Zo zag ik hem graag.quote:Op zondag 18 december 2016 23:39 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik van Frenk weet is, is dat hij ooit te gast was bij DWDD en gedurende zijn volledige moment aan tafel helemaal niks heeft gezegd.
Ik ging naar Pukkelpop voor Neil Young, die kwam niet, kwam Major Lazer als vervanging.quote:Op zondag 18 december 2016 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt niet zo heel veel met Major Lazer
Hij is niet meer gay?quote:
Zei hij in die 50 jaar 3FM radioreeks op KX, hij was er vrij snel klaar mee. Oh en teveel mensen verstonden hondjes ipv hoitjes.quote:
Dat heeft Mathijs het liefstequote:Op zondag 18 december 2016 23:39 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik van Frank weet is, is dat hij ooit te gast was bij DWDD en gedurende zijn volledige moment aan tafel helemaal niks heeft gezegd.
Hoitjes is natuurlijk ook best wel iets om je aan dood te ergeren. Zeker als je dat blijft volhouden.quote:Op zondag 18 december 2016 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Zei hij in die 50 jaar 3FM radioreeks op KX, hij was er vrij snel klaar mee. Oh en teveel mensen verstonden hondjes ipv hoitjes.
Ik vond het ook moeilijk irritant, had het op een gegeven moment onbewust overgenomen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoitjes is natuurlijk ook best wel iets om je aan dood te ergeren. Zeker als je dat blijft volhouden.
Om te chillen voor de gasten.quote:Op zondag 18 december 2016 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dat voor raar hoekje met dat bankje en die stoel?
quote:Op zondag 18 december 2016 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Zei hij in die 50 jaar 3FM radioreeks op KX, hij was er vrij snel klaar mee. Oh en teveel mensen verstonden hondjes ipv hoitjes.
Lief hè..quote:
Ik overweeg een overname.quote:
Aan de andere kant, hij doet het wel. Ik zou al 7 kleuren stront schijten zelfs al wist ik dat ik de beste freestyle rapper in het land was.quote:Op zondag 18 december 2016 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ali B is geen geniale freestyle rapper zullen we maar zeggen.
quote:Op zondag 18 december 2016 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij doet het wel. Ik zou al 7 kleuren stront schijten zelfs al wist ik dat ik de beste freestyle rapper in het land was.
Kan weerquote:Op zondag 18 december 2016 23:46 schreef InFrA-WiZ het volgende:
roep ff als t geluid weer aan kan iemand :s
Dat ja.quote:Op zondag 18 december 2016 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Vamonos al viaje para
buscar los sonidos magicos
Je hebt 2 versies.quote:
Is hier nog geen apart topic voor?quote:
Ze komen allebei van jaren terug hoor, maar soitquote:Op zondag 18 december 2016 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dit is natuurlijk de versie voor de energiedrankjesgeneratie.
Maak er 1 zou ik zeggenquote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Is hier nog geen apart topic voor?
freak Adelequote:
niet echt? dit is gewoon 90'squote:Op zondag 18 december 2016 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dit is natuurlijk de versie voor de energiedrankjesgeneratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |