. Werd tijd. Slecht van Square dat het sowieso een probleem was :')
Geen last van gehad, misschien een ps4 issue only ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167537388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Alles, alleen je wapens die je upgrade bij cid worden gereset naar base form, en je regalia ook.
Verder behoud je al je skills, levels, items, gil, gear, profession skills, zelfs de wapens uit de
Maar wat heb ik eraan? Lastigere vijanden? Nu klinkt het meer iets voor as je easy hebt gedaan en in vol ornaat op normaal wil beginnen. Ik mis een hard-mode :P

quote:
Geen last van gehad, misschien een ps4 issue only ?
mijn tv is zo klein dat ik de letters sowieso amper kan lezen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167538050
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar wat heb ik eraan? Lastigere vijanden? Nu klinkt het meer iets voor as je easy hebt gedaan en in vol ornaat op normaal wil beginnen. Ik mis een hard-mode :P

Je kan de story mode nog een keer spelen als je wilt, met alle toevoegingen die er nog komen aan het verhaal met dlc's.
In een sneller tempo dan gewoon, dat is eigenlijk het enige :P

Ik mist eigenlijk de optie zoals het met Tales games gebeurd, waar je kan kiezen wat je mee neemt naar je nieuwe save maar dat je die dingen koopt d.m.v. de grade punten die je verdient in de battles gedurende het spel.
Hoe beter/meer je speelt hoe meer dingen je mee kan nemen, en dan kan je ook bijvoorbeeld X2 gold of X5 xp ect selecteren.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167538416
Tales werkt daarin veel beter ja. Sterker nog, daar moet het wel anders kun je echt niet alles maxxen. Berseria komt eraan *O*

Ben nog bezig met de high-level dungeons na die grove, daarna wacht ik wel op de dlc. Qua content zit het wel goed, maar weinig behoefte om ook de tech-trees te maxxen. Ja je kunt farmen met het speciale fluitje in een low-level omgeving, maar ik heb bv die hele wait mode nooit gebruikt, dus waarom ik daar moeite in zou steken :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167541072
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:17 schreef Pheno het volgende:
Tales werkt daarin veel beter ja. Sterker nog, daar moet het wel anders kun je echt niet alles maxxen. Berseria komt eraan *O*

Hoop wel dat die weer een stuk beter is dan de vorige, ik vond Xillia tegenvallen, en Zesteria was ook niet super eigenlijk.
Mijn favoriet blijft toch wel Vesperia eigenlijk :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 23 december 2016 @ 07:58:53 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167544709
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:17 schreef Pheno het volgende:
Tales werkt daarin veel beter ja. Sterker nog, daar moet het wel anders kun je echt niet alles maxxen. Berseria komt eraan *O*

Ben nog bezig met de high-level dungeons na die grove, daarna wacht ik wel op de dlc. Qua content zit het wel goed, maar weinig behoefte om ook de tech-trees te maxxen. Ja je kunt farmen met het speciale fluitje in een low-level omgeving, maar ik heb bv die hele wait mode nooit gebruikt, dus waarom ik daar moeite in zou steken :+
ik heb idd ook nul AP in de wait mode tree gestopt. Heb wait mode nooit aangezet.

Gister die crestholm dungeons gedaan. Ik was echt zo verdwaald. :') heb ik de koplampen van Cindy eindelijk (klinkt overbodig, want ze heeft zelf al enorme koplampen) kom ik die mooie draak tegen. Versla ik dan ook maar meteen.

Pak ik meteen daarna een nieuwe hunt, is t Gvd die draak! Heb ik net verslagen man! Maar telt niet... Dus moet nog een keer terug. Lol.

O. En die enorme berg schildpad... Jezus die is groot. :o

Overigens nog geen vliegende regalia. Weet niet welke quest daarvoor nodig is?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167544728
Daarvoor moet je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Dan heeft Cindy meer dan koplampen voor je
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 23 december 2016 @ 08:57:53 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167545228
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:01 schreef Pheno het volgende:
Daarvoor moet je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Dan heeft Cindy meer dan koplampen voor je
Ah, thanks! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Lara Croft, Cindy komt eerst!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167545370
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ah, thanks! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Lara Croft, Cindy komt eerst!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 23 december 2016 @ 09:39:38 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167545720
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:08 schreef DJ_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167547489
ap hunten is echt zwaar easy rond hammerhead.
Alles killen met warp strike is 1 ap per kill....dat gaat vrij hard merk ik.

Wellicht dit weekend toch maar eens aan story mode beginnen :-)
I am a Koala who Stretches :P
  vrijdag 23 december 2016 @ 11:13:36 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167547564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:09 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je kan de story mode nog een keer spelen als je wilt, met alle toevoegingen die er nog komen aan het verhaal met dlc's.
In een sneller tempo dan gewoon, dat is eigenlijk het enige :P

Dat vind ik eigenlijk nog best fijn, want ik baal (als story fanaat) dat ik hem nu uitgespeeld heb en straks misschien tig nieuwe cinematics heb gemist qua verhaal. Tuurlijk, kan die op youtube kijken. Maar deze optie maakt het "snel nog eens doorlopen" van het verhaal misschien wel leuk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167547921
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk nog best fijn, want ik baal (als story fanaat) dat ik hem nu uitgespeeld heb en straks misschien tig nieuwe cinematics heb gemist qua verhaal. Tuurlijk, kan die op youtube kijken. Maar deze optie maakt het "snel nog eens doorlopen" van het verhaal misschien wel leuk.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze het hebben toegevoegd :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167548352
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze het hebben toegevoegd :D
Een hard-mode wil ik nog wel proberen als ze dat nog toevoegen, alleen maar extra cutscenes kijk ik wel op YouTube :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')