jij maakt hem wekelijks dus.quote:Op maandag 19 december 2016 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, deze grap doet het erg goed in VBL
Daar geldt precies hetzelfde voorquote:Op maandag 19 december 2016 15:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee Evelien is tof, had het over Frank
Jij snapt het. Als ik op afroep een grap moet maken is het die, wel in de bakkervariant overigens.quote:
SOWWWWWW KOEKOEKquote:Op maandag 19 december 2016 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar geldt precies hetzelfde voor
Komt een vis bij de dokter,quote:Op maandag 19 december 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt het. Als ik op afroep een grap moet maken is het die, wel in de bakkervariant overigens.
Whehehehquote:Op maandag 19 december 2016 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar geldt precies hetzelfde voor
Maar hij is nog een klein kind.quote:Op maandag 19 december 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Frank wel ok hoor, maar hij gedraagt zich soms wel als een klein kind.
Is je was jarig?quote:Op maandag 19 december 2016 15:02 schreef Nizno het volgende:
zo en nu is mijn dieptepunt wel bereikt. Ik ga de wasmachine maar eens een slinger geven.
Tot nu toe vind ik Frank het leuker doen dan Domien.quote:Op maandag 19 december 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Frank wel ok hoor, maar hij gedraagt zich soms wel als een klein kind.
quote:
nee de wasmachine wel.quote:
het begint met een S en eindigt op ukkel.quote:Op maandag 19 december 2016 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh het is mijn eigen geluid, ik heb maar 1 box op een stereo spoor
Shoarma met een pukkel?quote:Op maandag 19 december 2016 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
het begint met een S en eindigt op ukkel.
quote:Op maandag 19 december 2016 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh het is mijn eigen geluid, ik heb maar 1 box op een stereo spoor
Nee.quote:Op maandag 19 december 2016 15:21 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ha. nog wat gemist sinds gisteren 1:00 ?
Neuh...quote:Op maandag 19 december 2016 15:21 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ja Domien is wakker geworden en Frank is half wakker.quote:Op maandag 19 december 2016 15:21 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ja, op mijn eigen kamer wel. Moet effe gefixt worden voordat T2K begint welquote:Op maandag 19 december 2016 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je soundsystem is naar de maan.
Kan Breda niet vinden.quote:Op maandag 19 december 2016 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk dit tankvliegtuig eens vliegen:
https://www.flightradar24.com/NAF51/beea375
Gaat richting Breda.
Vraag anders fatsoenlijke boxen van de Kerstman. Of plunder gewoon je bankrekening.quote:Op maandag 19 december 2016 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, op mijn eigen kamer wel. Moet effe gefixt worden voordat T2K begint welDaar heb je wel meer van die tweesporige tracks.
ik heb goeie boxen maar ergens zit een draadje los denk ikquote:Op maandag 19 december 2016 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag anders fatsoenlijke boxen van de Kerstman. Of plunder gewoon je bankrekening.
Lekker ja. Komen best veel leuke nummers tussendoor.quote:Op maandag 19 december 2016 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
Damn, deze heb ik lang niet gehoord. The Temper Trap...
Dat wordt nog even met draadjes pielen.quote:Op maandag 19 december 2016 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb goeie boxen maar ergens zit een draadje los denk ik
Heb ik ook nog gewoon liggen hier:quote:Op maandag 19 december 2016 15:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lekker ja. Komen best veel leuke nummers tussendoor.
lelijke hoesquote:Op maandag 19 december 2016 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gewoon liggen hier:
[ afbeelding ]
Geen idee wat de gedachte erachter is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |