Dat doen ze beter door bij ajax onder bosz de winter door te trainen en te oefenen tegen RB Leipzig. Alsof Ziyech straks gaat spelen onder deze trainer.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:24 schreef wickedmen het volgende:
Ziyech en Onana naar de Afrika Cup is juist beter voor Ajax, spelers moeten zich door ontwikkelen
Met de pet naar gooien, hoe kom je daar bij dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:25 schreef wickedmen het volgende:
Het is niet zo dat spelers er naar de pet kan gaan gooien. Als Bosz een slappe mentaliteit van Gudelj niet accepteert, moet hij dat ook niet doen van Onana of Ziyech.
Anders is Bosz hypocriet en heeft Gudeld en Bazoer gelijk
Een andere omgeving, concurrende toernooi en voor je vaderland strijden op een toernooi is beter dan weer een trainingskampje waar vooral jeugd nieuwe dingen kunnen leren.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat doen ze beter door bij ajax onder bosz de winter door te trainen en te oefenen tegen RB Leipzig. Alsof Ziyech straks gaat spelen onder deze trainer.
Godverdomme, wat ben ik ineens fan van deze 3 en dan met name Onanagod.quote:
Onana, Sanchez en Cassiera is jeugd.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een andere omgeving, concurrende toernooi en voor je vaderland strijden op een toernooi is beter dan weer een trainingskampje waar vooral jeugd nieuwe dingen kunnen leren.
Onana staat basis en een mogelijke basisplaats op de Afrika Cup met zoveel druk zou een goede ontwikkeling voor hem zijnquote:Op woensdag 21 december 2016 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Onana, Sanchez en Cassiera is jeugd.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 21 december 2016 17:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ziyech misschien niet mee naar AC.
Onana is wel echt een baas jaquote:Op woensdag 21 december 2016 17:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben ik ineens fan van deze 3 en dan met name Onanagod.
Gewoon Onana laten staan natuurlijk, is meevoetballend beter en is ook van Ajax zelf. Krul kan je beter terugsturen.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:34 schreef wickedmen het volgende:
Tevens kan Krul zich dan ook laten zien. Daarna mogen beide het uitmaken wie de beste is als Onana terug komt
Beetje concurrentiestrijd kan geen kwaad, Krul kan best een kans krijgen als Onana weg is en is geen onaardige keeper en heeft gespeeld in de PLquote:Op woensdag 21 december 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Onana laten staan natuurlijk, is meevoetballend beter en is ook van Ajax zelf. Krul kan je beter terugsturen.
Hij is ook best een goede lijnkeeper, maar voor hij dan een beetje gewend is aan het team gaat hij weer terug naar Newcastle.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje concurrentiestrijd kan geen kwaad, Krul kan best een kans krijgen als Onana weg is en is geen onaardige keeper en heeft gespeeld in de PL
Kon volgens mij alleen als Newcastle niet zou promoveren, en die staan volgens mij ruim bovenaan in het Championship.quote:
(1ptn voor op brighton, maar wel ruime voorsprong op nummer 3)quote:Op woensdag 21 december 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon volgens mij alleen als Newcastle niet zou promoveren, en die staan volgens mij ruim bovenaan in het Championship.
Ah de laatste keer dat ik die stand bekeek stonden ze ruimer voorquote:Op woensdag 21 december 2016 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
(1ptn voor op brighton, maar wel ruime voorsprong op nummer 3)
Ik ook niet hoor, volgens mij was krul er vooral als onana het niet waar kon maken (wat overigens belachelijk is omdat krul pas sinds kort echt inzetbaar is). Gelukkig doet Onana het prima en is het alleen hopen dat hij niet geblesseerd raaktquote:Op woensdag 21 december 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah de laatste keer dat ik die stand bekeek stonden ze ruimer voor![]()
Maar weet niet of Ajax weer de situatie wil met twee gelijkwaardige keepers, en of ze niet gewoon weer een type Boer als tweede keeper willen.
Geen idee hoe ze het normaal doen, maar reading 3e onder stam gaat ook neit verkeerd lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah de laatste keer dat ik die stand bekeek stonden ze ruimer voor![]()
Maar weet niet of Ajax weer de situatie wil met twee gelijkwaardige keepers, en of ze niet gewoon weer een type Boer als tweede keeper willen.
En omdat ze toch een vervanger voor Cillessen moesten halen voor de buitenwereld. Misschien hadden ze het vertrouwen in Onana al wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, volgens mij was krul er vooral als onana het niet waar kon maken (wat overigens belachelijk is omdat krul pas sinds kort echt inzetbaar is). Gelukkig doet Onana het prima en is het alleen hopen dat hij niet geblesseerd raakt
Die wilden Serero nog halenquote:Op woensdag 21 december 2016 17:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het normaal doen, maar reading 3e onder stam gaat ook neit verkeerd lijkt me.
Onana gaat niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje concurrentiestrijd kan geen kwaad, Krul kan best een kans krijgen als Onana weg is en is geen onaardige keeper en heeft gespeeld in de PL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |