Verkeerde account?quote:Op maandag 19 december 2016 11:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
en jij bent een freak. omdat je vaduz heet en mij de hele tijd loopt lastig te vallen met je domme poep praatjes. en jij valt mij altijd lastig als ik eens een topic open....vooral als die serieus bedoelt is.
helemaal niet lul.quote:
Huihihihiiaquote:Op maandag 19 december 2016 10:12 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zijn want ik ben zelf Arisch en ik heb het over mijn mede-Ariërs
Typ liever maar gewoon helemaal niets meer.quote:Op maandag 19 december 2016 09:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Hoezo
Moet ik maar politiek correct geneuzel typen?
ooh god. wie hebben we hier?.... onze fietsfreak.quote:Op maandag 19 december 2016 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huihihihiia
paardenlul
Ik hoop dat je per ongeluk met je testikels in de blender valt.
Hier ben ik het mee eens!quote:Op maandag 19 december 2016 08:32 schreef corehype het volgende:
Blanke meisjes van 14 in de 1e wereld hebben de genetische loterij gewonnen
Ik vond het een topic in Klaagbaak waardigquote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
TS
Wat moet er in je hoofd omgaan om zo te redeneren?
jij wel zeker?quote:Op maandag 19 december 2016 13:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Typ liever maar gewoon helemaal niets meer.
De wegen van Gibson zijn ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 14:48 schreef Plompzakker het volgende:
Waarom de moeite nemen om te modden in dit topic en niet gewoon het hele topic wegflikkeren?
Ooooh god.quote:Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ooh god. wie hebben we hier?.... onze fietsfreak.
late reactie wel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooooh god.
Jij quote mij.
Nu krijg ik ook oogaids.
Ben ik mee oneens.quote:
Ben jij kloon van Elfletterigquote:Op woensdag 21 december 2016 11:10 schreef Vijflettergrepig het volgende:
Had TS geen topics waarin hij Nederland volledig door de zeik heenhaalde paar jaar terug?
jij bent zeker een kloon van elfletterig. ja toch?..... jij bent het toch?quote:Op woensdag 21 december 2016 11:10 schreef Vijflettergrepig het volgende:
Had TS geen topics waarin hij Nederland volledig door de zeik heenhaalde paar jaar terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |