Jij bent toch die idioot met het iq van een goudvis? Ja toch?.... Jij bent het toch?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:20 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij bent zeker een kloon van elfletterig. ja toch?..... jij bent het toch?of niet soms?
ja.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent toch die aardige knul met het iq van een hoogbegaafde? Ja toch?.... Jij bent het toch?of niet soms?
![]()
quote:
haha neequote:Op woensdag 21 december 2016 15:20 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij bent zeker een kloon van elfletterig. ja toch?..... jij bent het toch?of niet soms?
dat moet haast wel.quote:
jij weet helemaal niks.....quote:
Een stuk beter dan jij.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij weet helemaal niks.....
je hebt niet opgelet he... volgens mij???
ik had je qout aangepast daarboven.....is je niet opgevallen zeker?quote:
Gohquote:Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik had je qout aangepast daarboven.....is je niet opgevallen zeker?
ooh.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gohneemt niet weg dat je mij quote en antwoord met een ja, je beantwoord mijn vraag dus met een ja, dat jij iets aanpast in de quote doet er niets aan af. Hersendode.
uh okeequote:Op donderdag 22 december 2016 10:15 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat moet haast wel.maar goed. dat maakt verder ook niet uit hoor.
Ja, anders zou ik de vraag niet stellen.quote:
Ik zou haar ook op willen sluiten in mijn kelder hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 18:27 schreef GhpH het volgende:
Verkracht door een vluchtelding in 3 2 1 ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |