Dat valt wel mee, het zijn een stuk of 3 Europese landen die niet meedoen.quote:Op maandag 19 december 2016 16:27 schreef Kaas- het volgende:
De helft van de Europese landen zit ook niet in die coalitie trouwens. Zojuist online even opgezocht, te controleren voor iedereen.
MAAR DAAR HOOR JE DE MEDIA NIET OVER!!11!
Haha, de landen die IS en aanverwante 'rebellen' tot nu toe het meest gesteund hebbenquote:Turkey
Qatar
Saudi Arabia
Klets toch niet, ik heb het zojuist opgezocht.quote:Op maandag 19 december 2016 16:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het zijn een stuk of 3 Europese landen die niet meedoen.
http://theglobalcoalition.org/partners/quote:Op maandag 19 december 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klets toch niet, ik heb het zojuist opgezocht.
Europese deelnemersquote:Op maandag 19 december 2016 16:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://theglobalcoalition.org/partners/
Ik ben benieuwd welke landen volgens jou niet meedoen binnen Europa.
Steek je kop maar lekker in het zand..quote:Op maandag 19 december 2016 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
Boehoeeee, de media moeten wel laten zien wat ik wil en als ze dat niet doen zijn ze niet betrouwbaar.![]()
![]()
![]()
Die lijst lijkt eerder op een 'wie sponseren actief terroristen' lijst. Saudi-Arabië, Bahrein, Qatar... laat mij niet lachen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bron
Een artikel wat ik tegenkwam op deze site en even via google wat meer info ingewonnen. Het valt natuurlijk weer op dat de mainstream media dit totaal negeert.
De landen welke getekend zouden hebben:
[..]
Maar het is wel raar dat 39 islamitische landen niets willen doen tegen IS, ik vraag mij dan af waarom. Daarbij staan in de lijst landen welke getekend hebben wel verdachte namen waar het mij niet zou verbazen dat velen zich beroepen op takiyya oftewel liegen met de hand op de koran zolang het de islam en moslims maar beschermt en de ongelovigen verblind. Op basis van dat principe zou je nooit een echte moslim moeten geloven, de kans dat hij/zij liegt om haar geloof te beschermen is dan 50%, bescherm je het geloof niet ben je immers geen echte moslim.
Het wil wat zeggen dat er een groepering bestaat welke uit naam van de islam het westen wil vernietigen en het merendeel van de islamitische landen liever geen actie onderneemt. Maar voor de bühne het stalen gezicht houden jegens het westen en maar blijven prediken dat de islam vredelievend is, valt allemaal in de tactieken waarmee de islam groot is geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |