Wow, een post van jou die goed is.quote:Op zondag 18 december 2016 21:07 schreef Befbekje het volgende:
Serious Request is hét feestje van en voor homofiel en onderontwikkeld Nederland geworden, door de jaren heen.. Nee, ik kijk niet..
MF Doomquote:Op zondag 18 december 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, een post van jou die goed is.
Alhoewel 'geworden' feitelijk onjuist is natuurlijk. Dat was het altijd al.
Laat FritsFlits het maar niet horen!quote:Op zondag 18 december 2016 21:16 schreef Mark het volgende:
We kennen het inmiddels wel, volg het al een paar jaar niet meer. Net als de Top2000
oneens.quote:Op zondag 18 december 2016 21:16 schreef Mark het volgende:
We kennen het inmiddels wel, volg het al een paar jaar niet meer. Net als de Top2000
Jij bent het er niet mee eens dat Mark de too2000 al een paar jaar niet meer volgt omdathij het inmiddels wel kent?quote:
Toch volg ik die niet. Of je het er nou mee eens bent of nietquote:
hij spreekt over WE niet over IK (hij dus)quote:Op zondag 18 december 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent het er niet mee eens dat Mark de too2000 al een paar jaar niet meer volgt omdathij het inmiddels wel kent?
Lijkt me niet echt iets om het mee eens of oneens te zijn maar oke
dat is aan jou, maar je spreekt in koninklijk meervoud.quote:Op zondag 18 december 2016 21:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Toch volg ik die niet. Of je het er nou mee eens bent of niet
Dat mogen wijquote:Op zondag 18 december 2016 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is aan jou, maar je spreekt in koninklijk meervoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Als in 'in huize Sharky'. Zo vatte ik het in ieder geval opquote:Op zondag 18 december 2016 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij spreekt over WE niet over IK (hij dus)
zo vatte ik het in ieder geval dus niet opquote:Op zondag 18 december 2016 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als in 'in huize Sharky'. Zo vatte ik het in ieder geval op
Te laat, nu zijn we al boosquote:Op zondag 18 december 2016 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo vatte ik het in ieder geval dus niet op
Frank BOEIUH!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |