Een post boven je..quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:30 schreef Nober het volgende:
XI v Athletic
Ter Stegen, Roberto, Piqué, Umtiti, Alba, Rakitić, Busquets, Iniesta, Messi, Suárez, Neymar
SUBS
Masip, Arda, Rafinha, Mascherano, Alcácer, Digne, Gomes
Had first half bttsquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je op deze wedstrijd betten to begin with? La Real en Villarreal staan in de competitie gelijk in punten en laatstgenoemde mist haar leider, spelbepaler en beste speler in Bruno.
Ik vond die chick toch leuker in je UIquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
De comeback van de penaltycorner.
Dat mag. Ik vind Gabigol schitterend.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die chick toch leuker in je UI
Viel wel mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Atleti werd enorm gematst door de scheids.
Want dat was het natuurlijk wel in het jaar dat ze kampioen werden. Eencellig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Atleti is dit seizoen niks aan om naar te kijken
Ja hun strijd was mooi om te zien als was het voetbal niet altijd super,nu zit er niks meer in.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Want dat was het natuurlijk wel in het jaar dat ze kampioen werden. Eencellig.
Terwijl ze de afgelopen bekerwedstrijd nog wonnen puur op strijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja hun strijd was mooi om te zien als was het voetbal niet altijd super,nu zit er niks meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |